Jump to content

CT37DON

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Interests
    *BMW*

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46

CT37DON's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut aceasi problema o am si eu este de la senzorul de la vasul de apa de la parbriz deci daca nu ai pierderi de antigel aia este singura problema aceasi problema am avut si eu la masina mea deci daca nuti pierde antigel iti garantez ca este 100%senzorul
  2. salut am scris acum cateva zile ca aveam anumite probleme la automobilul meu ...acum vreau sa inchei acest post si sa dau si rezolvarea ca asa se intampla cand esti ametit si vrei sa faci multe lucruri o data .deci cu o zi precedenta am schimbat uleiu la masina si am uitat sa pun la loc capacul nu ma judecati...poate e de rass da cand primesti un telef si trebuie sa inchei rapid cea ce faci din pasiune uiti sau esti neatent in fine deci problema ca inainte sa ridic capota masina si pusesem testerul aveam deja 10 erori prin care sonda lambda bancu 1 si 2 cu probeleme prombleme si la cilindri 3 si 5 ) am pus capacul de la ulei si am dat o cheie si motorul mergea ca unss chiar am ramas surprins ca nu aruncat ulei ca la celelante masini...va doresc toate cele bune si cand lucrati din pasiune la masinile voastre va rog inchideti telefoane tablete pentru ca intro zi din cauza secolului vitezeii o sa bagam cheia in contact si o sa pedalam ca la fred si barney .va urez sute de mii de kilometri fara incindentee my life is my B.M.W.
  3. da merci de raspuns dar problema ca eu in cele 2-a zile nu aveam check engine management aprins doar aseara cand am esit un pic pe linie dreapta la mamaia am observat ca sa aprins ...beculetul engine management oricum apreciez raspunsul vostru
  4. Salut tuturor fanilor Am o problema de doua zile am observat ca se opreste la relanti dimineata m-am gandit ca este de la benzina care de obicei e cam proasta la noi la pecourile din romania dar se pare ca totusi nu este de acolo daca merg ceva mai mult pana se incalzeste relantiu se opreste in 600 de turatii deci este ok acum intrebari de ce se opreste .de doua zile ?eu gandesc..Bujiile sa fie vreo bobina... de vreo 10 zile am si un zgomot la pompa de servodirectie recunosc ca ar trebuie sa o schimb dar faptul ca stau prea putin pe acasa si merg foarte putin cu masina am spus ca o las pentru primavara insa in aceasta seara mi sa aprins si check engine managemant .... deci este vorba de un 320 ci 2200cm 170Hp.An 2002.deci dupa ce se incalzea relantiu se stabiliza dar la rece se invarte motoru 25 -35 de secunde si se opreste ca si cum cineva ai taie alimentarea..idei aveti astept indicii pana ajung cu ia pe tester..iara faptul ca mi sa aprins chek engine managemant deja este o intrebare
  5. Salutare fanilor BMW..... Eu doresc sa pun un post sunt posesor al unui M54b22 2.2l e46 bnz. descriu traseul peco.petrom Constanta full 64l destinatia Constanta Bucuresti Ambasada Americi retur Constanta inapoi la peco 29 de litri de benzina acum cine se pricepe la calcule cu distanta cu media de viteza in(pe autostrada am gasit un frate mai muschiulos bine dotat cu ceva steroizi in el si am vrut sami scutur tobele cu un E90:)iam dat 240km pe un timp de 4-6 minute:))apoi regulamentar pana la destinatie si inapoi. eu nu zic ca bmw e o masina costisitoare daca stii sa o manevrezi pentru ca la un moment dat aveam km care ai puteam parcurge 890km cu combustibilul din rezervor deci bmw nu i masina de frecat in oras I.II.III E masina de asezat pe sosea.cel putin asa concep pentru ca daca merg pe drive conduc 890km daca trec pe sport conduc 500km deci ideia unde este acum pe timp de criza si unde litru urca galopant in sus??daca era benzina si la noi 0,20 centi ca in bahreim rageau tobele pe seosea asa incet da bine )
  6. Salut. tuturor fanilor BMW. este normal sa ti se ridice consumul din moment ce masina este abia pornita deci motorul find rece consumul poate ajunge undeva si la peste 30%consum pe liber incercati asta toti dimineata acum iarna resetativa consumul instant la rece si veti vedea ca va urca de nebun in sus pana cand motorul se va incalzi iara consumul se va stabiliza incet pe masura ce se incalzeste dar incercati in momentul in care duceti motorul la 120km/h si lasatil la (relanti)sau scotetil din viteza si atunci vedeti consumul:)instant dupa ce motorul este putin incalzit eu am o cutie steptronic la pornire dimineata cand este rece imi arata 34L/100KM Dupa care se stabilizeaza incet si asta la toate masinile nu numa la BMW noastre:))
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.