Jump to content

papu84

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

papu84's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Hai sa va explic cum sta treaba ca vad ca tot scrieti aici fara sa stiti cauzele exact. Treaba sta in felul urmator. Sprancenele se aburesc, si automat se oxideaza banda pe care sunt fixate led-urile si rezistenetele + tranzistorul. Calculatorul de lumini detecteaza acest lucru ca "short circuit". Cand numarul de "short circuit" depaseste 60, calculatorul de lumini dezactiveaza permanent alimentarea. Atunci diversi "priceputi" trag un fir de la pozitii si alimenteaza fortat banda de led-uri care lumineaza "spranceana". De multe ori merge, dar nu pentru mult timp. Cine spune de "resoftare" stie ceva. Exista acel counter pt short circuit. Acel counter merge resetat fie prin resoftare fie cu tool32, treaba care dureaza 1 minut. Se da 0xff la parametrul reset_kurzschluss_sperre si gata Doar ca, cum v-am spus este o solutie provizorie. Ar trebui desfacut farul si etansat pentru a nu se mai umezi.
  2. mda... voi cei care lucrati la super bavaria mai mult decat sa deschideti DIS si sa urmati Test plan nu prea stiti. Crezi ca toti oamenii isi permit sa cumpere o bascula completa la e46? Intradevar nu tine cat unul original dar iti faci treaba cu el... Vrei calitate cumperi OEM dar nu scrie tu ca e "O mare tampenie" O mare tampenie este ca te duci la reprezentanta bavaria cu tampoanele de la motor rupte si te pune sa schimbi admisia apoi dme`ul pentru ca "vibratiile sunt din cauza ca dme`ul este defect" ... Multumim pentru sugestie oricum.
  3. Pt toata lumea. La e46 se pot schimba doar pivotii din bascult pt a nu mai schimba bascula cu totul. Se gasesc la piese auto, dati bascula jos, polizati putin cu flexu capacu de aluminiu care e turnat pentru a nu putea scoate afara pivotul, dati un ciocan si iese afara si-l inlocuiti cu altul nou e in jur de 70 ron unu. De sarit nu are cum sa sara afara pt ca e bagat de jos in sus dar va trebuie presa sau indemanare cu ciocanul cand il bagati sa intre drept. Si bucsa aia de pe bascula se schimba separat aia e vreo 100 de lei decat sa cumparati la set ambele bucse stanga/dreapta.
  4. papu84

    leduri e60

    dar nu clipesc my friend. Ele sunt alimentate in impulsuri de catre LMA (modulul de lumini) si nu se sincronizeaza frame-urile aparatului foto cu impulsurile pe care le primeste lampa pe led si de aia da impresia ca clipesc. Ele daca te uiti cu ochiul liber nu clipesc. Se poate seta intensitatea lor si din coding dar dupa ce se monteaza trebuie codat modului LMA pentru a nu da eroare in bord.
  5. revin dupa mult timp cu o solutie care functioneaza. La e46, desfaceti bordul, scoateti din bord mufa X11175 (este cea care are mai multe fire) pentru ca in cealalta sunt doar cateva, localizati pinul 19 (signal processed wheel speed sensor) acest fir vine din modulul abs si transmite bordului viteza de deplasare a autovehiculului si puneti pe acel fir un intrerupator care cand il apasati sa intrerupa acel fir. Cand veti apasa butonul vitezometrul va pica pe pozitia 0 nu va da nici o eroare in bord decapotarea va functiona din mers cand il apasati inapoi va porni si kilometrajul. super simplu.
  6. o intrebare am, cum adica nu ai reusit sa-l codezi pe masina ta ?
  7. -motor 1.8 complet -cheie, contact, imobilizator,calculator motor -acte ro valabile -oproape orice piesa....preturi neg!!!! tel. 0743336086
  8. eu cred ca nu o sa te tina mult. e plin de mecanici care repara turbine, dar nu stiu de capul lor. nu cred ca e cineva care sa o repare ca de fabrica asa ca prefer sa iau una second decat una "reconditionata" cu piese facute la strung sau din diverse kituri de reparatii pe care scrie garret (made in china) Eu pe probate vorbesc, am reconditionat-o cu 300 euro fluiera, si dupa 1 an s-a spart, am schimbat-o cu second cu300 euro si merge perfect, nu fluiera, nu consuma ulei.
  9. salut. uite, la tine ti-au centrat-o dar posibil sa fii dereglat supapa aia. E electrica sau cu vacum? pune pe cineva sa accelereze masina peste 2000 rpm si vezi daca se misca tija aia legata de supapa aia unde intra furtunu de vacum. Poate nu ai pus furtunul ala sau poate nu-ti face vacum acolo, poate ai scoasa vreo mufa ceva. In principiu pune pt inceput pe cineva sa accelereze si trebuie neaparat sa se miste axul. Ori la pornirea motorului sau daca nu cand accelerezi peste 2000. Ti-am atasat doua poze pt a vedea de care ax vorbesc.
  10. in constanta la cei de la ve ve ve reparatiiturbosuflante punct ro, linga pod.
  11. gresit! schema mai sus mentionata este o mare TAMPENIE. Daca e plasa rupta si e becu aprins in caz de accident sare airbagul din dreapta pentru ca da plasa eroare si atunci declansaza si daca nu-i nimeni pe scaun dar cu schema asta simuleaza ca si cum scaunul ar fii gol deci NU VA SARI AIRBAGUL PASAGER. Schema buna este o dioda , e buna aceea din schema doar ca rezistenta este de 32k ohmi pusa in paralel cu dioda. Schema aceasta simuleaza ca si cum cineva ar fii pe scaun deci airbagul sare. La un e60 faceti proba cu ambele scheme sa vedeti ca la prima schema daca va puneti centura in stinga nu va atentioneaza ca in dreapta, pasagerul nu poarta centura. cu schema pe care v-am spus-o eu trebuie sa tineti centura pusa si in dreapta chiar daca nu-i nimeni pe scaun pt ca vede scaunul ocupat.
  12. poate la seria 6 desi nu cred. La e46 sigur nu si nu cred ca daca la e46 care are prelata mult mai mica decat la seria 6 nu merge ar fii culmea sa mearga la 6 ....
  13. sal all. Nu sunt posesor de seria 6 dar m-am gandit ca poate va intereseaza o modificare pe care am facut-o cu un prieten la e46-le lui cabrio anume decapotare si din mers. Probabil de multe ori erati la semafor si v-ati gandit sa decapotati fiind o zii frumoasa cu soare , ati apasat butonul a inceput decapotarea si s-a facut verde la semafor. Cu asa o masina nu te injura nimeni dar se gaseste mereu unu sa claxoneze. Nu spun acum sa decapotati la 100 km/h dar la 20 km/h asa merge. Singura solutie cel putin la E46 pe care am gasit-o a fost urmatoarea. Am incercat sa codez modulul CVM fara succes. Are in coding o linie de unde ar putea fii dezactivata dar nu merge scris codingul pt modulul cvm. Singura solutie este una si mai simpla. Localizati modulul cvm (la e46 este in spatele soferului, pe usa din spate) E un modul alb, destul de mare. CVM Cautati firul de k-line (acel fir transmite viteza si vine de la instrumente. Dati acel fir la masa printrun buton pe care-l puneti intr-un loc accesibil. Cand vreti sa decapotati din mers tineti apasat acel buton si pe butonul de decapotare. Sugerez sa puneti un buton cu revenire nu unul on/off pt a nu uita dezactivata. Firul de K-line este la e46 alb cu rosu si punctat cu dunga galbena. Cred ca merge si la voi. Daca va intereseaza mai multe detalii o sa caut exact in autodata si va spun exact care e firul. Bafta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.