Jump to content

ids75

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Contact Methods

  • Yahoo
    idaniels75@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW X1 XDrive 23d, BMW 325i E30

ids75's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. ids75

    Seria 3 E30

    Salutare! Detin un E30 325i Coupe 1990, de mai bine de un si lucrez la el pentru a-l restaura. Motorul este in proportie de 90% facut / refacut / piese necesare inlocuite. Mai am inca o mica problema care nu stiu exact de unde provine ... clapeta de admisie sau ECU (procesorul de injectie) ... cred eu. In mers la turatii intre 1500 si 2500 apar una sau doua intreruperi in mers la o accelerare/decelerare usoara. S-au mai reglat tachetii si s-a diminiuat foarte mult aceasta iregularitate in mers. Motorul functioneaza cu mult mai bine fata de cum se prezenta la achizitie. Ca piese la mototr au fost schimbate: regulator relanti, debitmetru, capac delcou + fise, kit distributie, injectoare, senzor de turatie, senzori temperatura. Deasemenea s-a facut segmentarea la motor. Masina a fost pusa pe tester la reprezentanta BMW si toate componentele electrice/electronice care au putut fi testate au iesit OK. Mi-ar prinde bine niste sfaturi, sugestii sau indrumari catre persoane cu experienta pe acest tip de motor in Bucuresti sau Constanta. Va multumesc.
  2. ids75

    Seria 3 E30

    Salutare. Sunt si eu posesor de E30, 325i. Am nevoie de un mecanic care stie masina, motorul. Imi poti recomanda? Multumesc.
  3. Salutare colegilor! Detin un BMW E30 325i Coupe din 1989, achizitionat de curand la care restaurarea este in progres. Ce service-uri recomandati in Bucuresti pentru reconditionare, renovare, eventual usor tuning? Caut mecanici cunoscatori ai modelului. Astept cu interes sugestii si oferte.
  4. Vand set 4 jante aliaj originale BMW X3, tip Ellipsoid Styling 109, 5 prezoane, 8J x 17" ET 46, in stare foarte buna, nelovite, necrapate, echilibrate. Predare personala in Constanta sau prin curierat cu plata la ridicare. Pret negociabil.
  5. Salutare! Multumesc oricum pentru sfaturi si ajutor. As fi vrut sa gasesc printre voi cativa mai interesati sa facem ceva escapade prin natura, cu grija pentru masini. Am si eu drogul bimmerurilor, motiv pentru care mi-am luat X3-ul. Daca totusi este cineva interesat sunt dispus sa ne intalnim si sa exploram mai mult natura si posibilitatile masinii pe altfel de drumuri. S-aveti o zi minunata, si intr-adevar gasesc mai multe sfaturi utile pe site-urile dedicate SUV-urilor si off-road-ului.
  6. Greu de priceput. Construiesc clasa X pentru ca au abordat aceasta clasa a SUV-urilor, cross-over-urilor. A unor masini care pot aborda si alte drumuri in afara de asfalt, de asta au fost construite. Si dupa cum vedeti daca scoateti capul din cochilie toti granzii industriei isi maresc clasele de productie in fiecare an. Daca BMW-ul construia numai coupe-uri si sedanuri in urma cu 20 de ani acum lucrurile s-au schimbat. Cand au conceput primul X5 au colaborat cu cei de la Land Rover carora le-au dat motoarele diesel si de la care au luat tehnologia trenului de rulare off-road. Si daca ai sa te uiti la Land Rover, sunt singurii care folosesc functii ale masinii similare cu cele ale BMW-ului (HDC, DSC, etc). Unii dintre voi sunt foarte grei de cap si trebuie sa le explic ca la gradinita. Ar fi mai bine inainte sa postati ceva aici sa intrati pe net, pe you tube sau in alte reviste de specialitate si sa va informati. Si majoritatea dintre voi au impresia ca off-road inseamna sa ai un tractor si sa defrisezi padurile (ma repet). Fiecare masina a fost conceputa pentru a aborda un anumit tip de drumuri, sosele, si pentru clasele X un grad mic de dificultate in off-road.
  7. Vreau doar sa protejez masina si sa ii imbunatatesc tractiunea in off road cu anvelope de noroi. Pentru dimensiunile rotilor date de constructor nu exista anvelope de noroi. Concluzia este ca trebuie sa montez anvelope cu talon mai mare pentru escapade off-road iar la viteze mici nu-mi afcteaza dinamica masinii - imbunatatesc doar tractiunea. Asa ca o sa folosesc doua seturi de roti, unele pentru asfalt, raman cu cele stock recomandate de constructor, si unele pentru iesiri off-road - set jante din otel pe 17" (X1 - probabil) cu anvelope cu talon mai mare 235/65 R17 dimensiune comuna anvelopelor de teren (All Terrain & Mud).
  8. Sunt de acord cu voi! Masina nu este de off-road dar poate aborda aceste drumuri. Si ce credeti ca intr-un wrangler, toyota sau nissan o sa va simtiti ca-n autocar ? O sa fie ca si cand ati conduce tractorul. Dar nu uitati ce am spus, si repet, este vorba de un off-road usor, mai degraba de excursii pe drumuri de munte decat a incerca limitele masinilor. Nu sunt interesat sa defrisez paduri sau sa fac noi drumuri ... mi-as fi luat un TAF pentru asta. Acum revenind la programul nostru, cei de la Hartge mi-au spus asa: schimbarea amortizoarelor si montarea scutului sub masina doar pentru motor si cutie ajunge la 4500 euro si pentru asta au nevoie de masina in service pentru aprox o saptamana. Pretul aparent este mare dar nu pentru Germania si nu uitati ca este vorba de o saptaman de munca. Marirea garzii la sol nu se face din suspensii ci doar din schimbarea dimensiunilor rotilor, deci concluzia este ca nu se merita aceasta investitie de 4500 euro plus cazare si drum. De fapt din cate am aflat pana acum, acest program off-road Hartge a fost creat doar pentru batranul Hartge care este un impatimit al vanatului si a vrut sa pregateasca un X3 si un X5 in astfel de scopuri ... iar baietii chiar au reusit (vezi poze si filme youtube). Asa ca m-am orientat pentru ceva mai bazic si anume, kitul pentru drumuri grele adica scut motor si cutie oferit de BMW, care ma costa 1000-1200 euro si il am montat intr-o saptamana max 10 zile. Legat de roti, am optat pentru un General Grabber AT 235/65 R17 sau Hankook Dynapro ATM ori ceva mai scump Continental Cross Contact AT pe aceleasi dimensiuni si un set de jante la care inca nu m-am decis dar as prefera sa fie din tabla. Am observat ca ceva foarte ieftin si poate 2nd hand ar fi jantele de 17" de tabla de X1. Acest set de roti ar urma sa-l folosesc doar pentru iesiri de pe asfalt si este acelasi in dimensiuni cu cel recomandat de Hartge. Marirea razei rotii se face cu 2.3 cm. Ideea este ca folosind aceste dimensiuni pot sa achizitionez anvelope de noroi si off-road pentru o mai buna tractiune. In plus se vor mari unghiurile de atac, rampa, fuga si garda la sol pana la 23 cm. Toata investitia m-ar ajunge la max. 2000 euro cu toate noi. Daca consider jantele 2nd hand, ies mai ieftin. Singura problema care mai ramane si practic de verificat este sa vad daca nu imi vor trebui niste distantieri si daca roata nu-mi atinge aparatoarea din plastic a aripei. Din ce am mai discutat si cu altii se pare ca este ok pentru 2.3 cm in plus. Oricum, va astept parereile, opiniile si sfaturile pentru a optimiza up-grade-ul!
  9. Ok fratilor! S-a facut. Hai sa ne lasam adresele de e-mail, eventual telefoanele pentru a ne contacta si ne auzim. Eu sunt momentan plecat din tara, ma intorc cam intr-o luna. Verssatu, chas 3 si nu numai, va contactez eu, doar lasati-va adresele de e-mail. La modul general: sunt impotriva distrugerii masinilor, tin la fel de mult ca si voi la ea. Scopul este sa ne distram fara probleme, abordam trasee accesibile capabilitatilor masinilor noastre, flexibilitate in abordarea traseelor (nu se poate sa mergem mai departe - renuntam ca doar nu facem safari sau dakkar). Ca exemplu, de curand, de cand am X3-ul va pot spune ca am fost cu el pe Grindul Chituc, la Lacul Bolboci, Cabana Susai si mai este un drum in paralel cu Comarnic-Predeal-Brasov, pe partea dreapta prin spatele muntilor ce pleaca din Azuga si iese la intrare in Brasov dar l-am abordat iarna trecuta doar pe jumatate cam la vreo 5 km in dreptul Cabanei Susai (Predeal) m-am oprit ca nu se mai putea merge, zapada era de aprox 1 metru si m-am intors fiind si singur. Cu BMW 320d am fost de nenumarate ori la Susai (chiar si iarna am urcat - bineinteles dotat cu gume de iarna), Grindul Chituc, Pestera Ghetarului de la Scarisoara si altele. Urmariti si ce am scris referitor la up-gradarea masinii pentru o mai buna performanta off-road, va astept cu interes ideiile si sugestiile. E-mail: idaniels75@hotmail.com Tel: 0723 289 316
  10. Eu de asta mi-am luat X3, altfel m-ar fi multumit o berlina cu tractiune integrala eventual. Dar nu te gandi ca as vrea sa defrisez paduri sau sa distrug masina.
  11. cu certitudine, daca ar costa mai mult de 3000 euro tot kitul as renunta la el. Dar pana a afla preturile, pot spune ca gumele le gasesti pe internet cu max 200 euro buc., scutul fata care protejaza si cutia de viteze si cea de transfer este undeva la 400 euro, iar banalele amortizare o sa ma duca la max 1000 euro tot setul daca sunt cumva speciale, desi ma indoiesc. Deocamdata nu ma arunc in jante noi ... ca n-ar fi cazul ... deci unde vedeai tu preturi astronomice? sa nu mai pun la socoteala ca mi-ar fi suficient sa comand doar pesele de schimb si service-ul sa-l fac in tara. Iar referitor la BMW, fi sigur ca daca as fi vrut un Wrangler sau orice alta caruta asi fi fost pe forumul dedicat, nu la BMW. Pacat ca nu exista o varianta street accesibila pentru BMW X3 CC ... atunci ai fi vazut ce poate sa faca un X3 off-road. Pentru curiosi, intrati pe youtube si vedeti filmele postate de echipele X-Raid.
  12. Saluatere! Sunt Daniel din Constanta, detin un BMW X3 3.0dA, 2007. Sunt interesat sa imi upgradez masina intr-un program off-road (Hartge Hunter). Deocamdata am gasit programul off-road (accesorii si kituri) al celor de la Hartge (www.hartge.de), i-am contactat si urmeaza sa aflu detalii in ceea ce ma priveste, adica marirea garzii la sol pana la 23 cm, anvelope pentru off-road (mud) 255/55 R18 (General Grabber AT2), set amortizoare (inca nu stiu tipul), scuturi protectie etc. Este cineva dintre voi care deja si-a upgradat masina cu cei de la Hartge, sau cu orice alta firma. Sunt interesat sa schimbam opinii si pareri. Deasemenea sunt foarte interesat sa gasesc un kit pentru montarea unui SNORKEL. Stiu ca nu este foarte popular si poate multi ar privi ilar problema, dar vreau sa imping limitele masinii (vezi BMW X-Raid, www.x-raid.de). Cei de la X-Raid sunt cam greu de abordat pentru ca se ocupa de Dakkar racing cars. Din ce stiu eu este singurul kit snorkel instalat, vorbim despre o cu totul alta masina - BMW X3 CC, al carei pret ajunge la 230.000 euro si e doar varianta racing. Deci pana la urma singura optiune in off-road upgrade ramane Hartge Hunter. Deci, ma poate ajuta cineva cu niste informatii in acest sens, in a gasi un kit pentru montarea unui snorkel, ori macar o adaptare sau extensie a admisiei aerului catre partea superioara a motorului sau capotei motorului?
  13. Salutare fratilor, din Constanta! Am fost pana de curand posesorul unui BMW E46 2.0d din 2002. Acum am schimbat clasa, am de curand un BMW X3 3.0dA din 2007. Propun formarea unei caravane de BMW-uri X 1,3,5,6, ma adresez celor mai vechi din club si nu numai. Am observat ca majoritatea va cunoasteti si atunci ar fi mai usor, ma gandesc. Ideea este sa facem 2-3 iesiri pe luna in weekend-uri si sa abordam diverse trasee off-road accesibile BMW-urilor noastre. Daca exista cineva interesat ne putem contacta. O zi buna! <Daniel, e-mail: idaniels75@hotmail.com>
  14. Salutare, Daniel BMW X3 3.0d, 218 CP, automata. Sugestie: sa facem gasca sa iesim macar de 2 ori pe luna in off-road prin munti, diverse trasee. Va astept sa facem gasca. O zi buna!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.