BMWClub: Catalin BMW - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: ***--

Group:
Members
Active Posts:
6391 (2.68 per day)
Most Active In:
Seria 3 (802 posts)
Joined:
14-December 10
Profile Views:
11816
Last Active:
User is offline Apr 22 2017 05:43
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
dedicat marcii
Age:
34 years old
Birthday:
January 24, 1983
Gender:
Male Male
Location:
Cøpenhavn
Interests:
profit minim 90%

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
Scania, VDL, Volvo, Solaris, Mercedes, Setra

Latest Visitors

Posts I've Made

  1. In Topic: Care e cel mai fiabil motor pe e38?

    27 October 2016 - 16:48

    View PostRomila Ciprian, on 27 October 2016 - 16:29, said:

    Si ce poate pica mai serios la e38?

    Tinand cont ca e o masina veche, cam multe vor pica la un e38 iar unul dintre cele mai costisitoare componente de pe acest model, ar fi cutia de viteze (in cazul celor automate).
  2. In Topic: video in motion

    15 October 2015 - 22:43

    View Postdorinacke, on 15 October 2015 - 16:46, said:

    Boss cam cate topicuri noi intentionezi sa faci ptr fiecare intrebare ??!? Mai cauta si tu detalii si gasesti. ASTA NU E FORUM SKODA !! :p

    Are si skoda forum?? :)
  3. In Topic: BMW 324 D proiect

    15 October 2015 - 22:39

    View Post97MNU, on 15 October 2015 - 20:09, said:

    Pai si modificari in carte? Nu vreau sa ma trezesc ca ma trage Piedone pe dreapta si dupa raman fara certificat :))

    Pai va fi trecut la "mentiuni" modificarea respectiva, insa partea proasta e ca toate astea costa...si nu putin! Ca sa nu mai vorbesc de drumuri si hârşoage, adica timp pierdut.
    Ce vrei tu sa faci e putin cam complicat -parerea mea-; cat te vei chinui cu un alt motor (cumparat, demomtat motorul actual, montat celalalt motor, eventuale modificari + alte componente, omologat, acte peste acte etc), mai bine iti iei un alt ursulet cu motorizarea pe care o vrei. Iti spun ca tot la banii aia ajungi.
  4. In Topic: BMW 324 D proiect

    15 October 2015 - 19:46

    View Post97MNU, on 15 October 2015 - 19:42, said:

    Salut , am un BMW e30 324D an 87 (86 cai) , am cateva intrebari si cer cateva sfaturi , am cateva probleme cu rugina in urma unor accidente , in special la praguri (asta nu e accident , dar din cate am inteles e moartea lor..) si aripa spate stanga (a fugit pe pietris si a ajuns in sant in urma unei depasiri la limita.. ) Oricum planuiesc sa o vopsesc si sa-i fac cateva retusuri substantiale , intrebarile sunt , motorul meu 2.4 e lenes , as spune ca este din grup , dar nu le prea am cu mecanica , ideea este ca se tureaza foarte rau ... Ce grup as putea sa-i pun? Si o a doua intrebare , pot sa-i pun un alt motor tot diesel? Multumesc pentru intelegere ...

    Se poate absolut orice; poti sa bagi si motor de M pe el. Binenteles ca trebuie facute modificari substantiale.
  5. In Topic: Scade turatia la franare pe liber

    27 September 2015 - 02:41

     TheRock, on 27 September 2015 - 02:03, said:

    am mai avut probleme cu aerul fals, iar atunci problema era evidenta si permanenta... acum e vorba de fluctuatia relantiului doar la franare, nu in mers sau stationare... turatia scade doar cand viteza se apropie de zero (dar niciodata cat sa moara motorul), iar dupa ce masina se opreste turatia isi revine...

    Servofrana (tulumba aceea de la pompa de frana) este actionata si cu ajutorul vacuumului, defapt trage aer din galeria de admisie; in momentul cand actionezi frana, practic in galeria de admisie nu mai are aer suficient pt a creea amestecul de carburant necesar functionarii motorului, deci posibil sa pierzi aer pe la vreun furtun ceva. Cu alte cuvinte, cand actionezi frana, tulumba trage aer din galeria de admisie, si binenteles ca in galerie nu mai ramane aer in deajuns, de aceea apare si acea intrerupere a motorului.

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    Soryn14 

    15 Nov 2015 - 01:00
    Salut, am si eu nevoie de un link cu ultima versiunea de ediabas inpa si rheingold te rog
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro