Jump to content

Jacobs

Members
  • Posts

    2208
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.compieftin.ro
  • Yahoo
    cristi_gotia

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Spania
  • Interests
    IT, cars, sports :P

Previous Fields

  • Masina
    325D 197CP 2008

Recent Profile Visitors

8710 profile views

Jacobs's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Year In Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

1

Reputation

  1. Si forma [decupajul] ei cum il schimbi ? Sau preferi sa nu tragi frana de mana ? Pana la urma PROBABIL reusesti sa o prinzi intra scaune, dar...
  2. Dupa ceva timp...schimba la o turatie mai joasa viteza si dimineata cand e rece simt cand schimba vitezele [1-2-3]. nu stiu ! poti sa incerci. compara aceleasi situatii...
  3. Cred ca nu s-a inteles bine [cel putin in descrierea simptomelor]. Cutia mea [cel putin] functioneaza perfect ! Dupa aceasta resetare...schimba mai usor si este mai sportiva. Nu discutam despre cutiile care incep sa aibe probleme.
  4. pai iar se adapteaza stilului de condus. de ex. daca merg mult in modul sport si revin apoi iar la automat...masina nu mai schimba la fel !!!
  5. Chiar daca pentru multi subiectul ''resetarea adaptarilor'' face parte din categoria subiectelor despre uleiului metabLond sau a magnetilor de pe furtunul de motorina ... la mine chiar se simte diferenta. Si totul in aceleasi conditii. Deci nu am plecat cu ea dimineata si dupa ce s-a incalzit motorul/cutia am urmat pasii respectivi. Cand ies din garajul subteran am o panta de 15m. Acolo si apoi afara pe alta zona de 200m stiu cum se comporta masina in fiecare dimineata. Adica cum si unde schimba vitezele. Dupa ''reset'' este alta masina. Totul tine cam 3-4 zile sau pana in 200km ! Cel mai mult ma bucura ca e mult mai sprintena sub 2000rpm! Nimeni nu vinde nimic...asa ca cine vrea sa creada sa citeasca ci nu...NU ! Eu pun in D, apoi opresc motorul. Scot cheia. Pun contact si tin inca piciorul pe acceleratie peste 30s. Scot cheile. Apoi iar pun cheile in contact, mut in P si pornesc. Ce ai tu in foto nu e scurgere de ulei. Doar e vaselina ce greseaza mecanismul respectiv. PAREREA MEA. HAVE FUN !!!
  6. Pentru suportii de la cutie, ai un DIY aici : http://m3.madrussian.net/diy_re_tranny_mnt.shtml Iese perfect totul daca SI racordul flexibil este PERFECT. Daca nu... Pentru schimbul suportilor de motor ai aici pentru E39 : http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1210416 Pentru schimbul suportilor de motor la E3x: http://www.bmwe34.net/Wiki/tiki-index.php?page=Engine+mounts aproape identic si la e46
  7. Nu stiu explicatie oficiala Dar emisiile scad prin folosirea sistemului de clapete. La turatii joase.... daca ai toate cheile pregatite nu iti ia mai mult de 1h30' sau maxim 2h demontatul+montatul
  8. Nu ai unde sa pui ! Si daca diametrul orificiilor [ochiurilor de la plasa] este mai mic decat cel al surubului...atunci sigur debitul de aer este o sa fie insuficient ... pe masura ce plasa incarca cu praf+ulei !
  9. Am taiat doar tijele. Sistemul de actionare al clapetelor a ramas ''alimentat'' la vacuum. Poti sa tai tijele cu ce vrei tu [bomfaier]. D.p.m.d.v. trebuie sa ai grija la : -niste garnituri/saibe care sunt intre admisie si motor. Pot sa cada de la locul lor. Piesa #7 de aici :http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3327&hg=11&fg=40 -modul de asezare a admisiei pe motor La mine clapetele erau in stare perfecta. Dar m-am gandit sa le curat si am zis sa le desfac de pe tija. Acele suruburi mici s-au rupt si au ramas in tija. Din aceasta cauza a trebuit sa elimin tot... Verifica si furtunele de vacuum.
  10. Pai si ce dealer auto asambleaza/dezasambleza componente auto ? Mai ales ca nu ei fabrica cutiile de viteza sau turbo sau...
  11. pai la voi cuplul este distribuit 40fata cu 60spate. xdrive nou [pe e83] are distributie variabila a cuplului pe axe. x3 2.0d facelift exista cu 150CP [din septembrie 2006 pana in septembrie 2007] si cu 177CP [din septembrie 2007]. ^^ intre cele doua de mai sus ma interesa daca exista diferenta de sistem xdrive. adica x3 2.0dFL din luna 11-2006 are xdrive cu distributie variabila [sau nu] a cuplului pe axe.
  12. 1. Vreau sa stiu daca X3 FaceLift 150CP are xdrive de generatia a 2-a, sau doar modelul cu 177CP. Adica cel cu 150CP a ramas doar cu modificari de design si materiale...dar fara xdrive ? 2. Din ce luna X3 218CP are xdrive de generatia a 2'a ? Si...daca stie cineva ce modificari mecanice sau de motor mai sunt la FaceLift cu 150CP fata de cel fara FL. Thanks.
  13. poate sa scoata trimul si fara sa scoata mufa de la airbag ! clar :twoup: daca nu are un amic prin preajma sa il ajute...risca sa lase urme pe trimuri. ceva mai EXPLICIT decat aici http://www.my330i.com/mod4.php# nu gasesti !!!
  14. trebuie scos airbagul, apoi poti sa desfaci cele doua suruburi care retin piesa care te intereseaza. -scoti borna [+] de la baterie -scoti airbagul -desfaci trimul
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.