Jump to content

lazar

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

lazar's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am un prieten care a avut gaz pe un 2.2 si avea acelasi consum si pe gaz si pe benzina. De fapt orice masina pe gaz are acelasi consum cum are si pe benzina.
  2. Cremaliera nu se poate reconditiona pe freza decat daca incarca cu sudura dintii uzati (de regula sunt doi dinti, cei care tin masina pe drept) dar nu recomand asa ceva decat daca sudura ar fi asigurata de un sudor foarte bun care intelege ce sudeaza acolo (profunzimea sudurii si materialul). Sa faci o cremaliera de la zero nu e imposibil dar nu poate fi foarte ieftin si cred ca manopera si materialel ajung foarte aproape de pretul unei casete noi. Prin strangere nu poti lua foarte mult din joc. Daca strangi prea tare ca sa dispara jocul directia va merge greoi. La masinile mai vechi se mai facea o chestie care mai tinea binisor o perioada, se schimba pozitia pinionului de atac de la caseta, il puneai la 180 de grade si obtineai pt mersul drept o reducere a jocului din directie prin pozitionarea unui dinte de pinion fara uzura pe mersul drept al directiei.
  3. In Italia nici politistii nu acorda prioritate pietonilor, am vazut cu ochii mei.
  4. Cu o problema asemanatoare m-am intalnit cand lucram in Belgia la un service Mercedes. Un GLK avea rulmentul de la axul primar din cutie stricat (role cu cimentaj sarit, colivia deformata) si dadea un zgomot de rulment. Au cautat problema cateva zile, chiar si cu specialisti veniti si de la alte service-uri cu aparatura de identificat zgomot (aveau niste senzori cu fire) si nu i-au dat de cap. Ce i-a indus mult in eroare era faptul ca masina era aproape noua si ii schimbasera degeaba si grupul fata pe garantie din cauza acelui zgomot. Un mecanic de acolo care avea experienta le-a zis ca zgomotul este din cutia de viteze dar seful de garaj nu l-a crezut. Nu vreu sa te sperii dar o posibilitate ar fi si asta, si anume zgomotul sa fie de unde nu te astepti.
  5. Cred ca e o tija sarita direct de pe broasca, trebuie sa te uiti cu atentie.
  6. Nu m-as mira sa ai uzuri in distributie, la un Z4 cu motor de 2000 benzina s-a rezolvat un zgomot asemenator cu schimbarea kit-ului de distributie: lant, pinioane, patine, vanos-uri noi. Avea 70.000km reali.
  7. Tocmai am trecut prin asa ceva cu exact aceleasi simptome (fum de antigel, motorul nu fierbe, uleiul curat), am un BMW 518 motor M43 si am avut chiulasa fisurata desi mie nu mi s-a incins motorul niciodata de cand am masina, adica de cinci ani si peste 60.000km. Am dat chiulasa jos si nu se vedea nimic (m-am uitat cu lupa), garnitura buna, totul ok. Am planat chiulasa si blocul si facea la fel, chiar mai rau. Am dat chiulasa din nou jos si din fericire a doua oara s-a vazut fisura pt ca se mai marise d ela noua presare. Asa ca a trebuit sa schimb chiulasa, chiar ieri am terminat masina iar acum merge bine.
  8. Eu am un 518 automatic, motor M43, per total sunt multumit de el.
  9. Sa nu fie bataie de fusta de piston... Ca idee, fiecare posibilitate expusa de tine are zgomote diferite dar se manifesta aproximativ la fel, adica dupa cateva minute de mers dispare zgomotul. Eu am o problema asemenatoare dar in cazul meu e bataie de fusta de piston iar motoarele M43 sunt predispuse la asa ceva.
  10. Vand turbina mica de BMW X6 35dx, turbina provine de pe o masina BMW X6 care a luat foc, inclusiv motorul. Turbina mica a scapat din cauza pozitiei de pe motor (masina a ars tare pe partea stanga) si a panourilor de protectie termica. Nu stiu cati kilometri avea masina dar turbina nu are joc. Codul de catalog al piesei este 5439 970 0065. Dupa cod se pare ca se potriveste la mai multe modele BMW care au avut motorizare similara. Pret 700 lei. Tel: 0736 128 764.
  11. lazar

    Seria 3 E30

    Metoda clasica e ce a mai buna (facuta de mine de n ori). De regula pistoanele se numara din fata motorului adica de la distrubutie. Scoti bujia la numarul 1, bagi o surubelnita pe la bujie si invarti de motor dar incet. Cu ajutorul surubelnitei (sau a unei tije) vei simti cand pistonul face cursa maxima si lasi motorul in acea pozitie. in momentul asta te uiti la delcou si vezi daca luleaua cade pe un plot al capacului. Daca e pe un plot (se accepta mici abateri) atunci acela va fi numarul 1 si pui fisa pe acel plot, restul de fise le pui in ordinea 1-3-4-2. in felul asta nu ai cum sa gresesti. Dupa ce pornesti trebuie doar sa mai reglezi avansul. Mai e o mica problema, cand ai pistonul sus acesta ori a facut compresia si este pe explozie (varianta dorita de noi) ori a terminat de facut evacuarea. Ca sa fi sigur ca e pe explozie in timp ce invarti de motor bagi un deget in locul bujiei si vei simti cand face compresie. cand simti ca face compresie bagi o surubelnita pentru a simti cand face pistonul cursa maxima. Bafta!
  12. lazar

    0-100Km/h

    Nu stiu exact constructia la motorul asta dar va spun ce am patit la un Passat 1.9 TDI, avea aceeasi problema, mergea perfect dar nu tragea. Debitmetrul are o rezistenta termica care se raceste pe masura ce accelerezi iar rezistenta asta fiind murdara (praf cu firisoare pe ea ca o pasla) nu se mai racea corespunzator si dadea valori gresite la calculator. Am spalat-o cu benzina si s-a rezolvat problema instantaneu.
  13. lazar

    Seria 3 E30

    Asa este, problema este/era ca al meu e de opel senator 3000 cmc, este identic cu cel de bmw dar l-am rezolvat in 10 minute. I-am desfacut capacul si i-am slabit arcul la clapeta, merge perfect iar debitmetrul este impecabil. Si cand ma gandesc cat am cautat debitmnetru original... Asta de opel senator avea arcul calibrat mai tare din cauza capacitatii cilindrice mai mari (3000 versus 2000 la bmw) in rest e aceeasi pieasa dar cu alt cod.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.