Salutare! De cateva luni am o problema exasperanta cu pornirea la rece, trebuie sa tin foarte mult contactul pentru a porni, iar dupa ce porneste trebuie sa o tin foarte mult turata (motor inecat detonatii)inainte de a pleca. Dupa plecare masina merge in suturi (iar detonatii), iar dupa o buna parte de drum incepe sa isi revina. daca o opresc si pornesc iar masina functioneaza cat de cat normal, dar daca trece ceva timp sau mai ales lasata peste noapte, revine din nou aceeasi problema. Premergator acestei defectiuni am schimbat debitmetru, filtru aer, curatat clapeta de acceleratie, valva relati, senzor pozitie clapeta de acceleratie (curatat cu solutie alcool izopropilic sub presiune - sprai de contacte si testat cu ohm-metru - potentiometrul crestea linear si atingea toate valorile) schimbat vana pcv si adaugat solutie de curatare sistem de alimentare (timp in care masina a capatat super puteri), dar la relati, inca trepida masina. Am decis sa schimb si filtru combustibil. Recunosc ca pentru a amorsa din nou poate am fortat un pic, dar am dat cateva chei pt. a se amorsa din nou cu combustibil. Dupa aceasta interventie, masina a devenit o epava. In diminetile racoroase fluctua continuu relantiul 500rpm-oprire motor, nu mai aveam servodirectie (iar cand era, parca manca din puterea motorului), daca o scoteam pe liber sau luam piciorul de pe acceleratie, murea motorul (si de 10 ori pe distanta de 1km - in intersectii, la semafoare, etc). Am decis sa intind cablul de acceleratie si atunci am castigat 100-200 turatii, dar a aparut alta problema - pornirea grea la rece si dupa ce nu a mai fost pornita o perioada de timp si cand pornesc ac-ul, scade 200-300 turatii la relanti, iar in mers parca remorchez pe cineva, pierd enorm putere; inainte masina statea la relanti in 700-750 turatii (mici trepidatii la motor), iar cand functiona ac-ul urca pana la 1000 turatii unde statea fixa (chiar daca aveam debitmetru scos mai ales vara cand de la temperatura murea motorul (debitmetru defect) - acum masina moare instant daca scot mufa debitmetru). M-am plimbat pe la o multime de mecanici, doua testere, nimic clar; mi-au sugerat sa schimb bloc bobine (am pus de la alta masina provizoriu - aceeasi problema), schimbare fise (le-am testat cu ohm-metru, indoindu-le in fiecare directie si nu prezinta nicio intrerupere), sa schimb bujiile (bujiile sunt denso japoneze, cu 3 electrozi fara urma de uzura dar negre si umede - nu stiu daca este ulei sau benzina nearsa) - le-am curatat cu peria de sarma, spirt, masurat, toate au aceeasi rezistenta (de doua ori - nicio schimbare)- sunt sigur ca se vor ineca din nou...desi nu functioneaza in 3 pistoane, puterea masinii este de 3 pistoane...Imi cer scuze pentru postarea lunga si daca am incalcat vreo regula a forumului, dar caut cu disperare o solutie, consumul este mare, cheltuieli mecanici, zile libere, nicio solutie, va multumesc!