Jump to content

claudiu91

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e39 525d

claudiu91's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Imi poate recomanda cineva un service/mecanic (in Cluj) care sa-mi poata repara auto levelingul?
  2. Am avut un bec de semnalizare la farul din stanga si am fost la un service oarecare sa-l schimb, evident le-am schimbat pe ambele (stanga/dreapta). Problema cu auto leveling am observat-o dupa ceva timp. Am fost la un drum mai lung pe timp, iar soferii care circuleau din sens opus imi tot faceau flashuri.
  3. De cateva saptamani am observat ca farurile imi bat foarte sus. Inainte cand porneam masina farurile se lasau in jos, iar dupa se ridicau, acum cand pornesc masina farurile bat sus. Aveti idee ce s-a intamplat? Trebuie sa cumpar alte faruri?
  4. Nu am facut modificari, kitul xenon este din fabrica. Am lasat capacele desfacute si a disparut condensul, dar din pacate dupa ce am spalat masina a reaparut. Capacele de protectie sunt intacte.
  5. Va salut! De cateva zile am observat ca farul din stanga este plin de condens. Aveti idee unde as putea duce masina?
  6. Buna seara. Acum cateva zile am cumparat toti senzorii de parcare (fata + spate). Ieri am incercat sa-i montez, dar spre surprinderea mea nu s-au potrivit, cu toate ca aratau aproape identic. In prima poza sunt senzorii care ii am pe masina mea, iar in a II-a poza sunt senzorii pe care i-am cumparat (cel de la care i-am cumparat a spus ca se potrivesc la masina mea (BMW E39 2002). Acum ma gandesc sa schimb mufele de la senzori, dar vreau sa stiu cu certitudine daca vor merge cu PDC-ul care este pe masina mea. Poza Nr. 1 Poza Nr. 2
  7. Farul (pentru BMW e39) este Hella original, l-am luat de pe masina mea fiindca am facut upgrade la faruri cu xenon. Ambele reglajele din interior functioneaza perfect. Prinderile nu sunt deteriorate. Farul este complect (becuri faza scurta/lunga, semnalizare si bec angel eyes). Predarea se face prin curier sau personal in Bucuresti si Targu-Jiu. Nu sunt interesat de SCHIMBURI. Pretul este de 430RON.
  8. Acum cateva zile aproape am fiert motorul... M-am speriat crezand ca am o problema destul de grava la motor. Am dat cateva telefoane si am fost sfatuit sa schimb "vascul" (nu stiu daca asta este denumirea sau doar un pseudonim). Nu am mai avut probleme cateva zile, dupa care astazi am pornit AC-ul, dupa 5 minute temperatura la apa a crescut... Am oprit AC-ul a ajuns la nivelul normal... Am cautat cateva explicatii pe internet si am dat peste video-ul de mai jos. Am pornit AC-ul si am vazut ca si la mine are aceleasi simptome... Se invarte o fractiune de secunda si se opreste. Am sunat la cateva service-uri si mi-au spus ca trebuie schimbat ventilatorul auxiliar. Baietii mi-au spus ca ma costa intre 12-14 mil cu tot cu manopera ceea ce mi se pare foarte mult pentru un amarat de ventilator. Stiti pe cineva care se ocupa cu reparatii de ventilatoare auxiliare si au preturi mai decente?
  9. am aceeasi problema... la gropi micute si multe se aude un sunet ciudat... am schimbat toate 4 amortizoarele si bieletele fata... m a costat o caruta de bani si acelasi rezultat... am dus o in service si totu pare ok
  10. am un e 39 525D din 2002 cutie automata. Intr un oras mic imi manca intre 9-10 (12 mers agresiv). de 1 an m am mutat in bucuresti si consumul este total diferit. De obicei am treaba in zona de centru: unirii universitate eroilor... consumul mediu este 13... uneori ajunge si la 14. Reusesc sa scot 12.5 cand bag motorina alto de la rompetrol... in fine cel mai bun consum il scot cu alto iar cea mai buna motorina care pare sa i creasca putin demarajul pare sa fie dieselTECH agip. mentionez ca de obicei nu ma pot abtine sa plec foarte usor de pe loc... o accelerez destul de brusc pana la 60-70km/h(nu va inchipuiti ca dau scarturi)
  11. sunt student in bucuresti... saptamana viitoare voi aduce si masina in bucuresti
  12. unde e placuta aia? sub masina? vreau sa sun la bmw zilele astea sa stiu ce sa le spun... presupun ca au tot ce le trebuie ca sa schimbe uleiul si filtrele...
  13. am si eu un e39 525d din 2002... tata a fost primul proprietar si nu a mers foarte mult cu el... are 130 si ceva de mii de km... acum il conduc eu si as vrea sa i schimb uleiul de la cutia de viteze (cand a cumparat masina cei de la bmw i au spus ca nu se schimba uleiu) dar eu nu prea cred asa ceva... ce ulei trebuie sa folosesc? (cutia este hidramata in 5 trepte)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.