Jump to content

vitzone

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Pitesti

vitzone's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Dragilor, mai ales ĂŁștia fani Mercedes-Benz. DacĂŁ vreți mașini fiabile, nu vĂŁ mai lĂŁudați cu merțanele voastre...luați-vĂŁ o Toyota... De ce cumpĂŁrĂŁ Mercedes motoare V12 de la BMW...???? Ce Mercedes nu știe sĂŁ facĂŁ motoare?? Știe, dar nu le face atât de bune ca BMW și cĂŁ nu vor sĂŁ mai cheltuiascĂŁ bani cu dezvoltarea acestor motoare... E crizĂŁ frate...
  2. Pentru dannypizzaboy...! Am desfacut ceasurile de la bord si itzi spun ca nu au nici un acumulator...asa credeam si eu odata... O sa incerc sa ma duc la un electronist sa-mi schimbe condensatorii(dupa cat am vazut , sunt 3 la numar) si o sa va spun daca asta este rezolvarea... As vrea sa stiu doar daca doar cei doi condensatori albastri (bleu) trebuie schimbatzi?
  3. Ce pot face daca nu mai functioneaza acul vitezometrului si al consumului instantaneu, in rest celelate functioneaza normal...?
  4. Eu imi facusem mana deja pe un bord de BMW 320 de prin 1984, il aveam pe acasa, si il desfacusem sa vad cam cum se pot schimba acumulatorii...Credeam ca ei sunt de vina... Oricum, multumesc pt. informatii... :blink:
  5. Sau mai bine trag o fuga la Germania si imi mai iau un E 34 2.5 tds, second hand, la vreo 1.500 de euro si ma apuc sa iau tot ce-mi trebuie de pe ea...Daca schimb bordul (ceasurile) credeti ca imi va afisa din nou km reali ai masinii mele sau pe cei ai masinii de la care am imprumutat bordul...?
  6. Il pot monta eu, sau ma duc la specialist...? Eu sunt din Pitesti iar pe aici sunt specialisti numai VAI MAMA LOR...! Daca vrei sa nu-ti mai functioneze ceva la masina, te duci la ei...De exemplu am fost sa schimb carbunii la alternator...mi-a pus unii de Dacie, acum cand poarnesc masina, sta martorul de baterie aprins pana accelerez peste vreo 2.500 de turatii, apoi se stinge, in fine...in timpul acestei operatiuni de demontare a alternatorului, un baiat specialist s-a lasat mai greu pe rama parbrizului...pe care l-a si crapat de altfel...Si stiti ce mi-a zis? Ca daca schimb parbrizul imi da si el jumatate din banii pe parbriz...Adica cealalta jumatate era in sarcina mea...? Hi, Hi, Hi...!Asa ca as merge la Specialisti adevarati, nu unii care stiu sa strice... Asa ma apuc si eu de ea si o fac praf fara probleme...
  7. Pai eu am cumparat masina in 1998 direct din Germania, avea 143.000 km, de la un Autohouse serios din Dusseldorf, cu carte service ...totul ok, verificare TUV...Nu cred ca se ocupau ei cu asa ceva pe atunci, iar masina fusese a unei firme...Si daca ar fi incercat sa manareasca kilometrii, de ce tocmai acum, dupa atatia ani s-a stricat...AAAAA...uitasem...Era cineva acolo cu un laptop care mi-a aratat ca nu au fost km. manariti...Problema este ca nu ma prea pricepeam eu la germana, iar ala vorbea foarte stricat engleza....
  8. Nu am computer de bord, am decat ceasul digital care-mi indica ora, data ziua, temperatura exterioara... Pana sa-mi apara CODE, aveam displayul ok, dar parca mai dispareau km afisati din cand in cand...apoi s-au transformat in mile...iar pana la urma a aparut Code...care mai dispare si el uneori, parca nu ar avea curent displayul... Partea de jos a bordului (ceasuri) functioneaza, adica becurile avertizoare (ulei,ABS,senzorul de placute frana,semnalizarea stg. - dr)doar partea de ceasuri nu functioneaza(indicatorul de motorina, indicatorul kilometraj, indicatorul turatie, indicatorul de consum instantaneu + displayul)... Bun...acum sa zicem ca eu cumpar Coding Plugul de pe E-Bay...Credeti ca functioneaza...?Are vreo legatura ca motorizarea este diesel?
  9. Scuze..Am uitat sa va spun ce BMW detin... Este un E34 Touring 2.5 tds din 1994
  10. Am si eu o problema. Toate ceasurile de bord nu mai functioneaza...Iar pe display imi afiseaza CODE, uneori...dar de cele mai multe ori nu se mai vede nimic. Intrebarea este ce pot sa fac? Am intrebat la BMW Automobile Bavaria Otopeni si mi-au spus ca trebuie schimbate ceasurile de bord...Care fac 300 de euro... Eu ma gandeam ca ar putea fi acumulatorii bordului dusi...Ce ma sfatuiti?
  11. vitzone

    Gume

    BMW am inteles ca acum are contract de prima echipare cu Good Year, noile run flat tires. Totusi, am convingerea ca Michelin face cele mai performante cauciucuri. Acum am citit ca le garanteaza 120.000 de km.
  12. Pt. Bavaria...Eu nu am spus ca aceste consumuri sunt normale ( 1l /1000 km), dar nici nu scrie nicaieri ca sunt anormale. Deci nu cred ca un motor care consuma 1 l/1000km este defect. Eu la toate masinile care le-am avut pana acum, media ar fi urmatoarea: 1-1.5 l intre doua schimburi...dar acum depinde si de schimburi...Noile tipuri de ulei sunt garantate pt. 50.000 km la auto si chiar 120.000 km la camioane( Mobil Delvac )...Regula mea de baza este schimbarea uleiului la motor, cel putin o data pe an..
  13. Draga Ando, schimba-te pe Castrol. Este uleiul care este folosit si la navete spatiale...asa ca are un pedigree fara urma de concurentza...
  14. Tocmai asta spuneam, ca nu trebuie sa te iei neaparat dupa cartea tehnica. Ea este facuta pt. tot omul de rand...Atunci noi ce mai cautam pe aceste forumuri? 10W40 este un ulei mediu (a se citi "intre" ). Nu este nici un ulei sintetic de performantza , nici un ulei foarte slab. Ori eu cred, ca noi tocmai asta vrem sa dam motoarelor noastre, cel mai bun ulei si cea mai buna benzina sau motorina de pe piatza. Deci in general,la un ulei va trebui sa cautam (pt. un motor performant) vascozitatea cat mai scazuta si plaja cea mai mare de temperaturi intre care acel ulei isi pastreaza calitatile. BMW are niste specificatii (pt. longlife) BMW 98, BMW 01, iar acum mai nou BMW 04. In general se adauga noi cerintze dee la aceste uleiuri (ex. BMW 04 are o cantitate de funingine cat mai scazuta pt. a nu infunda filtrele de particule pt. motoare diesel). Deci, un 10W60 lucreaza in felul urmator : are o vascozitate de mijloc dar calitatile sale se pastreaza in plaja -60 grade Celsius si + 60 de grade celsius. Asa ca , este logica functionarea unui motor cca fiind mult mai buna cu acest ulei decat cu unul care isi pastreaza calitatile pt. care a fost conceput, sa zicem intre -40 grde C si +40 grade C...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.