Jump to content

cristiit

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    oradea

Contact Methods

  • Yahoo
    cristi_horvath@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW X1 sDrive 20 D

cristiit's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Salut Parerea mea, (ca posesor de astfel de masina de 5 ani), e ca trebuie sa mergi sa i se faca o constatare pentru partea de rulare, rulmenti cardan, suporti motor si cutie de viteze si fixare esapament. Orice piesa care loveste caroseria sau structura masinii se traduce in zgmote foarte puternice la interior. Banuiesc ca esti constient ca fara o constatare in service nu ai cum sa ai un diagnostic. Ideea e sa ceri sa ti se explice. Nu trebuie sa spui ca nu te pricepi. Tu cere explicatii ... si incearca sa intelegi. Ca nu e chimie anorganica si nici neurochirurgie. Desi ... pentru mine e foarte ciudat ca are comportamentul asta doar cand e rece. M-as astepta sa aiba aceleasi reactii la orice plecare de pe loc. In fine ... sigur are o explicatie
  2. Am avut aceasi problema. Suporti rupti pe macaraua de la geam, stanga fata. Am gasit in Arad o firma, am cumparat stric cei doi suporti si i-am pus sus. Eu. 32 de lei setul + 20 de lei transportul. Foarte simplu. Daca ti se mai intampla (desi nu cred ca in curand), si sunt doar cei doi suporti, faci o economie de mai bine de 300 de lei. Te pot ajuta daca nu vrei sa te bagi singur.
  3. No' asadar Eu am avut o problema de putere pe e46 din 2000, 136 CP, cu cip. Am fost pe la mai multe service-uri si pana sa rezolv, mecanicii la care merg curent cu masina, si in care am incredere deplina, mi-au scos catalizatorul. Printre altele ... se si rupsesera ceva bcati din el, si in relanti aveam zgomot metalic in toba. Foarte deranjant pentru mine. Inca ceva si apoi va explic mai multe. Nu s-a rezolvat problema de putere cu catalizatorul scos, adica motoru mergea la fel, ca un om bolnav. Fara vlaga ! Am umblat fara catalizator de-atunci, (si inca mai merg la fel cam de 2 ani). Intre timp am rezolvat problema de putere. Am schimbat debitmetru de aer in service de reprezentanta cu unul nou after market. Am de-atunci o masina foarte potenta. Nu mi-e frica de nici o autostrada ! No acuma ce-am observat eu in legatura cu catalizatorul: Consumul mediu in oras mi-a scazut de la 6.8 la 6.6 - 6.5 l/100km Motorul trage de foarte jos, te poate trimite catre portbagaj cu o pedala mai ferma. In mers nu scoate fum deloc. Nici macar la pornire. Miroase mai urat in spatele masinii cei drept, dar atat. Daca bag picioru in ea clar scoate fum, e evident. Si-apoi cum eu nu conduc sportiv de felul meu, pentru mine efectul este exact ce vroiam de la masina. Merge perfect si e oricand gata sa ma scoata din vreo depasire aiurea.
  4. Acuma am ajuns si eu sa am problema asta. La mine a aparut de cateva luni, 2-3. Am fost foarte atent tot timpu cu sunetul metalic la motor, insa de cand cu temperaturile astea mult sub zero e deranjant. Trebuie sa verific cateva lucruri, va spun imediat si care, si apoi revin cu siguranta sa va spun ce e de facut; daca mai e ceva de facut. 1 Test de functionare pompa de motorina si reglarea timpilor de declansare a injectoarelor. 2 Verificare joc supape de admisie - evacuare. (tacheti - altfel spus) Daca dupa testele si reglajele astea doua nu se intampla nimic, si zgomotul metalic persista, pentru mine e clar. Uzura dintre vibrochen - cuzineti (sau biela - piston) e mare si nu mai pot face decat refacut set motor. Mai ales ca motoru nu trage cum ar trebuii. Parca am doua remorci dupa masina. N-are cuplu ! Merge ea dar nu simti ca trage decat peste 2000-2500. Asa ca ma astept chiar si la segmeti. Prefer sa ma gandesc la cei mai rau si sa scap ieftin, decat varianta inversa : )
  5. Am cerut furnizorului sa-mi spuna daca sunt specificatii de mentionat legat de montarea amortizoarelor. Mi-au spus asa: ca cei din service din BMW, spun ca montarea si strangerea elementelor de prindere se face cu arcul tensionat. Si adevarul e ca am mai gasit raspunsuri care spun ca trebuie montat cu masina jos. Am vorbit in service, merg zilele astea sa slabeasca si sa refaca conform sfaturilor primite. Va spun ce se schimba dupa. Multumesc.
  6. Salut Te rog, va rog, spune-mi/spuneti-mi, de ce-mi sta masina mai sus de fata dupa schimbarea amortizoarelor ? Nici nu cred ca e foarte important ce tip de amortizor e pe masina pentru ca ala nu are treaba cu garda la sol (da sa zicem, am pus amortizor ... Sachs cu gaz). Nu le-am montat eu acasa pentru ca n-am scule si elevator, ca altfel as fi facut eu, nu e complicat si-mi place foarte tare sa mesteresc eu. Mi-e ciuda de mor pentru ca masina nu mai are tinuta. Amortizoarele vechi erau cum erau adica proaste, am mai schimbat si niste bucsaraie pe fata, (trapez si torsiune), da de ce Dumnezeu mi s-a ridicat botul in halu asta ? Mecanicul care le-a montat mi-a zis ca se vor lasa; c-au stat culcate la transport, etc; Am fost e la niste baieti cu care ma mai inteleg bine si nu mi-au lasat de inteles c-ar fi foarte ok. Cum ca daca nu se lasa singura in 2 saptamani sa merg la ei. Azi au 10 zile de cand le-am pus sus. De unde poate sa vina asta ? La montat am stat langa mecanic. Le pus la loc, exact cat au intrat, au un umar pana la care se pot pune in partea de jos, (imi scapa numele acuma), suruburi, piulite, sigurante etc ... toate la loc. Va atasez poze, sigur o sa-mi dati dreptate ca ceva e putred in Danemarca Mi-e atat de draga masina ca as bag-o in casa seara de-as putea. Clar nu ma impac cu postura asta
  7. Catalin, Multumesc pentru raspuns. Spune-mi te rog unde ai resoftat ? Ai sa-mi spui un nume de service care sa-l gasesc in tara ? Nu sunt in Bucuresti, insa sunt dispus sa fac ceva km intr-un Cluj sau Timisoara daca se poate face intr-o zi. Poti sa-mi spui cat te-a costat ? Stiu ca nu e peste 1.000 lei deobicei, insa as vrea sa stiu cat ai platit tu. Ca tot veni vorba, ai idee de unde cumpar eu la pret bun set de ornamente de pe usi si bord ? La dezmembrari n-am gasit, si as vrea sa fie si in stare cat mai buna. Merci fain :twoup: Cristi
  8. Ai scris ca ai resoftat. Spune-mi te rog, cum stiu daca a fost sau nu resoftat motorul ? Sau daca ai avut neplaceri cu el dupa. Am vazut multe pareri si pro si contra, si nu prea stiu ce sa fac. Merge foarte bine acuma da' tot ma tenteaza cuplu si consum. You know :twoup: Merci Cristi
  9. Ai shimbat filtru de gaze de carter ? Am avut o situatie similara si eu cu al meu 320D, si m-au spus de el baietii care s-au ocupat de tobe. m-au trimis la un service pe care-l stiua, am platit ceva banuti ... insa de-atunci masina e de nerecunoscut. Nu-ti mai zic sa era atata de imbacsit ca ma mir ca mai mergea motorul. Mecanicul mi-a zis ca nu se stie de el de catre baietii de cartier, penru ca un pic ascuns in zona admisie. verifica si tu ... sunt aproape convins ca e rezolva un service bun. eu am platit atunci vreo 700 de lei. 207 lei filtru ala, 4 bujii incandescente noi ngk si manopera. multi bani e drept ... da am alta masina de-atunci. Mergea si pana acuma acuma insa ... simt ca e BMW :twoup: Bafta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.