De acord ca principiu general dar trebuie aplicat la modelul si vechimea masinii precum si la conditiile de pe piata. Intr-adevar, propietarul nu ţine cont de uzura morala a masinii, chiar daca e impecabila tehnica, preţul ar trebui sa scada din cauza uzurii morale. Iar pentru ca a aparut noul model de seria 5, asta nu va face decat sa duca la ieftinirea modelul E60, si inclusiv al modelului e39. Cine ar mai vinde peste vreo 8 luni un e39 cu 9000-10000 euro, cand la acest preţ clientul ar gasi un E60 ? M-am decis sa mai astept putin. Va trebui sa iau in calcul consumul pentru ca voi circula mai mult decat am calculat initial. ( in jur de 30.000 km anual); si faptul ca in Romania se gaseste cu greu o masina in minţile ei. Din afara nu pot aduce orice motorizare, pentru ca nu mă lasă statul, ca taxa sa astronomică. Cred ca cea mai buna decizie este sa aduc un E39 520i din germania, daca gasesc euro 4. Voi ce credeţi? La drum intins consumă mai mult de 7 % un 520i ? Aş aduce un 525d, pentru ca imi place cum se simte cuplul. Dar voi fi nevoit sa il inmatriculez la bulgari si parcă nu aş vrea.