si la mine primele 2 perechi de discuri s`au ovalizat in 1000 de km, cu toate ca erau cele mai scumpe Ate. Sau cel putin asa scria pe cutie. Se practica des la noi sa platesti un produs si pe masina sa`ti puna altceva(gen AM in loc de OEM). In fine weekendu asta am remontat a 3a pereche de discuri cu placute reechilibrat roti si am plecat sa ma plimb. pe drum volanul sarea din mana vreo 3cm pe accelerare, franare. masina varza nu se putea merge cu intre 70-140. am oprit la prima vulcanizare de pe marginea drumului(~loc in care nu ma duceam sa fac o pana~). un nene la vreo 60 de ani, foarte simpatic si saritor. Ii explic eu ce si cum. Se apuca de treaba: 1. Rupe 2 chei de roti ca sa`mi desfaca prezoanele cu ranga pentru camioane.(Prezoanele ori s`au strans din vibratii ori cu pistolu pe pozita 15) 2. Seteaza masina de echilibrat pe dimensiunea jantei si pe locurile unde urma sa fie/era montat plumbul.(la alte service-uri nu am vazut sa schimbe setarile, toate rotile sunt rotunde) 3. Verifica jantele daca sunt echilibrate bine. (la 1 din 4 a trebuit doar sa adauge 5gr de plumb, celalalte varza) 4. La doua dintre ele era cam mult plumb de pus. A mutat cauciucul pe janta pana a cazut mai bine.(nici asta nu am vazut la nimeni) Mare atentie la service`uri si mai ales la cine va lucreaza pe masina. Degeaba service`ul pare de incredere daca are angajat un ing. cu 4 clase, cu un training de 5min si memorie de elefant. Volanul nu mai vibreaza pe franare deloc, dar tot intre 80-100 se simte o mica vibratie. Tin sa cred ca la mine e din caseta, dar nu mai ma aventurez cu 2000 de lei sa o rezolv si pe asta.