Jump to content

Black ZXR

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zalau

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i e46

Black ZXR's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare. Am și eu o problema cu omologarea la jante la un bmw e46 318i coupe. Am talonul reținut, am fost la rar sa trec în carte dimensiuni pe 17 si domnii de acolo spun ca nu au omologare pe aceasta varianta decât după anul 2004... Întrebarea mea este pentru pasionați, nu s-a făcut omologare la jante pe coupe nf? Am un sedan din 1999 care are omologare pana la 18 ca dimensiuni. Sa nu fi făcut nimeni omologare pe 17 la această variantă??? Mulțumesc anticipat celor care știu ceva în cauză.
  2. Doar ce am schimbat garnitura de la capacul culbutori si momentan pot spune ca nu am mai observat tremurĂŁturi,probabil avea și scĂŁpĂŁri de aer ( de ulei erau vizibile) .Trebuie luatĂŁ ĂŽn vedere și garnitura nu doar valva pcv și motorașul de relanti.Garnitura mea plus cĂŁpĂŁcelele de la șuruburi erau carbonizate,plastic.
  3. Din câte știu șurubul albastru iese din corpul radiatorului cu tot cu hexagon.Deci dacĂŁ ai stricat sistemul cel mai simplu ar fi sĂŁ ĂŽl ĂŽnlocuiești.Nu cred ca gĂŁsești o variantĂŁ mai ieftinĂŁ și mai bunĂŁ.
  4. Probabil ti-a rĂŁmas spray ĂŽnĂŁuntru si nu lucreazĂŁ bine electromagnetul.Ai ĂŽncercat sĂŁ faci câțiva km cu masina? Așa se curĂŁța,aerul trage ĂŽn admisie,sau ĂŽl demontezi și ĂŽl lași la uscat.Cu desfĂŁcutul lui ai grijĂŁ,e bĂŁtrân plasticul,eu am crĂŁpat unul,pe altul am fost nevoit sĂŁ ĂŽl desfac,avea ruginĂŁ ĂŽn interior și nu mai fĂŁcea contact bine.DacĂŁ mașina merge e super sĂŁ te bucuri de ea,e deja istorie,cu piesele ai grijĂŁ,sunt vechi și de multe ori cedeazĂŁ la demontaj-montaj.
  5. Salutare,urmeaza sa schimb garnitura de la capac valve,culbutori,Bmw e46 318i 1999 și aș dori sĂŁ știu valoarea de strângere a șuruburilor cu dinamometrica. Mulțumesc !
  6. Salutare ! Si eu am aceastĂŁ problema,am schimbat valva pcv de la gaze carter,situația s-a imbunatatit nu mai papĂŁ mult ulei și nu mai tremura decât rar.Suspectez motorul de relantiv,unul când l-am desfcut l-am crĂŁpat,am luat altul din dezmembrĂŁri ,dupĂŁ o vreme iar tremurat,l-am desfĂŁcut și am observat ruginĂŁ pe partea metalicĂŁ (stator)care aacționeazĂŁ ca și electromagnet.CurĂŁțat bine,degresat,merge dar tot nu ma convinge,e un electromagnet de 15 ani,dacĂŁ nu e nou nu pot spune sigur ca lucreazĂŁ cum trebuie.Unul nou costa aproximativ 200 euro,nu ma tenteazĂŁ prețul,cred ca o sĂŁ merg pe variantĂŁ de pe ebay produs ĂŽn UK cu 50 euro,clona pe original.DacĂŁ fac și acest schimb și nu rezolv problema caut alte posibile defecte.BineĂŽnțeles clapeta de accelerație curĂŁțatĂŁ și debitmetru funcțional.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.