Jump to content

Maxxone

Members
  • Posts

    291
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    Bmw F10 520D 2015

Recent Profile Visitors

8012 profile views

Maxxone's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

13

Reputation

  1. Nu comentez la aspect , sincer nu e pe placul meu , dar gusturile sunt diferite . In schimb nu pot sa nu observ ca au taiat maxim din costuri peste tot . Adio piele pe usi ? Adio buzunare la scaunele spate ? Totul , efectiv totul ,pare de seria 3 din generatia veche la calitate. Nu am condus o inca dar de cand au aparut si variantele termice vad ca toata lumea spune ca sunt mult mai dinamice decat cele electrice . Avand in vedere ca cele electrice au 400kg+ extra greutate oarecum are sens .
  2. Verifica totusi si furtunul de aer care intra in galeria de admisie pe partea stanga . Se intampla des sa faca o gaurica acolo care e aproape insesizabila , infunda dpf si de aici apare eroare de emisii crescute in bord ..
  3. Cu bimmercode in modul expert se poate . Ai grija sa nu treci prin piata constitutiei noaptea ca acolo lasi talonul ...
  4. Salut , poți detalia un pic cu 2t ul ? Ce motor ai ? La m57 euro4 puneam și era un fel de elixir magic , așa se simțea . La b47 euro6 mi a fost frica sa bag până acum ...
  5. Poți ĂŽncerca o variantĂŁ mai puțin "ortodoxĂŁ" care in cazul meu a dat rezultate. In DIS ai test de actuator turbo ĂŽl accesezi și ĂŽl lași ĂŽn modul test câteva minute , practic ĂŽn modul test turbo este ĂŽnchis și deschis complet la intervale de 3s parcĂŁ . In cazul meu dupĂŁ câteva minute de mișcare a actuatorului cred cĂŁ s a curĂŁțat funinginea de pe vanele de la turbo și am scĂŁpat de problema , nu a mai dat eroare de 10k km ĂŽncoace ...
  6. https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1675929 pe prima paginĂŁ sunt link urile cĂŁtre firmware uri pt cutiuțĂŁ
  7. Pentru posesorii de cutiuțe AA/CARPLAY recomand firmware custom care rezolva toate posibilele bug uri din fabrica gen conectica , timpi de rĂŁspuns / rezoluție in cazul AA ... Nu știu dacĂŁ am voie sa pun aici link de pe alt forum ..
  8. Daca exista telefon BMW profesional cu sim ul in baza nu va merge alt telefon ... E un altfel de protocol bt .... CautĂŁ pe E60.net e un topic ...
  9. Daca ai telefon in cotiera nu merge alt telefon , știu cĂŁ pare o idioțenie dar așa e ,am incercat timp pe 10 ani sa fac BT funcțional pe vechea mașinĂŁ cu toate variantele de codare posibile .Singura varianta e sa pui alt mulf/ modul Bt in portbagaj și sĂŁ codezi ...
  10. 4496– Rail Pressure Plausibility (eroarea asta mi-a aparut de 2 ori, dupa ce mi-a murit de 2 ori motorul la accelerari puternice. Asta poate fi de la regulatorul de presiune de pe rampa de injecție ...
  11. Pai nu au auto heal ceramic coating urile ? . Mai nou existĂŁ graphen coating apropos ...
  12. Maxxone

    Cric BMW F10

    Mulțumesc de rĂŁspunsuri !
  13. Observ cĂŁ nimeni nu ia ĂŽn considerare diferența de clasa ĂŽntre o marca premium și una buget ĂŽn discuția old vs new .... Diferențele sunt majore chiar daca marca premium e cu 3 generații ĂŽn urma fata de marca buget .
  14. Daca ai 20k+ pentru o Skoda nouĂŁ nu mai bine iei un BMW de 10k iar 10k ii ai de investiții ĂŽn mașinĂŁ ??? Cam cate sa se strice sa coste peste 10k ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.