Jump to content

branevl

Contributors
  • Posts

    1813
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

branevl last won the day on October 14 2023

branevl had the most liked content!

1 Follower

About branevl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Bmw g30 530d

Recent Profile Visitors

13548 profile views

branevl's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Contributor+ 2024 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Contributor+ 2023 Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

551

Reputation

  1. Nu este adevarat, tu ai xl, xl am si eu la a8, la dube sunt C uri, e mare diferenta. C de la cargo, rezista la o greutate mult mai mare si alte presiuni.
  2. 3.6 bag la dube pe rotile din fata. Eu mai mult de 2.5 nu bagam la g30 si aveam motor de 3.0 asta pe nonrunflat de iarna, pe runflat pe cele de vara bagam 2.3 fata si 2.4 spate la rece , peste facea cam urat la gropi si aveam jante pe 18, deci nu foarte mari si suspensie adaptiva. Acum am un a8 si bag 2.5 in toate rotile si am jante pe 20, dar nu e rigida, ca are perne. Tu parca ai perne pe spate.
  3. Acelas lucru i am spus si eu ca e posibil sa bage banii degeaba si tot sa crape.
  4. Si am zis eu ca are legatura consumul de ulei cu pompa de ulei?? Am intrebat asta pt a sti daca motorul mai este ok sau nu, daca motorul ar consuma ulei nu merita sa mai bage bani in el, pompe si alte chestii deoarece va pica oricum, mai degraba merita schimb de cuzineti. Dar daca nu consuna ulei, atunci e altceva. La n57 se stie ca pica cuzinetii si una din probleme care ar duce la asta ar fi pompa de ulei, dar nu stie nimeni sigur, asa zic multi, dar nu e o certitudine. Dar oricum si cu pompa noua daca masina ar consuma ulei ar fi deja uzat acel motor si tot vor pica cuzinetii. La ultimul f10 pe care l am avut, avea pompa noua de ulei si distributie pusa la 230 de mii si la 300 s au dus cuzinetii,( n57 258 cp) deci eu scot din calcul pompa, nu cred ca asta e problema, aceea masina incepuse sa consume si de 2-3 l de ulei la schimb.
  5. Mananca ulei masina mai mult de 1l la 10 mii? Intreb sa vad daca mai are rost sa investi in pompa bani.
  6. La cine schimbi pana la urma?
  7. Ai putea sa bagi si un agent de curatare in ulei si sa schimbi uleiul imediat.
  8. E nou pt ce sa iti bati capul. Verifica nivelul de antigel sa nu scada. Daca scade cu 100-200 de ml la 20 de mii nu cred ca sunt probleme.
  9. Nu stiu ce ai auzit dar daca pui kit zf este ok. Nu vad unde sunt problemele. Cumperi de pe un site sau firma mai cunoscuta si gata. Iti zic eu sigur toti cumpara de la aceeasi distribuitori piesele, fie ca e autokarma, epiesa, bav auto etc, eu fix aceeasi distribuitori.
  10. Te agiti prea mult pt o operatiune banala. Cumpara kit zf cu tot cu ulei si gata sau nu il mai schimba deloc daca crezi ca nu poti dormii noaptea din cauza asta
  11. Clar cu tractiune spate pe ud danseaza putin daca masina are ceva cai, totusi 190 si ceva nu sunt extrem de putini, nu au nimic anvelopele. Pe mine nici nu ma sperie asa ceva la tractiunea spate, sunt obisnuit, intra sistemele rpd, clar la 4x4 nu o sa faca.
  12. A 134 de mii poti sa si mai astepti, dar daca vrei sa ii faci, la km astia relativ nu foarte multi as face doar gravitational.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.