Jump to content

titusp

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW X5 E70 (ex 318is, 525tds)

titusp's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

19

Reputation

  1. Salut, Am un X5 E70 2008 și nu mai pot conecta telefonul prin Bluetooth. Meniul merge firesc, ajung la fereastra ĂŽn care mi se spune sĂŁ caut ID-ul mașinii ĂŽn lista device-urilor pt pair-ing cu telefonul, ĂŽnsĂŁ mașina nu apare ĂŽn listĂŁ. Am ĂŽncercat cu mai multe telefoane, iphone, Samsung, fĂŁrĂŁ succes. Care poate fi problema? Modulul, antena? Altceva? Unde sunt amplasate? Se poate reseta cumva? Mulțumesc, Titus
  2. Mașina are un singur punct de ruginĂŁ pe care l-am observat recent la baza din stânga jos a parbrizului, vizibil doar când ridici capota. Am și vorbit cu tinichigiul sĂŁ tratĂŁm problema. Posibil sĂŁ mai fie ceva pe sub mașinĂŁ... Am ĂŽn plan (dacĂŁ mașina rĂŁmâne la mine) terosonare completĂŁ ca la carte și tratament cu cearĂŁ injectatĂŁ cu pistol pneumatic prin toate gĂŁurile tehnologice (cf cap. 97 "Body Cavity Sealing and Udercoating" din manualul de reparații service E30, cel de 1313 pagini). Toate seturile de garnituri de la distribuție, baie micĂŁ și mare au fost comandate originale BMW AG și ĂŽnlocuite anul trecut, ĂŽntrucât nu vreau sĂŁ vĂŁd pete de ulei sub mașinĂŁ iar castrol Edge 10w60 e scump La fel am schimbat și siemeringurile unde am observat scurgeri. Am ĂŽnlocuit de asemenea preventiv toate furtunurile de benzinĂŁ, cap-coadĂŁ, pompa de apĂŁ și toate furtunurile de cauciuc ale sistemului de rĂŁcire/ĂŽncĂŁlzire din zona galeriei, clapetei de accelerație și blocului motor. Injectoarele au fost curĂŁțate la ultrasunete de un om cu carte, debitmetrul e intact, sigilat, neatins vreodatĂŁ pentru vreun reglaj, bujii NGK japoneze, motorul merge ceas, iarnĂŁ/varĂŁ, vitezele se schimbĂŁ cu un deget, la propriu. Trapa funcționeazĂŁ perfect, o folosesc mai tot timpul pe vreme bunĂŁ, sunt heliofil, n-am avut vreodatĂŁ probleme sĂŁ se scurgĂŁ ceva apĂŁ prin ea. Inclusiv iarna o mai urnesc nițel și o dau cu silicon, sĂŁ nu stea ĂŽnțepenitĂŁ juma' de an. Am mai investigat astĂŁzi o soluție de ĂŽnlocuire a Mini Cooper-ului nevesti-mii cu un Countryman care ar urma sĂŁ devinĂŁ și mașina de famile, iar ĂŽn acest caz ursulețul rĂŁmâne la mine. Ecuația e pur financiarĂŁ, sentimental n-am de gĂŁnd sĂŁ vând aceasatĂŁ mașinĂŁ. Au apĂŁrut deocamdatĂŁ doi potențiali cumpĂŁrĂŁtori, nu știu ce va ieși... Ref la Mureș, nevastĂŁ-mea e din Mureș iar eu am avut un coleg de facultate din Mureș prin care mi-am fĂŁcut vreo 30 de prieteni faini ĂŽn Mureș cu care am petrecut revelioane, vacanțe la schi, multiple petreceri de pominĂŁ și, foarte des, inclusiv sâmbĂŁta trecutĂŁ, ĂŽn j'ai bistrot La cererea publicului, am mai anexat câteva foto cu trusa de scule, canistra de rezervĂŁ, cd-playerul blaupunkt din '90 și difuzoarele Focal, pĂŁstrând exact dimensiunea și aspectul celor originale, dar dintr-o clasĂŁ net superioarĂŁ.
  3. Ref la vânzarea Mini Cooper, am luat-o ĂŽn considerare, numai cĂŁ nevastĂŁ-mea vrea tot o mașinĂŁ micuțĂŁ ĂŽn loc, care ĂŽn plus sĂŁ ne ofere spațiu suficient ĂŽntre scaunul șoferului și bancheta din spate, iar opțiunea ei e Countryman. Am fost la un drive test la Bavaria, nu m-a impresionat, iar prețul e uriaș (chiar și la mâna a doua ĂŽn Germania, modele cu tracțiune integralĂŁ și ceva dotĂŁri sunt pe la 20'000eur). Ca sĂŁ nu mai zic cĂŁ tocmai am investit ĂŽntr-un set nou de anvelope Michelin Primacy HP ZP. Tocmai le-am testat la primul lor drum lung, pânĂŁ la Mureș, meritĂŁ fiecare bĂŁnuț. Ref la Taxa de timbru, modelul este cu catalizator. Am cĂŁutat ĂŽn automobile-catalog.com info despre norma de poluare și emisii de noxe, ĂŽnsĂŁ nu am gĂŁsit. Nici ĂŽn documentele cu care a venit mașina nu am gĂŁsit aceste info (am anexat și factura cu descrierea mașini). Poate ĂŽn brief sĂŁ gĂŁsesc ceva, dar nu ĂŽl am acum la mine, cercetez. Norma trebuie sĂŁ fie EUR1 sau 2, iar emisiile ĂŽn jur de 200g, așadar taxa ar fi 7-800eur.
  4. Hmm, și prietenii spun cĂŁ, ĂŽn locul meu, ei nu l-ar scoate la vânzare. E mult mai simplu ĂŽnsĂŁ: am trecut de 40, am familie cu 2 copii și o nevastĂŁ cu o mini-mașinĂŁ, mini cooper, actuala noastrĂŁ mașinĂŁ de drum lung, genialĂŁ ca ținutĂŁ de drum, dar condusĂŁ cu genunchii la gurĂŁ. Am nevoie de o mașinĂŁ mare, economicĂŁ, ideal 4x4, pt drumuri lungi. Model vizat principal: X3 2.0d 2004, manualĂŁ, primul proprietar, Germania, țiplĂŁ, de dus ĂŽncĂŁ 10 ani. (pt care am ĂŽn vedere un ĂŽmprumut). Model vizat secundar (sper sĂŁ nu): Duster ĂŽn leasing, cu avans banii pe care ĂŽi iau pe ursuleț. RĂŁsucesc aceastĂŁ ecuație de multĂŁ vreme, și nu am alte soluții, azi cel puțin. Așa cĂŁ ursulețul e scos la ĂŽnaintare. Amuzant e cĂŁ am primit pe autovit o variantĂŁ de schimb cu toyota mr2 spyder, ĂŽn direcția total opusĂŁ, aberantĂŁ, ĂŽnsĂŁ fetele au zis: tati, ia mașina decapotabilĂŁ! Trapa nu mai e de ajuns ĂŽn ziua de azi
  5. De emoție, am omis sĂŁ menționez kilometrajul: - Acum 229.300 km - Ăn 2006, când l-am luat din Germania, 170.000 km Și mai completez cu câteva IMAGINI: AratĂŁ mai bine ĂŽn realitate Iar motorul și cutia sunt de vis.
  6. BMW 318is E30, M42, 136CP, intretinut conform configuratiei originale, fara tuning-uri, impecabil. Serie sasiu AD11555. Primul proprietar in RO, l-am cumparat in 2006, dupa 6 luni de cautari, direct de la primul proprietar din Germania. ABS, discuri frana fata ventilate & spate. Diferential autoblocant. Servodirectie. Cutie manuala 5 trepte. Volan MT-1 & schimbator piele. Proiectoare ceata. Trapa. Inchidere centralizata. Alarma. Oglinzi electrice incalzite. Duze spalator parbriz incalzite. Geamuri tenta verde. CD player 2x25w model original, difuzoare Focal, adaptor Ipod jack 3,5mm. Sac schiuri. Set scule originale. Canistra de rezerva originala. Set roti vara originale aliaj 15’’ BBS Kreuzspeichen, cu anvelope Dunlop, uzura <30%. Set roti iarna aliaj Germania 14”, cu anvelope Bridgestone, uzura <20%. Intretinuta & rulata permanent, revopsita pastrand culoarea originala. Tinuta in garaj (Germania) / sub copertina (RO). Carte de service originala cu toate reviziile. Manual de utilizare original. Ulei motor, cutie, diferential sintetic Castrol. Ambii proprietari nefumatori. PRET 5000E ferm. Masina e in Bucuresti. 0730.256.118 PENTRU IMAGINI mai multe si de buna calitate va rog contactati-ma la titus.percea@gmail.com (Am limita totala pt upload imagini doar 1MB ĂŽn acest mesaj, de aceea am fost nevoit sa ma limitez doar la cateva poze de rezolutie scazuta)
  7. Cumpar DEBITMETRU aer BMW 318i, E30, fabricat 11/83, injectie electronica multipunct, motor M10. Serie debitmetru: 13621279664. Pentru detalii va rog sa sunati la 021/319.72.86, 0745.054.325 (Dumitru Percea) Multumesc
  8. Vand set complet format din: + 4 JANTE otel originale BMW E30, 51/2Jx14 ET35, 4x100, stare impecabila, nelovite, nevopsite + 4 CAPACE originale BMW, stau prinse perfect pe janta, nu cad, nu necesita fixare suplimentara + 4 ANVELOPE iarna Sava Eskimo 185/65/R14, adancimea profilului aprox 6mm Aceste roti au rulat mai putin de 10'000 km in RO. Disponibil in Bucuresti. Pret 150e pentru setul complet.
  9. ce zici de astea? 0723515609 http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anuntu...et-9787058.html Daca sunt in stare foarte buna, si necesita doar interventii minore la indreptare (la auto soft as face primul drum pt a le pune la punct), ma intereseaza.
  10. ce zici de astea? 0723515609 http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anuntu...et-9787058.html Daca sunt in stare foarte buna, si necesita doar interventii minore la indreptare (la auto soft as face primul drum pt a le pune la punct), ma intereseaza.
  11. are releu, e in cutia cu releee din ce-mi amintesc...e unul negru si lung, pui in scurt pinii 30 si 87 ca sa pui pompa pe direct, daca nu auzi nimic, probabil e pompa defecta/blocata sau fire rupte/contacte oxidate...lasa-mi un id daca vrei sa-ti dau un pdf cu electrica de la masina ta, e prea mare sa-l pun aici ps mi-am amintit ca la e30 318 era in compartimentul motor pe panoul din stanga nu in cutie...sper ca nu ma insel, sigur era unul lung si negru :twoup: M-am lamurit, pompa era blocata, nu mai pornea nici daca o alimentam direct de la baterie. Am inlocuit ansamblul pompa+supapa+sorb, si surpiza este ca motorul merge mult mai rotund, si trage mai bine, mai ales cand accelerez din turatii scazute. Se pare ca presiunea pe care o asigura pompa influenteaza simtitor performanta motorului. Multumesc celor ce m-au ajutat cu sfaturi. titus
  12. Cumpar set JANTE originale BMW E30 ursulet 7Jx15, 4 prezoane, preferabil model cross-spoke styling.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.