Jump to content

Felician Moldovan

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 316i 2001

Felician Moldovan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Mai ai stalpii si plafonul? Plafonul e cu trapa?
  2. Mda, am schimbat si eu debitmetrul ( MAF sensor), si problema e rezolvata. Problema la mine e ca a fost schimbat in decembrie de cei de la reprezentanta, se pare ca am luat o tzeapa.
  3. Cel mai probabil valva PCV. Mie mi-au schimbat-o in decembrie, dar se pare ca am luat o tzeapa serioasa - mi-au schimbat si maf-ul si tot defect este. Trebuie sa verific personal si valva PCV.
  4. Nu stiu daca mai exista link-ul pe aici, dar e destul de bun - are codurile generice OBDII + cele specifice BMW (cu cauzele posibile si cu teste care pot fi facute de majoritatea detinatorilor de masini): http://www.obd-codes.com/trouble_codes/
  5. Scuze, nu distributia a fost schimbata (distributia e pe lant). Doar curelele - cea care invarte pompa de apa, alternatorul si cea de la compresor). Masina are in jur de 150.000km
  6. - fisele bujiilor sunt curate, sau cel putin erau in decembrie, inainte de a schimba bujiile - n-am vazut nici o crapatura pe la furtunele de admisie (am schimbat si filtru de aer acum vreo 2 saptamani, ca era cam infundat) - bobina de inductie n-am avut cum s-o verific, asa ca nu stiu cum se prezinta, dar ma gandesc ca daca ar fi o problema cu ea, simptomele ar aparea de fiecare data, nu doar din cand in cand
  7. Salut, am si eu o problema la masina care ma chinuie de vreo cateva luni. Simptomele ar fi urmatoarele ( apar mai des in ultima vreme): 1. la relanti, turatia motorului variaza uneori (motorul cald), cade de la 750-800 cat e normal, pana la 400-500 - uneori moare 2. cand accelerez brusc, masina smuceste (turatia urca brusc cu 300-400 de rotatii) 3. la decelerare, cand calc ambreiajul si las masina sa ruleze din inertie, turatia motorului scade sub 500 rotatii/min - de cateva ori mi-a murit motorul in mers in Decembrie am dus-o la service, au schimbat MAF (debitometru), ambreiaj, bujii, distributia. Simptomele de mai sus n-au mai aparut pentru vreo 2 saptamani, pe urma au inceput din nou. Engine Light-ul nu e aprins pe bord, dar am conectat un cablu obd2 generic si singura eroare stocata era P0101 - Mass Air Flow (MAF) Circuit Range/Performance Problem Am curatat MAF-ul si chiar am facut un test cu el deconectat, fara nici o schimbare decat pentru cateva zile. Datele masinii: 316i din 2001, motor 1.9 (M43 cred). Daca aveti idei ... ca sincer m-am cam saturat sa schimb piese aiurea si problema sa fie tot acolo.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.