Jump to content

lordlore

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    laurentiupadurau1981

Profile Information

  • Location
    arezzo italia
  • Interests
    e46 320d

lordlore's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. A auzit cineva de Holmes diesel center ?cica reconditioneaza pompe vp44 ,l-am gasit pe situl de la RAR.Nu vreau sa fac publicitate vreau doar sa stiu daca a apelat cineva la ei.
  2. Mda nu te contrazic ,dar mai trebuie studiata treaba de un profesionist , deocamdata singurul lucru de care sunt sigur e ca e debitmetru dus.....si dupaia de aici presupun ca: e dus si injectorul cu fir ,si ma gandesc ca pompa nu are cum sa se regleze daca nu primeste nici un semnal,si daca e pompa prefer sa o dezmembrez:o:o:o-_- Masina asta mi-a facut numai figuri dinastea necunoscute si imposibile, Sent from my Iphone using Tapatalk 2
  3. Daca presupunem ca ar fi dus debimetrul si sensorul cu fir ,pompa cum s-ar mai sincroniza?
  4. Salut ,aventura continua:a pornit cam greu siscotea fum ca si cum ar trebui reglat avansul. DIS imi da nedle motion sensor ,si ca ar trebui reglat avansul sau cam asa ceva,si nici nu puteam so turez ca caraia.Era si o procedura banuiesc pentru sincronizare dar daca nu pot sa o turez pana la 3000rpm. Inpa imi da ca speed rpm sensor. Acu pe care sal cred? Hellllp si SOS! :bye:
  5. Unde m-am dus sa intreb pt reparatie m-au intrebat ce eroare i-mi dadea pe tester si le-am zis speed rpm sensor injection pump,si mi-a raspuns da ca se poate face sigur si ca ma costa 600 ron daca o desfac eu si 700ron daca o desface ei,si i-am intrebat in ce consta reparatia si incepuse sa-mi insire acolo fel de fel de teoreme si la urma la luat gura pe dinainte si ia scapat cuvantul tranzistor ,si mai demult am mai avut expierente dinastea cu tranzistori de la AC ,(la alte masini ,unde la service mi-au zis ca tre sa cumpar jumate de masina ca sa schimb AC),si la urma am rezolvat-o singur si pe aia. Acum sper sa mearga .
  6. DIS imi dadea (speed rpm sensor injection pump).
  7. Ok am reusit sa lipesc tranzistorul.Acum sa ma apuc sa le montez inapoi
  8. Oare ce se intampla daca pun tranzistorul cu fata in jos(cu scrisul in jos) si sub el bag pasta termoconductoare cu argint ,ca mi se pare aiurea sa incalec firele alea pe acolo,si o sa incerc sa dau cu apa tare sau acetona pe firisoare si dupaia sa lipesc rapid,sau sa dezlipesc de tot firisoarele de pe placa cica sunt de aluminiu(dar ma gandesc ca si suprafata unde sunt lipite o fi tot de aluminiu). Cale de intoarcere nu mai e,ori o fac ori o stric. Alti zic ca nu tine lipitura mult timp, pate ar trebui pus si niste poxypol pe langa el dar poate nu se mai raceste cum trebuie. Sti cum e, o carpeala .....
  9. Salut,am taiat firele de pe tranzistorul lor,nu le-am miscat prea mult ca sa nu se rupa,dar problema e alta nu reusesc sa le lipesc,si am mai luat o pauza,si m-am apucat de alta belea la alta masina ,cand vin vin toate odata,am o dubita si a luat-o turbo pe ulei ,cred ca trebuie sa mai trec pe la biserica Si daca stie cineva o metoda sigura de lipit acele fire spuneti-mi si mie!
  10. Nu stiu daca o fi tranzistorul,sau de la cele 4 fire care le-am taiat pt ca su cojit de invelis de cum am atins. O sa revin dupa ce gasesc sa cumpar tranzistorul irfz44n si pe cineva care sa-l lipeasca.La capac cred ca o sa pun un silicon care rezista la temperaturi inalte parca era rosu vazusem in comert.
  11. Am reusit cu un cuter foarte mic si surubenita fina
  12. atentie mare la suruburile de la circuitul cu banda daca lam scapat in pompa am puso,nu l-am scapat deci trec mai departe,sper sa pot sa desfac capacul negru vad ca are un fel de silicon si se desface greu
  13. Am reusit sa desfac capacul uraa nu gasesc banda aia cu circuit sper sa nu o rup :purple:
  14. Salut, zilele trecute am avut un probleme cu bmw 320d 136hp,se oprea si mai pornea cand vreia el,sau cand resetam calculatorul si am pus testerul pe el, am incercat prima cu Inpa,si imi dadea (neddle motion sensor defect),am sters de cateva ori si am plecat cu ea in probe,la cativa km parcursi se oprea,puneam testeru si tot aceiasi eroare imi dadea ,ii dadeam resetare si pornea.Ajuns acasa am incercat cu DIS si mi-a dat tot injectorul cu fir defect,la urma m-am pus pe demontat injectoarele am reusit sa scot pe ala cu fir si alte 2 ,ultimul nu a mai vrut cu nici o metoda,a am uitat sa va spun ca mi-am construit singur o cheie dintr-un schimbator de viteze si o piulita de la un amortizor care venea perfect in capul injectorului,plus o greutate de la o gantera de 2,5kg.Cum ziceam primele 3 au iesit rapid al 4 nu a mai iesit l-am lasat asa.Locasul la injectorul cu fir era plin de o mazga neagra ,am curatat cu benzina si aspirator de lichide a iesit super lucios :hyper: ,injectoarele leam dus aici la mine la un atelier sa le curete si verifice (100ron) ,sa le curete cica cu ultrasunete si cand ma uit vad un aparat de la lidl care curata cu ultrasunete ,noroc ca avea si alte masinari de testat pompe si injectoare ca daca nu plecam acasa. Ok acu mi le-au curatat si le-am montat inapoi si plec iarasi in probe ,ma plimb prin oras vreo 30km si cand sa o iau inspre casa hop se ineaca si se opreste pun iarsi Dis rapid si de data asta imi apare (speed rpm sensor injection pump) si etc,am cautat prin zeci de forumuri cum se rezolva problema,am umblat pe la diversi mesteri faurari ,zmei electriceni dar toti parca aveau pret fix pentru reparatie de la 600ron in sus, si sa o demontez eu,cum nici unu nu spunea de precis cam ce ar trebui facut m-am bagat eu pe sf Google si acum sa aflu eu ca pentru un nenorocit de tranzistor aia de la bosch vor sa-mi schimbe pompa si mesteri auto sa ma faca sa intru in insolventa :brr: char acum cand a venit frigul. Toate bune si frumoase pana am vazut cum e asezata pompa si ca un surub de la capacul parti electronice nu are cum sa iasa ca desteptu de neamt nu sa gandit si la mine ca poate nu vreau sa demontez jumate de masina pt un surubel(suportul pe care este prinsa pompa are 2 coarne exact peste surub). Intrebarea mea este acum ce fac ? Repede m-am mai gandit la taiat,defapt se poate desface are vreo 4 suruburi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.