Jump to content

clv

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti

Contact Methods

  • Yahoo
    clauvasi

clv's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Salut! Am avut problema pe seria 5 dar e comuna. Daca testerul iti da senzor ax came, atunci acela este (camshaft). Vezi ca exista si senzorul crankshaft (vibrochen) care da cam aceleasi simptome. Eu le-am schimbat pe ambele. E destul de usor si poti face asta singur. MARE ATENTIE insa pt ca asa cum spunea cineva mai sus, senzorii de la alti producatori sunt varza. Sa pui doar originali care sunt cu maxim un milion mai scumpi. Spun asta din experienta,pentru ca initial am cumparat Febi parca. I-am montat si testererul dadea aceeasi eroare desi erau noi. Dealerul a acceptat situatia, i-am returnat, am platit diferenta si au venit cei originali. Am sters eroarea si problema a disparut. Retine ca nu este obligatoriu sa ii schimbi pe ambii. Doar cel care da eroarea. Eu am facut-o pentru ca am vazut si pe forumurile de afara ca foarte multi au picat cam in aceeasi perioada. Nu este insa o regula. PS: Daca ai fost la un tester ok, mergi pe mana lui si nu te apuca sa schimbi toata masina dupa sfaturile "specialistilor". Ca idee, o bobina de inductie dusa, da cam aceleasi simptome, care insa dispar la turatii mai mari. La camshaft (sensorul ax-came) ai insa un lag mai lung si tendinta ca motorul sa moara desi accelerezi. In cazul unei bobine de inductie ai la eroare: ignition coil. PS2: Mai este o varianta, oarecum neplacuta. Sa schimbi senzorul ax came cu unul original si sa ai aceeasi problema. A avut-o un amic. In cazul asta am verificat locul in care se mufeaza senzorul. Din pacate, mufa respectiva era coapta si a fost inlocuita cu una de la dezmembrari. Rezolvabil dar nu tocmai confortabil. Bafta!
  2. clv

    e39...

    Cu subrat am vrut sa demonstrez ca sunt un cocalar analfabet si sa dau ocazia academicienilor de pe acest forum sa isi etaleze subtil cunostintele de limba romana. Este totodata o ocazie sa ii lasam pe cei care simt nevoia sa fie ironici, sa se exprime liber, savurandu-si apoi "palmele" pe care le dau nulilor si neavenitilor ca mine. Amuzant este ca uitam sa mai si zambim...sau poate zambim atunci cand ii vedem pe cei cuprinsi de seriozitatea pe care o mai intalnim doar in cazurile de constipatie. Cuprinsi de propria importanta si de vastele cunostinte tehnice, combinate cu un simt estetic cultivat, fara indoiala, la Academia de arta, "ironicii" de pe forum sunt la fel de "placuti" ca si cocalarii cu eleron gigant, maxim de cruciulite in parbriz si sigla Nike pe luneta. Hai mai ...ce naiba, chiar s-a tacanit lumea??? Ma rog... Poze nu am prea multe pentru ca nu am reusit inca sa fac unele de Doamne-ajuta. Cand am...pun.
  3. clv

    e39...

    daca nu aveam topicul din 11.09.2012 inchis...puteam sa si raspund... Deci: masina este un logan modificat in e39, dupa ce, in prealabil a fost un wartburg de toata frumusetea. Evacuarea am luat-o de pe o Skoda 1000 MB, jantele de la o Volga, si motorul de la un Lastun dus la Remat (cu speranta ca, daca mai prind unul la dezmenbrari, o sa am piese pana la pensie). Motorul s-a incadrat perfect in locul vasului cu lichid de parbriz. Acum am spatiu sufient si pentru cateva rate si gaini care sa creasca nestresate conform standardelor UE. Interiorul este de la masinutele care se busesc in parcurile tiganesti de distractii. Stiu ca era mai mic, dar am tras de el la cald si s-a incadrat perfect. Geamurile sunt niste bijuterii de termopane. Am prins un boutique construit ilegal si am pandit demolarea. Proprietarul era prea necajit ca sa obiecteze si in plus a inteles ca le folosesc pentru o cauza nobila. Navigatia este pusa doar de fitza. In realitate, ma orientez dupa musuroaie de furnici si muschiul de pe scoarta copacilor. Nu ratez niciodata! Suspensia nu este una sport reglabila. In fapt, rugina mi-a distrus flansele si masina a cazut pe roti. Pentru sunet... am adaptat un patefon. Pandesc acum pe ebay o flasneta si daca am noroc ii adaptez o mufa de iesire. Intrare nu am unde sa fac pentru ca in locul difuzoarelor am lipit niste coperti de cd-uri cu manelisti. Carbonul recunosc ca a fost o greseala. Dar ca orice greseala...se poate repara. Am achizitionat deja o galeata de lavabil de 15 l pt ca era la oferta cu amorsa. Cand o sa gasesc si o bidinea care nu lasa par, ma apuc de treaba fara grija ca nu iese tzipla la vopsea. Comenzile de pe volan le am de la un tetris. Sper sa le conectez cand o sa fac rost de un head-up display, ca sa vad pe parbriz. Recunosc cu o satisfactie morbida si un ranjet tamp, ca nimic nu se compara cu un tetris la drum lung. Nu imi pun problema ca nu sunt atent la drum pentru ca oricum merg tractat non-stop. La fiecare roata am atasat cate o galetusa de plaja pentru cainii care nu trec impasibili pe langa masina mea. Sper ca intr-o buna zi sa transform tot ca am colectat in combustibil bio si sa nu ma mai intereseze pretul carburantilor. PS1: daca descrierea nu este completa, imi cer scuze anticipat si va asigur ca sunt in masura sa raspund la orice intrebare. PS2: Cand cineva isi modifica masina, sigur apar cativa cetateni care au obiectii. La fel se intampla si cand acestia se insoara. Diferenta este ca masina poate fi modificata in continuare. Doamne ce imi plac glumele proaste!!! PS3: Din alocatie mi-am permis, cu tupeu, sa imi cumpar si un bradut odorizant. Cand conduc il pun la loc de cinste intre cele 15000 de cruciulite si matanii de pe parbriz. Cand nu conduc, il port la sub-brat. Mi se pare o imparteala fair care imi demonstraza ca pot sa convietuiesc linistit cu masina mea.
  4. clv

    e39...

    Salut! Nu am mai intrat de ceva timp aici. Jantele sunt Dotz pe 18. Farurile sunt stock ... In care mi-am bagat mainile. Adica am pus angel eyes ccfl. Acum doi ani am schimbat sticlele cu unele din plastic comandate pe eBay. In US sunt vreo 70$. Cu ocazia asta am scapat de problema matuirii si a ciobiturilor de la pietricele. Dupa doi ani arata ca in ziua in care le-am montat. Si sunt din plastic... In rest ... urmeaza un negru mat complet sau un negru carbon.
  5. Salut! Pana la urma ai adus-o intr-un stadiu remarcabil. Bravo! Cat despre suspensii, am trecut si eu la cele sport de 4 luni. Am pastrat flansele ei. Pe fata nimic, dar pe spate parca se aude un scartait vag...uneori.
  6. clv

    e39...

    Lasand gluma, am pus porcariile pt ca fumez exagerat de mult. Nu pun clima decat in zilele cu adevarat toride. In plus, nu ma mai intereseaza cand ploua. Posesorii de e39 stiu de ce. Este motivul pt care nu renunt la ele, sau pt care le-am comandat.
  7. clv

    e39...

    Nici mie...dar nici nu le dau jos.
  8. clv

    e39...

    Unele mi-au iesit, altele nu. Or sa iasa... Va rog sa injurati cu pofta, poate inteleg si eu ceva din criticile specialistilor. Exclus manelisti! Sa avem bafta!
  9. clv

    MODUL ABS

    Nu contest utilitatea specialistilor. Trebuie sa isi castige si ei painea. Dar pentru o asemenea operatiune sa ceri 6-7 milioane ...pare un pic de lipsa de bun-simt. In orice caz, folosim aceste forumuri pentru a incerca sa ne ajutam. Dupa cum spuneam...si eu am apelat la un elecronist dupa ce am descoperit cauza. In fapt parte cea mai grea a fost sa descoperim cauza. Bafta la remedieri!
  10. clv

    MODUL ABS

    Exact asa l-am taiat. Iti doresc succes la lipirea firelor. Asta este cea mai nemernica parte. Nu va obositi sa ma intrebati detalii. Sunt dj de radio iar problema am rezolvat-o pe bajbaite dupa ce m-am umplut de spume. Cand am timp ma apuc si de al doilea. Daca mai aveti alte probleme legate de manifestarile benzinarelor as mai putea da o mana de ajutor. Am ajuns sa cunosc toate manifestarile senzorilor defecti... Bobine, etc.
  11. clv

    MODUL ABS

    salut! Povestea este veche si enervanta. Apare cel mai des la seria 5 e39 si in special la modulul abs Bosch 5.7. Cand se aprind becurile de abs si asc, indicatoarele de viteza si consum instantaneu nu mai functioneaza, cel mai simplu pentru buzunar este sa fie un senzor abs (murdar sau stricat). La tester va aparea senzor defect spate-stanga. Necazul este ca, de cele mai multe ori, nu senzorul este problema. Nemernicul de calculator abs parta toata vina. Pentru multi este destul de scump (aprox 1500 euro - nou), second il gasiti la 3-400 euro (dar nimeni nu garanteaza ca o sa pateasca la fel...ba din contra). Ar mai exista varianta in care sa il trimiteti unor tipi care repara asa ceva cu aproximativ 150 euro. Cu parere de rau pentru buzunarul lor, dar din dorinta de a va scapa pe voi de cheltuieli aberante si de o problema (poate cea mai enervanta de la e39), am hotarat sa va povestesc cum se face. Problema in cauza m-a chinuit timp de doi ani, la doua module puse pe masina mea. Cum aia care se pricep nu vor sa spuna (cata rautate domne), am zis sa le iau painea de la gura si sa macelaresc unul din cele doua stricate pana identific necazul. Si cum, prostii, betivii si nebunii au Dumnezeul lor, iata rezultatul: Daca aveti tupeu, scula de lipit (o sa vedeti de ce) sau un prieten electronist si nu va tremura mana, treaba sta cam asa: 1. Calculatorul abs : este negru, este fixat in 6 puncte pe pompa de abs si se desface f usor. Scoateti mai intai mufa si apoi suruburile (torx) 2. Calculatorul este capsulat! Nu va evervati! Cu finete si o panza, taiati capacul asa cum ati face circumcizie unui prieten care nu are altceva mai bun de facut decat sa se taie imprejur. Ceva mizerie va intra in carcasa dar se curata cu atentie si rabdare. 3. In interior veti avea surpriza neplacuta sa descoperiti o nemernica de placa plina de circuite bolnave. Toate acestea sunt acoperite cu un gel care daca nu va scarbeste, o sa va umple de nervi. Necazul nu este la piesele de pe placa ci la firisoare. Al dracului de multe si de doua feluri : de cupru (foarte fine dar flexibile) si cele argintii din aluminiu (rigide si nemernice). De fapt, acestea din urma sunt si problema. Din cauza caldurii (pozitionare idioata din fabrica, deasupra serpisorilor de evacuare) dar si a socurilor, cel putin unul dintre aceate firisoare de rupe pur si simplu de pe placa. 4. Cum depistati care este? Im primul rand sa nu va manance in fund sa trageti de cele mici de cupru. In al doilea rand, cautati pe la coana-mare o penseta. Daca va tremura mana, lasati-o naibii de bautura si incercati a doua zi. Cu penseta, prindeti fiecare firisor argintiu, fara sa indepartati gelul (moale ca mucul proaspat) si miscati maxim un mm stanga-dreapta. Se va observa instant daca este sau nu rupt. Daca din greseala mai rupeti alte cateva decat aveati in plan, nu e o nenorocite. Oricum ideal este sa le inlocuti pe toate. 5. Pasul asta este de fapt cel mai greu. Lipirea! De aceea va spuneam ca aveti nevoie de mana sigura, o scula buna de lipit si cositor litza. Aici tre' sa recunosc ca am chemat un prieten electronist cu scule si rabdare. 6. Ca sa nu pierdeti timpul aiurea, daca stiti sa numarati pana la 8, puteti observa ca nu toate firele au aceasta problema. Necazul este la cele 8 apropiate, in partea din stanga-sus a placii. 7. Dupa ce se termina operatiunea de lipire a firelor, nu va grabiti sa lipti capacul pe care l-ati taiat cu o barbarie greu de imaginat. Faceti mai intai proba pe masina. E posibil ca un nenorocit de fir sa nu fi fost lipit bine. La mine a functionat din prima. 8. Daca ratati operatiunea,oricum modulul era stricat asa ca nu aveti de ce sa plangeti. 9. Nu uitati ca dupa instalare sa va stergeti erorile. Eu am tester. L-am cumparat ca d'aia muncesc...ca sa am. Daca nu le stergeti, oricum va functiona. 10. Stiu ca e munca de om nebun, dar nu ma injurati. Macar am incercat sa va ajut. 11. Acum ca am terminat, sa nu-mi spuneti ca vreti si poze. La cat am muncit imi e lene sa mai postez. 12. Hai ca m-am razgandit. Uite poze:
  12. salut! Povestea este veche si enervanta. Apare cel mai des la seria 5 e39 si in special la modulul abs Bosch 5.7. Cand se aprind becurile de abs si asc, indicatoarele de viteza si consum instantaneu nu mai functioneaza, cel mai simplu pentru buzunar este sa fie un senzor abs (murdar sau stricat). La tester va aparea senzor defect spate-stanga. Necazul este ca, de cele mai multe ori, nu senzorul este problema. Nemernicul de calculator abs parta toata vina. Pentru multi este destul de scump (aprox 1500 euro - nou), second il gasiti la 3-400 euro (dar nimeni nu garanteaza ca o sa pateasca la fel...ba din contra). Ar mai exista varianta in care sa il trimiteti unor tipi care repara asa ceva cu aproximativ 150 euro. Cu parere de rau pentru buzunarul lor, dar din dorinta de a va scapa pe voi de cheltuieli aberante si de o problema (poate cea mai enervanta de la e39), am hotarat sa va povestesc cum se face. Problema in cauza m-a chinuit timp de doi ani, la doua module puse pe masina mea. Cum aia care se pricep nu vor sa spuna (cata rautate domne), am zis sa le iau painea de la gura si sa macelaresc unul din cele doua stricate pana identific necazul. Si cum, prostii, betivii si nebunii au Dumnezeul lor, iata rezultatul: Daca aveti tupeu, scula de lipit (o sa vedeti de ce) sau un prieten electronist si nu va tremura mana, treaba sta cam asa: 1. Calculatorul abs : este negru, este fixat in 6 puncte pe pompa de abs si se desface f usor. Scoateti mai intai mufa si apoi suruburile (torx) 2. Calculatorul este capsulat! Nu va evervati! Cu finete si o panza, taiati capacul asa cum ati face circumcizie unui prieten care nu are altceva mai bun de facut decat sa se taie imprejur. Ceva mizerie va intra in carcasa dar se curata cu atentie si rabdare. 3. In interior veti avea surpriza neplacuta sa descoperiti o nemernica de placa plina de circuite bolnave. Toate acestea sunt acoperite cu un gel care daca nu va scarbeste, o sa va umple de nervi. Necazul nu este la piesele de pe placa ci la firisoare. Al dracului de multe si de doua feluri : de cupru (foarte fine dar flexibile) si cele argintii din aluminiu (rigide si nemernice). De fapt, acestea din urma sunt si problema. Din cauza caldurii (pozitionare idioata din fabrica, deasupra serpisorilor de evacuare) dar si a socurilor, cel putin unul dintre aceate firisoare de rupe pur si simplu de pe placa. 4. Cum depistati care este? Im primul rand sa nu va manance in fund sa trageti de cele mici de cupru. In al doilea rand, cautati pe la coana-mare o penseta. Daca va tremura mana, lasati-o naibii de bautura si incercati a doua zi. Cu penseta, prindeti fiecare firisor argintiu, fara sa indepartati gelul (moale ca mucul proaspat) si miscati maxim un mm stanga-dreapta. Se va observa instant daca este sau nu rupt. Daca din greseala mai rupeti alte cateva decat aveati in plan, nu e o nenorocite. Oricum ideal este sa le inlocuti pe toate. 5. Pasul asta este de fapt cel mai greu. Lipirea! De aceea va spuneam ca aveti nevoie de mana sigura, o scula buna de lipit si cositor litza. Aici tre' sa recunosc ca am chemat un prieten electronist cu scule si rabdare. 6. Ca sa nu pierdeti timpul aiurea, daca stiti sa numarati pana la 8, puteti observa ca nu toate firele au aceasta problema. Necazul este la cele 8 apropiate, in partea din dreapta-jos a placii. 7. Dupa ce se termina operatiunea de lipire a firelor, nu va grabiti sa lipti capacul pe care l-ati taiat cu o barbarie greu de imaginat. Faceti mai intai proba pe masina. E posibil ca un nenorocit de fir sa nu fi fost lipit bine. La mine a functionat din prima. 8. Daca ratati operatiunea,oricum modulul era stricat asa ca nu aveti de ce sa plangeti. 9. Nu uitati ca dupa instalare sa va stergeti erorile. Eu am tester. L-am cumparat ca d'aia muncesc...ca sa am. Daca nu le stergeti, oricum va functiona. 10. Stiu ca e munca de om nebun, dar nu ma injurati. Macar am incercat sa va ajut. 11. Acum ca am terminat, sa nu-mi spuneti ca vreti si poze. La cat am muncit imi e lene sa mai postez. 12. Hai ca m-am razgandit. Uite poze: poze In prima poza, firele cu probleme sunt cele din stanga-sus
  13. ai dreptate 99,99%. de fapt a mea era singura cu teava in jos... ce discutii untile purtam. daca nu esti in categoria "fara buletin" nu ai de ce sa te simti ofensat. omul intreba cum e mai bine ...sport sau stock. eu am avut experienta schimbarii si i-am tramsmis rezultatul. el decide ce este cazul sa faca. in rest (am mentionat deja) ca am batut campii. eu nu am voie sa fiu roman?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.