Jump to content

Tibanu2009

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530D

Tibanu2009's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am un Bmw e60 problema e la unitatea ccc care uneori functioneaza perfect alteori ramane ecranul blocat si rotizta de la i-drive se invarte in gol. Daca o puteti repara astept un mesaj.

    Va multumesc.

  2. unitate ccc cea cu doua intrari pe cd si dvd. BMW 530d e60 serie sasiu WBANC71000B649044. Va multumesc
  3. salut Masina este un BMW 530D e60 an 2004 - serie caroserie WBANC71000B649044. Am nevoie de : 6 bujii releu bujii pe beru si original as dori preturile. Multumesc anticipat!
  4. cum spui tu eu zic ca primul lucru trebuie sa verifici filtru de particule sa nu fie infundat (ambele simptome expuse de tine cam acolo duc). Dupa ordine ar fi: egr, debitmetru, si turbina.
  5. Salut Scriu aceasta informatie pt toti cei care au probleme cu faimoasa unitate CCC a BMW-urilor voastre (eu bineinteles fiind unul din ei) . Zilele trecute am intrat pe ebay.de si acolo am gasit 2 anunturi in care se zice ca ei repara unitati ccc. Am rugat-o pe soramea sa sune (ea stie sa vb germana), am sunat in 2 zile diferite, nu au rasp. Dupa intamplare soramea a trebuit sa plece in germania, ocazie cu, care am rugat-o sa mai sune de acolo inca o data. A sunat, au raspuns, cica au vb intr-un accent cam ciudat si ca erau cam "vagi" in ceea ce ziceau si fara prea multa rabdare, oricum concluzia: ei repara, nu toate se pot repara, se trimite de oriunde in lume, si cica s-ar plati doar daca se repara. Cost 150 euro. La prima vedere o speranta pt multi dintre noi. Nu stiu ce sa fac sa ma risc, la mine functioineaza perfect cateodata si cate 2 zile dupa care nu mai functioneaza 2 zile etc. si tot asa. Asta e linkul: http://cgi.ebay.de/BMW-E60-CCC-Navigation-Lesefehler-Reparatur-Service-/160538997793?pt=Technik_Auto_Hi_Fi_Navigation_Einbau_Navigationssysteme&hash=item2560deb421#ht_1185wt_905 si mai este unul, la care inca nu am sunat. Da-ti search pe www.ebay.de: "ccc e60" in google chrome si va traduce acolo.
  6. Poveste cu happy end momentan! Azi am scos masina de la service, dupa o sapt:), nu am mai schimbat actuatorul deoarece nu am gasit. Dupa ce am scos-o 5 min a mers relativ ok la rece dar ce a ajuns la temp optima dupa dezastru nu se tura dupa 1500 chit ca era pedala la fund dupa se tura dar de pe la 2000 dupa o lunga pauza si de acolo de la 2000 era lipsita de flaga. Am plecat la un drum de 250 de km eram obilgat. LA intoarcere dupa ce multe sckoda fabia, clio etc m-au depasit voioase eu neputand face nimic , la un moment dat din senin in mers a inceput sa mearga perfect, motorul tragea de rupea, cu turbina reconditionata e mult mai bine ca inainte deci nu imi pare rau ca am refacut-o cu toate ca nu era chiar acum necesar(avea un joc mic, nu scotea fum). Am tras pe dreapta si m-am uitat la actuator, si am obs unde era problema, inainte tiga actuatorului cu mototrul oprit statea cum sta acum cu cum motorul pornit ceea ce nu se poate normal, deci sigur e actuatorul buba, poate ca nu m-am exprimat pe intelesul tuturor daca mai are cineva problema ii explic mai in detaliu. Dupa ce si-a revenit si consumul s-a modificat substantial de la 11 inafara cu max 140 si ala ffff chinuit la un 7,5. Momentan merge excelent si afara nici o pauza, sper sa fie ceva "divin" si sa ramana asa:), ca piesa nu se gaseste decat second deoarece vine numai cu turbina noua, la mine turbina fiind ok. Deci la cine nu trage masina sa i-a in calcul si problema asta, din cate am obs. pe forumurile din afara e un subiect mult mai des aparut decat la noi.
  7. E complicata problema asta! Am reconditionat turbina la buc la turboserv,(oricum nu avea un joc foarte mare) problema inca persista. E foarte ciudat inainte sa merg sa schimb turbina la service masina la rece mergea avand problema cunoscuta, dupa ce se incalzea nu mai mergea decat cu max 60 si la deal cu 30, cu acceleratia la max. Dupa ce am reconditionat turbina nu mai apare problema asta dar tot este acel soc/intarziere la 2000 de ture dar merge normal in rest. Am scos mufa de la debitmetru cam la fel tot e "socul/intarzierea", l-am schimbat si de pe alta masina la fel. A mai ramas acum actuatorul de la turbo(partea electronica). Am sa-l schimb si pe asta sa vedem ce se intampla, oricum e tragic-o comic, m-am saturat sa merg la service, cred ca adunat cu toate masinile nu am stat cat am stat cu asta. Nu am mai avut bmw dar mi se pare o masina scump de intretinut( nu atat pretul pieselor ci numarul celor care se strica deci cu o fiabilitate foarte scazuta). E mult de discutat, oricum va tin la curent cu ce se intampla poate cineva va avea de invatat din peripetiile mele!
  8. Salut va cer ajutorul legat de o problema foarte ciudata. Masina e un e 60 530d cu 175000 km, problema e ca intre 1500 si 2000 se tureaza foarte greu cu toate ca acceleratia e la maxim, dupa cateva sec de pauza se tureaza si merge perfect daca o tin dupa 2000 de ture, daca scade sub 2000 de ture revine problema. In acest timp imi aparea in bord uneori mesajul cu "increase emission". La service pana in prezent mi-au curatat, regenerat nu stiu exact ce au facut, filtru particule(stiu ca asta s-a rezolvat, nu mai apare eroare in bord nici pe diagnoza), mi-au curata EGR, si ceva pe la debitmetru, insa problema persista. Azi mi-au spus ca e de la turbina si trebuie sa s-o schimb (ei zic ca au constata asta pe un soft). Mi-au mai zis ca e si galeria sparta si trebuie s-o schimb. Masina nu scoate fum deloc, trage cum trebuie dupa 2000 rpm., nu pierde ulei. Vreau sa stiu daca chiar e stricat turbo sa nu schimb si sa observ ca sit e aceeasi. Multumesc anticipat pt. eventualele sfaturi!
  9. astazi am mai verificat odata bt module. mufa care am scos-o si nu am obs nici o modificare e cea mica care pare sa fie o antena, cand am scos mufa mare cu multi pini am obs ca nu imi mai merge magazia si nici nu mai am sunet delocsi nu imi merge telefonul asta se intampla si inainte imi zice "mobile phone not instaled" dar idrive-ul functioneaza perfect fara intreruperi, navigatia perfect inclusiv cd-u de a unitatea ccc care nu mai are nici el nici un fel de intreruperi la contorul de timp cum avea inainte "curge perfect". Eu cred ca asta e buba la mine ca si la tine. BT module la mine se cheama MULF MODULE. Am sa vb cu electricianu sa vad ce zice, vad ca pe ebay nu se prea gaseste, si la noi nimeni nu vb de el. Va tin la curent cu ce se intampla poate tragem o concluzie la problema asta!
  10. am incercat sa dezactivez bt modue am scos mufa, dar sit e aceeasi nici o schimbare numai ca nu mai functioaneaza magazia. E frustrant pt ca o data functioneaza perfect pana opresc motorul cand ajung la destinatie, poate sa fie si ore intregi, dupa poate sa nu mai functioneze pt cateva zile, adica el de obicei daca masina e rece (nu a mai fost folosita de cateva ore) functioneaza perfect de fiecare data, pt 10 min dupa nu mai functioneaza. Am verificat sub roata e perfect uscat de la inceput. Stiti cumva daca o resoftare ar putea rezolva problema asta?
  11. cateva zile nu am foosit masina, in a treaia zi cand am folosit-o am avut surpriza sa observ ca idrive functioneaza perfect, am mai avut cateva mici pauze de cateva secunde si am facut aprox 200 de km pana la destinatie. Cand m-am intors de seara sit s-a stricat iar adica 3 sec merge 5 min nu si tot asa. inainte sa plec am desfacut unitatea ccc din locul ei, deoareca am trans concluzia ca functioneaza datorita faptului ca era si frig afara si unitatea nu s-a mai incalzit. cand am scos-o afara am obs ca, cooler-ul din spatele unitatii ccc nu functioneaza cu toate ca unitatea era alimentata, si are elicea f curata ceea ce ma face sa cred ca nu a functionat de mult timp. am vf si nu este alimentat, nu cred ca e el ars, deoarece nu primeste curent deloc. Stie cineva ceva de acest cooler? blacksea te rog spune-mi si mie unde e mufa care dezactiveaza modulul bt-ul, deoarece am obs ca si la mine nu mai recunoaste telefonul, cu toate ca telefonul vede masina.
  12. eu sunt interesat numai de modulul ccc daca poti sa pui un pret si eventual daca stii daca merge pe e60 din 2004 deci prefacelift. La reprezentanta numai modulul ccc nou este 3100 lei inclusiv tva, daca te hotarasti sa vinzi separat sa-ti faci o idee.
  13. la mine aceeasi masina, exacat aceeasi problema, la diagnoza mi-a resoftat unitatea ccc (cea in care intra cd-urile) si mi-a spus ca e dusa. La bmw noua e 3120 lei, second cam 300 euro dar dupa ce o montezi poate sa cada oricand cum a cazut cea de pe masina. Din cate m-am mai interesat la nimeni nu s-a rezolvat problema cum zici tu, din pacate. Daca mai studiezi si tu problema pe forum ai sa tragi singur concluziile, sunt fff multe posturi cu problema asta, daca ai bmw dupa 2004 te intalnesti cu problema asta. Ar fi interesant sa se traga o concluzie odata pe forum legat de problema asta.
  14. sunt interesat, - din ce an e masina de pe care a fost luata, - sunetul e prologic,
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.