Jump to content

zoom1200

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E 61

zoom1200's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Off topic De Contempo Sibiu sa nu mai aud deoarece nu fac decat masini noi cu mii de epuroi.Ei e prea specialisti si cu din astea vechi nu se incurca. fu... in mufa.Le-am zis ca afara asa ceva nu intpmla la reprezentanta atata timp cat ai emblema de BMW pe capota ei o fac si din 1942 ca interesul lor e sa mentina aceste bijuterii pe sosele dar Contempo Sibiu e o adunatura de maimutoi si pitipoance.am fost de 3 ori la ei si nu am pus problema banilor dart cred ca m-au citit dupa haine si masina ca nu sunt de nasul lor adika masina de 50000 in sus.
  2. Fratilor lasati dracu Castrol edge ca e pis waser.Numa eticheta si ambalaju mai e de el .Cu atat mai putin cumparat din Ro.Nu fac reclama dar eu bag doar Motul dupa ce am bagat la masinile mele mobil,castrol,ulei BMW cica,etc.Eu imi fac personal revizile la 10000 si am pastrat cate o mostra din fiecare in cate o sticla si am comparat la mana nu la laborator ca nu am unde.In rest bagati fiecare ce vreti.Uleiul este foarte important atat pentru motor cat si pentru turbina.Daca motorul se descurca si cu un ulei mai prost turbina pica datorita lagarelor cu rulmenti pe ace care sunt niste mecanisme fine.ca vascozitate va recomand 10w40 datorita climei noastre.5w30 nu e pentru motorul m51d25 raportat la clima noastra ca se subtiaza vara de e ca uleiul bunica.10w40 e de mijloc pentru ca vara ne trebuie un ulei mai vascos iar iarna mai subtire.In fond suntem subiectivi fiecare dar asta va spun din propria experienta si din ce am observat eu.SI DACA AVETI POSIBILITATEA SA VA CUMPARATI ULEI DIN GERMANIA LUATI DE ACOLO.Tot ce e facut pentru afara e altceva.credetima tot ce ajunge in ro e alta calitate si cafea,detergen,piese si chiar masini.Voi stiati ca la BMW masinile care nu se ridica la nivelul maxim de calitate de pe banda de productie, le lipeste clebarul pentru a fi exportate in Europa de est.Bafta tuturor
  3. Salut.Verifica daca ai alimentare la ele ceva sigurante la modulul radio ca ala comanda pe i-bus toate unitatile.Si daca poti pune un tester pe ea si vezi,Trebuuie detalii si poze daca vrei sa te ajut .E cu DSP sau nu .Ce fel de navi ai? MK I II III IV? modulul radio e BM 24 sau 54.Daca le ai cu electronica/electrica o mai rezolvi daca nu cauta pe cineva. P.S Stiu ca postul e vechi dar poate mai sunt si altii.
  4. Salut.Ia instalatia la mana si verifica de la traseul de la bujii inspre releu si pana la sigurante.Nu stiu sa iti spun exact fara o schema electrica dar vezi ca ai relee la motor in partea dreapta cum stai la volan,dupa torpedou si in portbagaj.Releul de temporizare al bujiilor incandescente este de asemenea alimentat de un releu.Si verifica desigur toate sigurantele.Am demontat cele doua e38 ale mele cap coada dar nu mai tin minte exact.A si daca tot nu dai de buba vezi ca mai ai niste sigurante foarte mari sub mocheta pasager fata dreapta.Acestea pica foarte greu dar asta ti-ar fi ultima solutie.(trebuie dat scaunul jos).Si inca o chestie in bord pe display nu iti arata mesajul de incalzire buji gen"pre heating"?Sa sti macar daca da comanda.Daca nu iti apare mesajul cand e rece atunci e senzorul temperatura motor stricat.daca ai probleme cu pixelii si nu poti descifra atunci cauta un electrician bun sa o ia la puricat ca fara bujii nu porneste si numa omori electromotorul.Bafta
  5. Ca sfat si eu am un 725 tds si un 735i si sa sti ca orice le-ai face nu scapi de bule pe furtun orice iai face.e o problema de constructie. singura solutie e sa nu lasi sa scada sub 20 litri adica sub prima linie de la carburant si nu o sa ai probleme.Si la mine daca le las sa scada bnzina/motorina sub 20litri pornesc foarte greu.Poti sa schimbi ce vrei si cate pompe vrei eu la mine cand ajung la 20 consider ca sunt pe rosu.Si la tds daca iti vin bule pe tur la un moment dat o sa iti pice pompa de injectie pentru ca nu se unge cand ajung bule asa ca nu o lasa sub prima linie a indicatorului de carburant si nu o sa ai probleme.Problema lor vine de la faptul ca sistemul este destul de complex cu doua rezervoare care comunica intre ele si care trebuie sa fie etanse pentru ca pompa de combustibil e in rezervorul dreapta iar rezervorul din stanga trebuie sa comunice prin conducte prin vid sa bage in rezervorul cu pompa iar cand mai ai 20 de litri adica 10 si 10 litri pompa o sa traga din rezervorul drept iar in cel stang o sa ramana benzina.Datorica coloanei cardanului comunicarea intre rezervoare se face peste acesta prin conducte care ar trebuii sa comunice.Sper ca ai inteles ceva din ce am spus daca nu sa ai grija sa nu scazi sub 20 de litri si nu ai probleme.
  6. Il vezi in foto este produs de INA Germany cod F-210898 este rulmentul care cu ajutorul surubului de reglaj mai poti strange jocul casetei in timp pana nu mai ai cei face . L-am cautat la magazine specilizate de rulmenti SNR si altele dar nimic cica e facut special pt ZF si nu gasesc datele tehnice in cataloage.Iar dupa masuratorile cu sublerul nu am gasit unul cu dimensiuni apropiate.Iar acesta e cel mai important dupa melc si bile.Iar cei ce reconditioneaza casete nu spun dar cam asa fac si anume la strung pun bucsa si adapteaza un rulment.Iar eu am spus sa meg pe reparatie originala nu carpeli dar datorita marchetingului ZF si BMW pentru o cana de lapte trebuie sa cumperi toata vaca ) .O sa vad ce pot sa fac ca degeaba iau caseta second ca nu ma ajuta pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa ajung in aceeasi situatie si cum datorita greutatii fata si a drumurilor in special la bmw 3,5,7, cam pica casetele in ro in prostie,cel putin asta am constatat la prieteni dar norocul lor e ca la seria 3,5 sunt cu cremaliera si sunt mai usor reparat ca exista kituri.A si ca sfat pentru sanatatea directiei si a casetei fugi de roti mari, lasale originale ca dimensiuni respectiv pe 16 ca o sa regreti mai incolo.
  7. Salut.Dupa cum poate ai citit, ele vin cu un ulei esso lt 71141 dar pe care nu il mai gasesti.Esso a fost cumparat de Mobil.Eu vreau sa imi schimb uleiul la cutia automata, e tot 5hp18 ca a ta si am gasit Mobil lt 71141 la bidon de 20 litri pe care l-am cumparat cu 740 lei iar acum stau dupa filtru de cutie si garnitra originala.Sa ai grija cu uleiul de cutie ca si eu de doi ani ma tot documentez ce ar fi mai bun iar pareri vei primi dar banii sunt ai tai daca se strica.Sa nu pui botul la cei ce spun ca doar dextron III (acesta e pentru cutiii cu eticheta neagra) sau sa ii pui cumva sintetic.Eu vreau sa ma duc pe original cat pot ca si tine avand in vedere ca masina asta vreau sa imbatranesc cu ea.Vezi ce eticheta ai pe cutie daca e neagra e dextron III rosu care se schimba regulat la un interval 40000-60000km.A mea e eticheta verde si la vremea aceea uleiul esso lt71141 ce era pus din fabrica era considerat lifetime pentru ca pe atunci era garantat 120000km ceea ce se considera viata masinii si era ceva, nu ca akum.In toata cutia cu convertizor intra 10.8 litri dar pe care nu poti sa ii schimbi toti decat daca dezasamblezi cutia.Cam 7-8 litri poti sa ii schimbi prin golire prin buson si flush pe la radiatorul de racire.Pentrumine un bidon de 20 trebuie sa imi ajunga de doua schimburi pe care o a le fac intre 80000-120000km sau la 8 ani cum scrie in precizarea bmw din anul 2000.Vezi ca vei gasi multe uleiuri atf care vezi doamne respecta specificatile tehnice lt71141 dar daca vei alege orice ulei sa fie culoarea mierei si sa respecte specificatia tehnica agreata ZF TE-ML 11B.Daca ai acces la ebay poti lua ulei original ZF lifeguard 5.Repet ca aceste informatii sunt pt cutie ZF 5hp18 cu eticheta verde daca ai cu eticheta neagra e simplu dextron III.Sa nu uiti inainte sa te apuci sa comanzi filtu de ulei cutie si garnitura baie de ulei. Off topic.te rog daca poti sa faci niste fotografii din mai multe unghiuri si le postezi postezi cu caseta de directie originala a masini pe dreapta pentru ca eu sunt in etapa reconditionarii casetei de directie (pe stanga o am eu) si vreau sa vad daca m-ar ajuta o caseta de directie de pe o masina de anglia.Pentru ca imi mananc nervii pentru un rulment pe care nu il gasesc.Multumesc anticipat si scuze pentru off topic dar sunt disperat.
  8. Sigur e caseta si nu bara de directie pentru ca la e38 caseta e ZF si pica greu.Verifica bara de directie care e dintrun capat in altu si dupa aia vezi de caseta
  9. Salut.Nu te mai chinuii ca nu rezolvi nimic.Aceasi problema am avuto si eu si am demontat tot si degeaba.Problema este din fabricatie si se rezolva prin doua metode ori anulezi rezervorul din stanga ori nu lasi sa scada motorina sub prima linie adica 20 de litri.Si acum si explicatia bmw e38 tds ca si celelalte are doua rezervoare.Cum se spunea si mai sus cel din stanga are senzor de nivel iar cel din dreapta are pompa electrica de motorina si un senzor care face media cu celalalt rezervor.Si pe principiul vaselor comunicante teoretic combustibilul ar trebuii sa scada egal din cele doua rezervoare dar avand in vedere ca cele doua rezervoare sunt despartite de coloana cardanului conductele sunt mai sus si nu scade nivelul egal atunci cand mai ai 20 de litri in ele respectiv 10 litri si 10 litri.Cand scade sub acest nivel cel din dreapta unde este pompa se goleste si prinde aer iar cel din stanga nu.Cand am desfacut si am vazut ca cel din dreapta este aproape gol iar in cel din stanga mai aveam 12 litri.Asta poti sa o faci ca sa te convingi desfaci bancheta si o sa ai un cauciuc perforat si ajungi la pompa si desfaci si poti sa scoti cu o pompa de vacum tot combustibilul din rezervorul drept si ai sa vezi ca din stanga nu scade.Culmea este ca in mers nu am avut probleme si nu am pentru ca o sa zoceti da ce ma tu nu lasi sa ti se aprinda becul la motorina dar eu va spun din experienta proprie ca atunci cand imi scade nivelul sub 20 de litri imi porneste greu mai ales la rece. Daca am motorina mai mult 30 40 sau jumate de rezervor porneste la sfert.Si credetima am curatat tot.Deci cum v-am spus cei care nu fac drumuri lungi si se multumesc cu 40 de litri pot sa anuleze la un service rezervotul din stanga iar cei ce au nevoie de toata capacitatea de 85 trebuie sa nu lase motorina sub 20 de litri,sau pun pompa de motorina si in rezervorul stang sau pun masina inclinata pe dreapta.Bafta si km multi fara probleme. P.S. am pus si eu valva de sens noua cu pompa de amorsat si mi sa spart in 3 luni de am avut de tras in drum cu ea asa ca aveti grija ce puneti.
  10. Buna seara tuturor.Si eu am tot une 60 doar ca e break si am patit de o saptamana acelasi lucru respectiv nu mai mergeau telecomenzile sa inchid/deschid masina decat din spate de la luneta.la mine problema a fost la firele din soclul ce trece pe langa balamalele lunetei care erau se pare intrerupte dat find ca masina am cumparato anul trecut din germania si am descoperit ca sa mai intervenit acolo.Poate aceasta e problema la break.Vas fi spus o culoare a firului doar ca la mine au fost inlocuite in germania de vreun electrician ceea ce nu mai e relevant.Ar trebuii sa dau jos plafonul ca sa va pot spune culoarea originala.Un alt lucru ce va mai pot spune este ca rpogramarea cheilor se face cu testerul si nu cu orice tester decat unul licentiat bmw.Sper ca v-am fost de folos cu patenia mea.O seara buna
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.