Jump to content

tutankamon

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    525 diesel

tutankamon's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. bucsi la bara stabilizatoare, te -as sfatui sa le iei direct de la o reprezentanta bmw eu am e 39 din 2001 si nu le-am gasit decat pe original restul le poti gasi si pe autokarma salut
  2. salut eu am tot e 39 din 2001 si ca si tine am avut aceeasi ,problema , am schimbat prima data discurile de frana cu unele zimmerman ,dublu ventilate si in max 5000 de km ,erau ovalizate si folosisem placute ate,dupa care am cumparat brembo max si placute de frana mai moi respectic road house, pe care ,leam schimbat dupa circa 10000-15000 de km cu unele ate si totul este ok , sfatul meu foloseste placute mai moi ,si primele cateva mii de km evita franarea violenta si gropile pilne cu apa.
  3. mergi de urgenta la o reprezentanta bmw este posibil sa fie nevoie sa schimbi uleiul la cutie ,baia de ulei si garnitura,dar mergi urgent sa iti faca o constatare.
  4. nu au rost aceste intepaturi, omul a intrebat ceva daca poate cineva il ajuta daca nu nu asta e.poti sa te uiti pe siteul autokarma si gasesti cam tot cea ce ai spus ca ai avea nevoie,nu stiu sigur daca vei gasi bucsile ,de la bara stabilizatoare dar in rest gasesti tot , si iti recomand sa cumperi piesele de care ai nevoie produse de doi producatori respectiv lemforder si swag.
  5. salut nu vreau sa fac pe desteptul ,dar nu precizezi ce fel de cutie ,de viteze ai pe masina,automata sau manuala????daca ai cutie manuala ,e simplu mergi pe mana celor de la service dar daca ai cutie automata (steptronic) este cu totul altceva dar si asa poti merge pe mana lor daca iti garanteaza ,ca in cazul unei defectiuni la cutie vor suporta cheltuielile si minima conditie piesele adica garnitura de la cutie plus baia de ulei si uleiul de cutie automata trebuie sa fie neaparat de la bmw si daca te duci singur sa cumperi uleiul de cutie sa iti iei un recipient de plastic deorece ei nu au si iti trebuie daca nu ma insel vreo 6 litri. dar repet daca cutia e viteze este automata mergi mai bine la o reprezentanta bmw ,un prieten cu un seria 7, a platit ptr tot circa 2200-2400 ,si a schimbat ulei cutie, baia de ulei plus garnitura.
  6. nu am vrut sa jignesc pe nimeni sau sa ofensez,dar atat timp cat nu esti sigur daca km sunt reali, cum nici eu nu sunt la masina mea, eu unul asa procedez ;schimb uleiul la 10000 de km si folosesc un castrol 5w40 magnatec diesel ,il folosesc de aproape 4 ani si motorul merge super , tu acum schimbi uleiul cand doresti era si este parerea mea ca este mai bine la 10000 de km dat fiind faptul ca la noi, in Romania, carburantii sunt , subcalitativi iar conditiile de trafic fac ca uleiul sa isi piarda din calitati mult mai repede ca in alte tari unde traficul este mult mai degajat,mai ales ca daca nu stim exact km reali ,nu stim nici stadiul de uzura al motorului eu consider ca asa este mai bine pentru masina mea si asa imi protejez motorul mai bine.salut la toata lumea .
  7. pai atunci nu mai cere pareri daca le stii pe toate schimba ce vrei cand vrei simplu masina ta, banii tai, treaba ta, dar macar arata putin respect daca cineva a pierdut cateva minute sa iti explice ceva ,sau ia-ti logan e mai ietfin ,si nu mai dai faliment ,poti sa ii pui si untdelemn de la bunica tu alegi
  8. nu face nimeni bisnita , si credeam ca aici pe acest site , noi iubitori de bmw, ne impartasim ideiile unii celorlalti, si incercam sa ne ajutam,acum fiecare intelege ce vrea si cum vrea el a intrebat eu iam raspuns ca il pot ajuta acum daca vrea ma contacteaza daca nu nu , nu traiesc din vanzarea pieselor auto sau a componentelor caroseriei.
  9. am eu aripa de e 39 o cumparasem acum vreo 5 ani pt vechiul meu e 39 am avut un accident dar pana la urma mi-au dato cei de la asigurari daca te intereseaza intra pe id tonybmw19 si vb esti din bucuresti?? am eu aripa de e 39 noua daca te interseeaza intra pe id tonybmw19 si vb esti din bucuresti?? am si oglinzi tipul acela de oglinzi mai mari ptr e 39
  10. daca era noua simplu ,foloseai ulei 0w40 ,dar fiind la mana a ........ tu stii ,macar precizea-ne cate mii de km are motorul,acum nu poti sa stii daca sa folosit ulei,5w30,sau 5w40,sau poate avea 10,sau 15 w40 in motor cand lai schimbat ce te pot sfatui este sa cureti motorul in interior inainte de urmatorul schimb este o solutie se gaseste , la magazinele de piese auto si uleiuri se adauga in motor peste uleiul vechi pornesti motorul si lasi sa mearga la ralanti circa 3- 5 min dupa care faci schimbul de ulei dar te asiguri ca sa scurs bine uleiul vechi,dupa care poti folosi un ulei ,sintetic dar retine poate uzura motorului tau este atat de mare incat nu mai suporta uleiul sintetic si atunci trebuie sa te orientezi spre semisintetic adica 10w40,poate ca inainte in uleiul respectiv care se afla in motorul tau era vreun aditiv de ulei sunt multi care le folosesc in necunostiiinta de cauza si defapt ele dauneaza motorului in loc sa faca bine.
  11. distributia pe lant nu se schimba ,o verifici si daca este cazul se schimba ,cat despre ulei intra 7 litri cum ti-au spus si alti colegi ,eu folosesc ulei castrol, 5w40 magnatec diesel il schimb la 10000 km si motorul merge super si folosesc acest ulei de 4 ani, acum poti sa cumperi ce doresti 5w30 este cel indicat de fabricant dar la noi in romania schimbul de ulei sa face de regula la 10000 de km datorita conditiilor de trafic si a carburantilor de multe ori botezati cu apa .si nu uita sa verifici kit-ul de transmisie .
  12. salut frumoasa masina ,so stapanesti sanatos,si eu am patit acelasi lucru probabil au oxidat clemele acelea de contact curatele eu asa am facut si ,problema sa rezolvat
  13. mergi la un test si nu mai lasa mecanicul sa isi dea cu presupusul ca schimbi jumatate de masina si tot nu va merge ,schimba uleiul si filtrul la fiecare schimb de ulei ,nu mai schimba filtrul de ulei la doua schimburi,este prea ieftin si ai o ungere si o filtrare mai buna a uleiului,si fiindca suntem in Romania schimba filtrul de motorina la 20000 de mii de km ,si ce ulei folosesti la motor??
  14. intra pe site-ul autokarma.ro si acolo vei gasi ,pretul pentru exact cea ce doresti ,eu am schimbat flansele si amortizoarele pe fata ,so flansele au fost pe swag, si amortizoarele pe sachs ,o flansa costa in jur la 80-100 ron maxim.
  15. ai verificat electromotorul??alternatorul??din spusele tale pare tipic o problema la electromotor ,si nu ar strica sa verifici si alternatorul, atat timp cat porneste impinsa sau tractata inseamna ca electromotorul nu invarte asta este parerea mea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.