Salut, De curand am achizitionat un BMW E91 06/2008 (318d 143CP). De la inceput s-a auzit un tacanit la motor, cel care mi-a vandut-o a spus ca este din role. Am fost cu masina la BMW AG Motors (Pitesti, Arges) si mi s-a spus ca este din role si curea, le-am schimbat si zgomotul n-a incetat sa se mai auda. Am fost la 3 mecanici (2 service-uri si un mecanic de meserie) si s-a dat cu parerea. Unul a spus ca s-ar putea sa fie din role si curea doar ca i-am spus ca s-au schimbat si s-a ajuns la concluzia ca este distributia. Celalalt la fel cu curea sau distributie, mecanicul de meserie a luat prin eliminate de la curea, fulie si motor si a mai spus ca este o problema cu compresia ca nu are deloc (dar asa sunt BMW-urile cu motorul acesta, cand il opresti se mai invart rolele timp de approx. 2-3 secunde. Un prieten cu acelasi tip de BMW doar ca avea motorul de 2.0 177 CP si mi-a spus ca mai mult ca sigur este din lantul de distributie. Tacanitul este la un interval regulat de 1,5 secunde cam asa, cateodata se aude mai tare cateodata mai incet, dar nu inceteaza sa dispara. Am inteles de pe acest forum ca aceasta problema la distributie apare la majoritatea motoarelor din 2008 luna 6. BMW-ul are 234000 KM reali, adus recent din Germania. Tin sa va spun ca am avut un BMW E90 din 2005 cu aproximativ 400,000KM reali si nu a avut nici un fel de problema cu distributia. Vreau sa va intreb cam cat costa o distributie originala BMW si sa-mi spuneti daca ati mai avut aceasta problema si cum as putea sa rezolv. Multumesc anticipat.