Jump to content

popasilviu

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320 d

popasilviu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. senzorul de presiune e nou, montat bine, valva egr functioneaza perfect, probata. furtunele sunt noi, electrovalvola ce controleaza egr e noua. nici o schimbare. ce pret ceri pe acele clapete sa fac o proba, si din ce oras esti? merci mult
  2. Se vand doar cu tot cu colectorul de admisie. nu le gasesti separat decat second hand. problema mea e ca le-am eliminat de pe un 320 din 2004 dupa ce una a nenorocit un piston si chiloasa. am refacut motorul (piston nou, segmenti noi chiloasa rectificata, turbina noua) , ddar masina nu trage deloc pana in 2500 3000 rpm. inainte rupea caucucurile imediat ce atingeam acceleratia. in final am ajuns la bmw si cei de acolo sustin dupa lungi cautari si diagnoze amanuntite, chiar si reprogramarea ECU ca de vina e eliminarea clapetelor elicoidale de pe admisie. ei zic ca pe motorul din 2004 fiind un motor FAP sau FEP (nu mai tin minte exact) nu pot fi eliminate pentru ca duc la lipsa cuplului in regimuri de turatie joase. eu mai am una din 2003 tot fara clapete ce merge perfect. diferente intre 2003 si 2004 sunt doar turbina si catalizatorul care are 2 sonde. vreau sa le procur sa le montez temporar si sa ma deplasez la bmw sa imi dea banii inapoi sau sa imi faca masina sa mearga cum ne-a fost intzelegerea. ei nu pot lua banii pana nu rezolva o problema sau dau diagnosticul corect. motorul din 2004 este mult mai silentios si mult mai sprinten avand geometria variabila actionata electric, nu pe vacuum, dar se vede ca si mai pretentios. mentionez ca nu sunt in romania si reprezentanta bmw nu e chiar una plina de "Costei" mustacioshi care nu au habar ce vorbesc. mare mi-ar fi uimirea sa le montez si sa vad ca au avut dreptate si acesta este motivul lipsei de cuplu la turatii joase
  3. Salut. mai ai cumva clapetele? Sunt interesat sa le cumpar daca le mai ai. Sau poate stii pe undeva de unde le pot procura in afara de bmw pt ca in bmw vand doar colectorul complet la un pret f mare pt o simpla proba
  4. daca ai actuator cu pe vacuum intai schimba furtunele ca nu te costa nimic. daca nu ai nici o schimbare inverseaza electrovalvele cea de la egr o pui pe turbo, f simplu de facut. ai sa vezi ca ai rezultate tu la cum imi spui ca se manifesta as spune ca actuatorul ramane blocat dar nu as crede ca e din cauza turbinei. cel mai probabil e electrovalva. o simpla inversare a acestora iti va da raspunsul concret. Cu acel releu am avut si eu de furca cu mult timp in urma, dar ca probleme imi dadea porniri greoaie sau deloc uneori. oricum costul acestuia e undeva in jur de 8 euro deci nu e mare nazdravanie daca vreti sa incercati. problema e de a nu cheltui banii in zadar inainte verificati. acel releu iese in diagnoza cu oscilatii de presiune in pompa de joasa presiune (cea de sub scaun) cum a mentionat si colegul mai sus
  5. salut. urmaresc de mult acest topic... lucrez ca mecanic intr-un service. (din pacate nu in romania) la problema electrovalvelor trebuie sa intervin. nu le schimbati aiurea, decat daca reies in diagnoza. e drept ca dau acele probleme gen: intreruperi, cea de pe egr sau lag la trubina evident cea de pe turbo, dar nu trebuie schimbate odata ce nu reies in diagnoza. trebuie doar readuse la viata. rezorvarea e simpla. se demonteaza electrovalvola, pe orificiul de vacuum se baga spray degripant,lubrificant gen WD 40 sau glasegrax abundent, pana iese pe orificiul "out"(atentie mare nu folositi alte produse care corodeaza cauciucul sau plasticul). se demonteaza acel asa zis filtru mic de pe electrovalvola, se da abundent cu degripant si lubrificant deasemenea. la final se sufla bine pt a scoate orice rest de spray degripant se pune o mica cantitate de ulei foarte subtire (2 3 stropi) 0w30 e ok dupa care se monteaza la loc. Concluzie: problema e ca in interiorul acelei valvole e o mebrana care urca si coboara in functie de ce i se cere. (ganditi-va la o pompa de bicicleta) fiind actionata de un electromagnet, orice impuritate sau mic obstacol o incetineste. ideea e sa se refaca canalul pe care culiseaza sus, jos. am un 320d din 2003 si unul din 2004amandoua au mult peste 200k dar merg exceptional. probleme le-am cam intalnit pe toate la acesti km si binenteles le-am rezolvat pe toate. atentie mare la motoarele 2004 cu actuator electric. clapetele trebuie ori schimbate cu cele ramforsate ori eliminate. am sa fac un DIY cand voi avea timp despre aceste electrovalvole.
  6. Salut. Zi-mi si mie te rog la ce pret ai ajuns cu reparatia. Am si eu aceeiasi problema si as vrea sa stiu ce ai pus. (piston nou sau sh) Mai zi-mi te rog in ce circumstantze s-a produs defectul si pt cunoscatori care e motivul de se rup clapetele din colector aer. Eu am mers ceva mai apasat cu pedala in jur de 15 km si poc. O alta intrebare ar fi, care sunt consecintele daca scot toate clapetele? Nu as vrea sa ma trezesc ca repar motorul si imi sare o alta pe un alt piston P.S. Rog glumetii cu raspunsuri ironice gen bancuri.ro sa stea deoparte.
  7. salut. am mare nevoie de un sfat. am un 320 d din 2003 150 cai. masina de regula porneste fara nici un fel de problema la primul sfert de cheie dar are toane odata la 3 4 zile. dau la automat, porneste si se opreste imediat ca un benzinar cu rezervorul gol. dupa vreo 30 de incercari ori porneste ori trebuie sa ma linistesc pentru a nu epuiza complet bateria . daca o las circa o ora porneste iar la prima cheie si merge perfect. de regula face figuri dupa un drum lung, daca ma opresc de exemplu 5 minute sa beau o cafea am sanse ma ma mai odihnesc vreo ora cu forta. in diagnoza nu imi da nici o eroare. eu as tinde sa cred ca e pompa de joasa presiune de sub scaun sofer dar nu as vrea sa cheltuii banii inutil. ma poate ajuta cineva cu un sfat? pls. filtrele sunt mereu schimbate la timp si motorina e mereu de calitate. :twoup:
  8. Salut. Am mare nevoie de un sfat. Am un 320 d din 2003 150 cai. problema mea e tot pornirea. nu porneste greu dar o data la 2 3 zile cand are ea chef nu mai porneste. da sa porneasca si se opreste imediat ca si cum ar fi un benzinar cu rezervorul gol. dupa vreo 30 de incercari scurte la automat porneste sau daca o las sa se linisteasca iar porneste. in diagnoza nu imi da nici o eroare. eu tind sa cred ca ar fi pompa de sub scaun sofer, dar nu as vrea sa dau banii pe ea degeaba. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.