Jump to content

born2lose

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

born2lose last won the day on February 4 2021

born2lose had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    mazda3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

born2lose's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

11

Reputation

  1. salut, sunt de ceva timp veselul posesor al unui f36 care s-a gandit sa-mi dea niste batai de cap acum ca vine vara. problema este la hayonul electric, acum vreo saptamana a decis sa ramana blocat deschis. mi s-a intamplat de 2 ori, ramane deschis la maxim, cand apas butonul de inchidere sau telecomanda se aude un clic inauntru, dar nu se misca deloc. e blocat total, nu merge inchis nici cu mana. in ambele ocazii s-a inchis intr-un final dupa ce am pornit si oprit motorul si am asteptat 15-30 de min. mai nou, nu se mai deschide decat maxim 20 de cm, dupa care se opreste. daca apas butonul din nou, se inchide la loc. ca si in cazul anterior, nu il pot misca manual in nicio directie. ca sa pun capac la poveste, am inlocuit si navigatia masinii cu una originala dar mai noua, fara sa o codez pe vin-ul masinii, din diverse considerente - si din acest motiv, reprezentanta bmw a zis ca nu ma poate ajuta. nu pot face diagnoza daca navigatia a fost inlocuita, si fara diagnoza nu se baga sa incerce nimic. are cineva vreo sugestie cu ce as putea incerca? unde sa incerc o diagnoza care sa mearga chiar daca navigatia a fost inlocuita? sau ce altceva as putea incerca, sau unde? apreciez orice sfat, multumesc!
  2. salut, am de vanzare un cablu de codare ethernet to obd cumparat de pe amazon, compatibil cu seriile F, nefolosit din varii motive. a venit si cu niste cd-uri cu soft, din punctul meu de vedere inutile, dar le pot oferi. din pacate, nu pot ajuta cu niciun fel de codare, se vinde doar cablul. de preferat in bucuresti, ma puteti contacta pe pm sau la 0724 220 350. pret 100 de lei, usor negociabil.
  3. salut, am un f36 echipare luxury, cu toate ornamentele exterioare cromate (geamuri, la proiectoarele de ceata, pe aripile laterale). ma bate gandul sa le schimb cu unele negre - cum sunt cele de pe echiparile shadow line, insa spre surprinderea mea totala nu gasesc absolut nimic after market, in afara de grila de radiator, care se gaseste in toate formele si variatiunile posibile. reperele pe original ajung la peste 1000 de euro, pret pe care nu-l voi plati pentru ca este nejustificat. in concluzie, ati vazut pe undeva aceste trimuri la un pret justificabil? nu as merge nici pe varianta vopsit / colantat, le-as pastra si pe cele originale asa cum sunt.
  4. ha, daca vedeam acum 2 zile mesajul tau ma ofeream eu, chiar sunt si eu curios cum i-ar sta masinii cu un eleron. din pacate, maine plec din oras pt vreo 10 zile... daca nu rezolvi pana atunci, aranjam cumva. daca rezolvi, sper sa vad poze pe aici
  5. pai depinde doar de tine - pretul corect este pretul la care cumparatorul se intelege cu vanzatorul si ambii sunt multumiti. mie masina mi se pare ok ca dotari, daca ai banii si iti place, de ce nu? iti iei una mai slab dotata sau mai veche sau cu km mai multi, ca asta nu 'merita' banii?
  6. ai dreptate, desigur - si daca nu gasesc pe cineva sa ma ajute, voi cumpara un cablu. dar in cazul asta, in primul rand - n-am nici cea mai mica idee ce soft as putea folosi ca sa verific daca functioneaza cablul, si in al doilea rand - oricat de stupid ar suna - in momentul asta n-am in casa niciun dispozitiv cu port ethernet de-asta speram sa gasesc un coleg de forum cu cablu sa ma ajute, pana la urma e vorba de 15 min pt o cola rece daca nu gasesc, ma apuc sa ma documentez ce softuri ar trebui sa caut... si apoi sa ma uit de-un adaptor de ethernet
  7. @bim2008 , cred ca stii ca m-am documentat ceva inainte sa fac retrofitul asta, pt ca am vrut sa-l fac cum trebuie asadar, pe langa altele, am tras un cablu nou din bord pana in portbagaj la ATM. acest cablu nou avea spre bord mufa OABR, iar in portbagaj 3 mufe - 2 care se conecteaza la ATM si inca una care se conecta la mufa scoasa din TCB (care duce inapoi in bord in quadlock). daca inteleg eu corect si daca tipul care mi-a vandut cablurile a facut ce trebuie, totul ar trebui sa fie functional - inclusiv conectarea pe ethernet. dar nu am cum sa testez fara cablu - si de-asta sper sa gasesc vreun coleg de forum care ma poate ajuta cu un cablu enet, doar sa vad daca functioneaza, ca sa nu dau banii aiurea pe el. am ingropat deja destui bani in masina asta - si nici n-am ajuns la anvelope de iarna inca
  8. retrofit-ul l-am facut eu, fara nicio codare trecerea de la nbt la nbt evo e complet plug and play, cu cablajele corecte. secretul e sa ai un head unit si un modul atm cu acelasi vin - si sa pastrezi vin-ul masinii donoare. eu am avut si norocul ca unitatea pe care am cumparat-o sa aiba toate optiunile pe care mi le doream. in afara de carplay full screen, asta incerc sa rezolv acum pai... nu am gasit pe nimeni in romania sa-mi codeze carplay-ul in full screen pe sw-ul meu curent (P18362I). in schimb, sunt oferte pe ebay, cu codare remote, cu zeci / sute de review-uri pozitive ( un exemplu la intamplare, primul care mi-a venit la indemana - https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Apple-Carplay-Fullscreen-ADD-ON-N-O-and-P-Q-firmware-only/264231795674?hash=item3d85713bda:g:F-kAAOSwN21cg-a0 ). singura conditie pusa de astia e sa ma pot conecta la head unit cu un cablu enet. si asta incerc sa testez, dar nu stiu cum am vorbit cu unul cu o astfel de oferta si review-uri foarte bune, i-am explicat situatia, si mi-a raspuns, citez: For this version enet is needed but most likely you won’t have unit connected to Gateway and it won’t be possible to activate. If you have it connected let me know, then we can make it work.
  9. salut, am nevoie de putin ajutor si nu gasesc raspunsuri online, asa ca poate ma ajuta cineva pe aici pe scurt, am facut un retrofit de nbt evo pe masina mea cu nbt din fabrica. totul merge perfect, inclusiv gps, connected drive, etc. insa... cand intreb de diferite codari, toti ma intreaba daca unitatea este conectata la gateway. n-am nici cea mai mica idee ce inseamna asta, asa ca inainte de a cumpara un cablu enet, vreau sa verific daca ma pot conecta la masina, sa nu arunc aiurea banii pe cablu. asadar, este cineva din bucuresti disponibil sa testeze daca se poate conecta la masina mea cu un cablu enet? contra cost, desigur - ma deplasez eu, am nevoie doar de 5 min din timpul cuiva cu un cablu si un soft corespunzator. multumesc anticipat pt orice ajutor
  10. am studiat si varianta aia, intamplator am o navigatie cu android pe alta masina si sunt extrem de multumit de ea. mie totusi nu mi-au placut implementarile de bmw, si aveam o solutie oem care bifa toate casutele mele
  11. merge si navigatia. dupa ce am mers putin cu masina, m-a vazut unde trebuie. oricum, eram multumit si fara. ramane sa o codez totusi cu o versiune mai noua de firmware, in momentul asta nu suporta carplay full screen, si asta imi doresc. final de poveste: se poate face retrofit de nbt evo cu atm 4g complet functional, pe masina care a avut nbt cu tcb. totul este plug and play, nu este necesara nici macar codarea. se instaleaza componentele noi si merg cu optiunile pe care le avea masina donoare. singura componenta non-oem este filtrul can instalat pentru ca masina sa accepte unitate cu vin diferit. conditiile sunt ca masina sa fi avut tcb si navigatie, pentru a fi functionale connected drive si navigatia oem. de asemenea, head unit-ul nou si atm-ul trebuie sa aiba acelasi vin. acum ramane de vazut daca nu cumva dezactiveaza bmw aceste servicii dupa un timp, asa cum sugera un coleg. nu am testat inca hotspot-ul wifi sau bmw apps, dar cred ca vor merge. o sa updatez periodic thread-ul daca mai gasesc chestii de mentionat. si ca sa raspund la intrebare, pana acum costul total a fost de 1035 de lire (toate componentele cumparate de pe ebay uk - head unit, ecran, idrive controller, atm 4g, antena wi-fi, cablaje). ramane de facut codarea la un id5 mai nou, inca nu stiu cat o sa coste.
  12. epilog la o poveste destul de lunga - am facut in sfarsit retrofitul de nbt evo id5 pe masina cu nbt din fabrica. am cumparat unitate nbt evo si modul atm cu acelasi vin. din pacate, nu am reusit sa aflu cum se poate muta esim-ul din tcb-ul meu in atm-ul nou, asa ca am instalat unitatea noua folosind vin-ul masinii de pe care a venit. am instalat-o cu un filtru can pentru a o accepta masina. pe langa chestiile uzuale (radio, bluetooth, etc), partea de connected drive functioneaza, cu mici neajunsuri - am in aplicatie un f32 420d albastru, in conditiile in care masina mea e un f36 428i nu am transferat istoricul de service, inca nu m-am hotarat daca merita. nici nu stiu exact ce efort implica. navigatia masinii nu pare sa mearga la prima vedere, in sensul ca nu ma localizeaza corect. ori am cablat / conectat eu ceva gresit, ori - cazul optimist - mai are nevoie de timp sa-si ia pozitia, avand in vedere ca ea crede ca este in uk. am o oarecare speranta sa-si revina dupa ce conduc o perioada. per total, confirm ca se poate face un retrofit de nbt evo fara a se pierde functionalitati. varianta curata este cea cu transfer de esim din tcb in atm, dar merge si varianta pastrarii vin-ului original al masinii.
  13. userul FANATIC face upgrade-uri de soft de la id4 la id5 si din ce am vazut, softul e suficient de stabil, cu exceptia unor situatii foarte punctuale, care incarca ram-ul peste limita (de ex faci pe gps o ruta de 2000 de km, cu puncte intermediare, etc). nu se schimba nimic in rest. daca n-ai nicio problema cu id4, eu nu mi-as bate capul cu update-uri de firmware. dar as face trecerea la id5 poti verifica daca exista update-uri minore de soft aici: https://www.bmw.com/en/footer/software-updates.html . e foarte simplu, copiezi un fisier pe un stick usb, il bagi in portul usb din masina... si asta-i tot. acestea sunt in mare update-uri doar la partea de bluetooth, in sensul ca unitatea recunoaste modele mai noi de telefoane. nici asta nu prea merita efortul, daca nu ai probleme. p.s. daca vrei sa faci upgrade la id5 pentru carplay, cred ca o sa fie nevoie sa cumperi si o antena wireless cu conector fakra.
  14. cablajul exista, se poate cumpara: https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-F-SERIES-NBT-EVO-ID5-6-ATM-RETROFIT-WIRING-LOOM-CAN-FILTER-PLUG-PLAY/163330868386?hash=item26074744a2:g:0goAAOSwT-Bbzwpa problema este mutatul esim-ului, cu care m-as descurca si singur, dar nu gasesc informatiile. pentru ca cine stie cum se face asta, probabil a investit mult timp, bani si munca in a afla
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.