Jump to content

bpetri

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d

bpetri's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. un prieten are un e90 de 163cp,si a inceput sa faca la fel ca cele de 150cp, avand si eu aceeasi problema am fost curios ce va face(ca eu am incercat aproape toate operatiile recomandate)si a fost la niste baieti din cj, care i-au schimbat electrovalva egr, dar pierburg originala, iar inainte de asta eu ii schimbasem senzorul de aer din admisie, si s-au diminuat aproape total acele intreruperi.
  2. am o nedumerire vis-a-vis de acest senzor mentionat anterior care e in spatele admisiei, el doar masoara presiunea din admisie sau are rolul de a verifica si amestecul gazelor, ca ma gandesc ca acesta detecteaza cand nu functioneaza egr-ul si aprinde "check engine"....sau ce anume sesizeaza ca nu functioneaza egr-ul ca nu mai are altfel de senzor dupa egr.... daca stiti sigur care e raspunsul va rog sa scrieti, poate avem vreo sansa sa rezolvam acest inconvenient...
  3. tot pe forum am gasit ceva interesant, zic eu, ca acel senzor de aer din spatele admisiei trebuie curatat si in interior, ceea ce eu nu am facut cand am curatat galeria de admisie..... in plus poate sa fie si defect, iar mufa de la el zice ca ar trebui data cu spray de contact ca se oxideaza, asa ca urmatoarea miscare o sa fie cu privire la acel senzor.... poate il iau nou. P.S.ce e foarte interesant ca la variantele cu cutie automata nu e aceasta problema, poate pt. ca au acele termocuple (si in fata radiatorului)plus vascocupla care face vant tot timpul la motor sau care ar fi explicatia ca deja am obosit..... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/85573-bmw-320d-nfl-map-sensorposibile-probleme/page__p__1214337__hl__map__fromsearch__1#entry1214337
  4. am reusit sa inlocuiesc electrovalva egr cu una noua.... nici un efect, asa ca nu da-ti banii pe ea, nu stiu ce ar putea fi ca pe asta am invinuit-o cel mai tare, problema e ca la rece se balbaie, pana se incalzeste pe langa faptul ca intrerupe in timpul mersului lin, iar daca scot furtunelu cu vacum de la egr nu mai are nici o problema doar ca ramane aprins "check engine"....
  5. am gasit electrovalva egr noua la 280 ron (pierburg) e scumpa sau nu voi la ce pret a-ti mai gasit ca as vrea sa-mi cumpar....
  6. daca tot esti asa operativ zi te rog cam cat ar fi electrovalva egr (320d/150hp/2004)
  7. sal, n-am foarte mare vechime p-aici si am vazut ca aduci piese, as fi interesat de discuri frana fata, si releu bujii incandescente, BMW 320D/150hp/2004,touring astept rasp. merci
  8. asa cum am zis mai sus am scos furtunelu de la egr inainte sa pornesc masina si nu mai are acele oscilatii la relanti si mai important NU mai intrerupe in timpul mersului, insa ramane aprins acel bec galben (check engine), iar -"referitor la faptul ca merge mai bine pe frig e ca vara nu se racesc suficient gazele care intra pe la egr, deci acolo trebuie verificat".... e replica unui mecanic auto (sper sa aiba dreptate) asa ca o sa ma documentez sa vad traseul gazelor si care ar putea fi cauza.
  9. mie nu mi-se pare normal sa am fluctuatii la relanti cam 3-4 min dupa ce pornesc(la rece)ca pana inainte sa desfac galeriile nu aveam, bine, ma refer ca asta iarna avand in vedere ca doar acum am aflat ca am releul de bujii ars, pornea mai greu si avea fluctuatii la relanti dar vreo 3-4 secunde nu ca acum.... si as vrea ca urmatoarea data cand o sa-l pornesc sa scot furtunelu de la egr inainte, si dupa aia sa-l pornesc, sa vad nu cumva e din zona aia ceva problema? vreau sa spun ca intreruperile acele in timpul mersului sunt si la mine, doar dupa ce se incalzeste temperatura exterioara, ca si la tine, si la multi altii...
  10. BMW_Zeu ĂncepĂŁtor Group: Members Posts: 85 Joined: 07-August 08 Gender:Male Location:GJ/TM Posted 25 March 2011 - 16:34 sunt mai multe de verificat/curatat...curatare EGR+senzorul care citeste presiunea pe admisie,se depune calamina din cauza mersului subturat...verificare racitor de gaze(canalele fagure),termostat EGR,electrovalva turbo,debitmetru,la senzorul de turatie se ajunge mai greu BMW Car Owner For Life! BMW E46 benzina BMW E46 diesel am incercat sa urmez aproape toti pasii sugerati si motorul tot intrerupe in mers, ba mai mult, la rece (pana se incalzeste) are intreruperi cam urate (la relanti)... inainte nu avea aceste simtome, la relanti...
  11. asa cum am zis mai sus printre altele am schimbat si bujiile, dar ieri inainte sa le arunc pe cele vechi, m-am gandit sa le probez totusi .... si surpriza TOATE sunt ok, se inrosesc la varf,... de ce oare in iarna cand a pornit foarte greu, si am pus testerul mi-a dat ca toate sunt arse, asa cu lux de amanunte, "1.2.3.4 bujii arse" si avand in vedere ca a pornit foarte greu, nici nu am pus in calcul alta varianta..... ce poate sa fie? ca pe tester numai asta a dat.
  12. sa va zic ce am rezolvat: in primul rand va multumesc pentru sugestii, mi-a mai recomandat cineva sa fac o reductie la aspirator, si sa o introduc pe cele 8 gauri, am incercat si cu magnet dar nimic, si nici cu aspiratorul n-am scos nimic de acolo, dupa aia unul din mecanicii la care le-am cerut parerea imi zice ca SA NU pornesc motorul pana nu gasesc acea saiba(teoretic ok) dar vazand ca nu e nicaeri, si avand dovezi ca acele galerii de la masina mea au mai fost demontate, si dupa o zi de incercari de a scoate ceva din chiulasa, am ajuns la concluzia ca cel care a mai umblat acolo probabil a uitat sa puna acea saiba..... acestea fiind zise si cu stresul la maxim, dupa ce am rezolvat tot ce mi-am propus, am inceput sa montez la loc, una cate una.... am ajuns in momentul in care trebuia sa aflu daca aceea saiba era in motor... dar sansa mea a fost ca nu era in motor, cel putin asa cred ca aseara am mers cam 60km cu masina si ma gandesc ca daca era acolo totusi...
  13. azi am reusit sa rezolv partial cate ceva din ce am in plan, sa curat galeriile de admisie, sa curat senzor aer admisie, sa verific clapete admisie, sa schimb bujiile, sa inlocuiesc furtunele vacum. cand am demontat galeriile, o saiba combinata(CAUCIUC+FIER)care fixeaza partea cu clapetele, mai exact ultima(din partea de catre cutie)nu am mai gasit-o, si avand in vedere ca pe partea inferioara a galeriei sunt fixate electrovalvele de la clapete si de la "jaluzelele" de la radiatorul de antigel pana le-am deconectat am scuturat putin galeria pe deasupra motorului...... acum am o DILEMA MARE ... unde o fi acea saiba? ca pe exteriorul motorului nu o vad (in scut inca nu am cautat)marea mea nedumerire e ca ar fi putut foarte simplu sa cada in vreo gaura din chiulasa. ar fi oare vreo posibilitate de a stii ca e acolo sau nu, in afara de a desface chiulasa? vreo smecherie ceva siretlic.....(Hmm,PROBLEMA MARE)....
  14. am astupat acel furtunel care era scos de la elctrovalva clapete(poze pag.2)si am scos vacumul de la egr, dar l-am astupat, absolut nimic mai mult pt. ca nici macar nu am demontat capacul antifonic de pe motor, d-aia mi-se pare ciudat....
  15. azi am opturat acel furtunel care era scos de la elctrovalva clapete(poze pag.2) si care imi sugera "POIUYT" ca trebuia astupat, si am scos si futunelu de vacum de la egr(pe care l-am opturat) masina parca se comporta mai bine,(in sensul intreruperilor)dar A APARUT O PROBLEMA, s-a aprins becul ala galben de la bord care indica un motor pe el,de la care ar fi posibil sa se fi aprins...?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.