-
Posts
35 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Location
Bucuresti
-
Interests
masini
FLEX's Achievements
Newbie (1/15)
0
Reputation
-
Nu neaparat. Se intimpla insa ceva cu Romania: - parcul auto are o rata de crestere foarte mare (vezi cifre vinzari masini noi) - infrastructura a ramas in mare aceeasi de acum 20 de ani Astea sint lucruri obiective; cele subiective (sau de fapt corectabile) ar fi: - aplicarea legii sa se faca fara discriminare - responsabilii pentru fluenta circulatiei sa intervina dinamic asupra traficului - educatia in scolile de conducatori de vehicule sa puna accentul pe conduita preventiva, nu pe cum sa iei examenul, chiar daca pentru asta isi iau ei banii ... dar responsabilitatea pentru faptul ca scot carne de tun pe banda rulanta cui revine?
-
Pungile nu sar daca n-ai centura fixata ... Dumnezeu sa-i odihneasca ...
-
:blink: :) am prins eu umbra de ironie, dar ma gindeam ca poate cineva probeaza chestia aia si atunci accept ca judec situatia gresit. Paradoxal, desi mult mai putin periculos, depasirea coloanei stationate la semafor este pedepsita de lege si scrisa negru pe alb chestia asta; evident, se referea mai mult la masini, motoarele n-au mari dificultati s-o faca si nu pun in pericol mare lucru, decit daca li se deschide usa in fata => culpa comuna.
-
Asta nu e scrisa nicaieri dupa stiinta mea in Codul Rutier din Romania, e mai mult o cutuma de trafic "importata" cam pe nemestecatelea; nu comentez motivatia, motociclistii au tot interesul sa mearga printre sirurile de masini (poluare, plecare rapida, etc.), dar nu cred ca e un drept, e cel mult un gest de bunavointa al automobilistilor. N-am nimic impotriva sa depaseasca coloana la semafor (incalcare de lege, dar nici automobilistii nu sint sfinti, toti calcam usor limita legii in trafic), dar mersul PRINTRE COLOANE IN MISCARE mi se pare sinucudere curata in conditiile geografiei selenare a soselelor Romaniei.
-
Ai idee la ce pret va iesi 130i? ... si inca o intebare: un 125i e in plan?
-
163, mai precis ... suficient pentru 7.6s pina la 100km/h ... pentru un tractoras e buna aceasta putere litrica, 80CP/l nu au multe benzinare. Pentru cstef: seria1 pleaca de la 16.900E CIP pentru 116i si ajnge pina la 19.900E CIP pentru 120d, ambele in varianta de echipare de baza. Pentru SH, vezi pe mobile.de, sint o gramada de 1-ari de toate felurile, aproape noi ...
-
Sigur e corect, 1800E anual; de ce? -barbat -sub 30 de ani -motocicleta de 4600E ... e jale cu asigurarile la astia, dupa cum e jale si cu amenzile ... Oricum, in banii astia sint incluse RCA, Casco, asigurare accidentare terte persoane, asigurare pasager. Cit despre 2T mai puternice, Yamaha amicului are tot 15CP la 125cmc2T, la fel cu 4T-ul de 125 de la MZ, difera doar cuplul cu 5% in favoarea Yamaha si puterea maxima se obtine la 8000rprm, nu la 9000rpm ca la MZ ... la performante egale, pretul face diferenta: Yama = 5700E TTI, MZ = 3700E TTI; si eu imi doresc oricum un 4T, ca e mai domol (linear) decit un 2T. Oricum, slaba miscarea la 125cmc, ma asteptam sa fie mai multe, dar la enduroaie sint foarte putine de vinzare SH ... bafta neamih cu ketemeu', daca il mai rabdai un an poate altfel statea treaba. O alta varianta ar fi o Husqvarna WRE125 la 4600E TTI, un 2T de 125cmc, insa n-am gasit nicaieri puterea si cuplul.
-
neamih, eu am vazut poza, dar nefiind din profil nu am putut aprecia prea bine, de-asta te-am intrebat ... Vad ca toata lumea recomanda sa incepi macar cu 250, oare 125-urile ce cusur au? Am un prieten in Irlanda, tocmai si-a luat o Yamaha DT125RE (incepator sadea, cam de talia mea, 1,82m, ~85kg) si nu i se pare de loc ca motorul e prea putin pentru el, ba din contra ... motorul il are de o luna si merge zilnic, inclusiv la noroaie; cu tot cu echipament a bagat vreo 5000E in dihanie, iar asigurarile & stuff (masina + om) il duc la vreo 1800E anual (sub 30 de ani); sincer, nu il vad "plictisindu-se" in citeva luni de motocicleta pe care a dat o palarie de iepuroi.
-
neamihule, spune-mi si mie ce "geometrie" ai (inaltime si greutate) si inaltimea la sa a polizorului matale ... sint curios cum mi-ar sta pe o capra de 125 ... si de ce o mariti? (adica vrei ceva mai mare? cum ai ajuns la concluzia asta?).
-
Accidentul doamnei cu Clio s-a intimplat din vina dumneaei, a iesit de pe str. Martisor si incercind sa faca stinga a fost surprinsa de tramvai si strivita in stilp; ciudat, ambii conducatori de vehicule aveau vizibilitate perfecta, neobstructionata, dar doamna nu a apreciat corespunzator viteza tramvaiului sau nu a crezut ca vatmanul chiar nu va incetini cind o vede, iar vatmanul a mers neabatut pina la impact, pe prioritatea lui. mike, e tulburator cit de asemanator e acest accident cu accidentele mortale ale motociclistilor din anul 2004, petrecute dupa aceeasi schema, numai ca acum in loc de motocicleta a fost un tramvai ... PS: doamna a scapat destul de usor, ceva fracturi si politraumatisme, dar in one piece si viata nu i-a fost periclitata nici un moment.
-
... sincer, nu vad nici un motiv sa iti faci masina sorcova din "pasiune" ... pentru ce? sa se uite lumea la tine/masina ta ca la urs? cu ce te ajuta minunile astea cind ai nevoie (la depasiri) sau cind vrei sa te simti bine (pe viraje)? 0 absolut. Tuning-ul care nu se vede, dar se simte e tot ce trebuie unui om pasionat de masini/conducere. Eu in momentul de fata conduc o masina modesta ca prestatii si as prefera oricind un tuning asupra motorului, suspensiei si frinelor in detrimentul a tot felul de detalii mai mult sau mai putin aerodinamice care sint la foarte mare moda (pleoape, spoilere, praguri, prize de aer, etc.); nu in ultimul rind, plasticaraia asta inutila costa un picut mai mult decit toate imbunatatirile de ordin mecanic ce intentionez sa le fac pentru a ma simti bine la volan. Evident, asta este numai parerea mea ...
-
3 ian. 2005, un serie1 a lovit un stilp de curent pentru tramvaie intre show-room-ul Skoda si Elvila; partea stinga fata storcita pina la usa soferului, nimeni ranit, n-am vazut daca a deschis pungile :blink: Banuiala mea e ca a pierdut aderenta pe sina tramvaiului si n-a mai putut controla directia, intr-o depasire executata cu viteza.
-
Nimic deosebit, cei doi vatmani au vrut sa faca o "gluma" si au prins-o pe tanti aia in menghine; accidentul a fost la stiri, cucoana mai mult moarta decit vie de frica, talimbii aia ii tot dadeau cu " n-am avut timp sa frinez, mi-a taiat calea" ... niste cretini frustrati, mare atentie la ei! au boala pe automobilisti de nu e adevarat. Prin '88 am vazut o faza de mi-a stat ceasul: un Moskvich a incercat sa faca stinga pe soseaua Iancului venind de pe o straduta laterala, din cauza traficului s-a oprit pe liniile de tramvai si vatmanul l-a luat in plin, fara sa frineze (tramvaiul s-a oprit din inertie, cu masina tirita in "coarne".
-
Turbo, nu vreau sa te supar, dar la protectia pietonilor si 1 si 5 stau la fel de ... prost, doar o stea ... deh, capota lunga si solida; oricum, protectia pietonilor inca nu intra in calculul general. Pe de alta parte, strict mecanic si structural masinile n-ar trece niciodata de 3 stele, dar toate celelalte adjuvante (airbaguri, centuri, ISOFIX, tot felul de nimicuri) aduc puncte in plus.
-
BMW serie1 a obtinut 5 stele la testele EuroNCAP; serie 5, doar 4 ... :blink: :) :) http://www.gsp.ro/index.php?c=31&a=29496