Jump to content

neotrim

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    com: Sascut jud: Bacau

Contact Methods

  • Yahoo
    neotrim@yahoo

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525 tds touring e34 1994

neotrim's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. 183000km, 525tds e34 touring, am fost la verificat si mi s-a zis ca nu minte. Totusi problemele nu ma ocolesc, flansa motor de la arborele cotit sudata(am renuntat la aerul conditionat dupa ce am schimbat 2 flanse noi), vascocuplaj distrus, am renuntat la el si am montat 2 electroventilatoare de 280mm, garnitura la trapa dubla, incepe o mica bataie pe dreapta fata, si un zanganit ciudat sub capacul distributiei(pe care scrie bmw) la relati pana se incalzeste motorul, trebuie verificat si acolo... In rest foarte multumit de masina, sunt un mare fan e34 touring si motorul acesta chiar imi place
  2. Am vazut tot aici pe un topic motivul pentru care am ulei in cutia filtrului, se pare ca am filtrul de particule infundat si imi baga ulei pe acolo, stie cineva unde se afla acest filtru? Am inteles ca trebuie dat jos capacul distributiei, ceva indicatii mai precise?
  3. Am desfacut cutia filtrului de aer in ideea de ai face admisia din inox cu un filtru k&n cand am observat o chestie destul de ciudata... am o mica conducta de plastic care pleaca din cutia filtrului in motor exact langa busonul unde se pune uleiul si pe acolo imi intra ulei in turbina. Ce m-a uimit este faptul ca uleiul intra pe aceeasi conducta pe unde intra aerul, e ciudat deoarece e prima oara cand vad asa ceva, ce rost are acel ulei? Ce complicatii ar aparea daca nu mai conectez acea conducta? Va multumesc pentru intelegere.
  4. care dintre cele 2 serii de 3 numere? seria originala a lui este de 0261 200 986 iar eu am gasit unul cu 0261 200 520, acelasi motor, aceeasi cai de m40 de pe un 318, se potriveste?
  5. am masina bmw e34 520i vanos completa mecanic si electric dar este lovita in fata pana i s-a spart radiatorul, motorul este bun, dar imi e frica de instalatia electrica foarte complicata, cam cat la suta trebuie sa schimb din instalatie? adica iau calculatorul, bordul si mai ce? instalatia de aer comprimat se va potrivi sa pun conductele vechi la motorul de 2.0 sau trebuie sa schimb si instalatia ac? dumneavoastra domnul domi o cunoasteti, adica a mai aparut intr-un post in care ziceam sa ii schimb suspensia, din eroarea unui amic acel 520 alb a nimerit cu botul intr-un zid de beton
  6. neotrim

    Cotiera pe E34

    depinde cum o vreti aceasta cotiera... si distanta dintre scaune, banuiesc ca cele de e38 sunt mai late, daca nu sunt se poate monta o cotiera de e34 spate cu un suport artizanal... e doar o parere, eu asa am facut si a iesit foarte frumos, parerea mea, cu suportul facut in placa de aluminiu de 5mm si imbracat in piele neagra, o puteam ridica si cobara fara sa para un kitsch, pentru a sta pe pozitie trebuie facut un fel de opritor pe care l-am facut cu 2 suruburi cu cap de 10 ingropate si taiate la 5mm fiecare, mentionez ca suportul acoperea in lungime jumatate din latera... e munca migaloasa dar din pasiune pentru e34 a fost o placere pentru mine, din pacate nu va pot oferi imagini, masina o fost vanduta, si, bineinteles ca am cumparat alt e34 tot touring ( sunt un fanatic e34 touring ) si ca o paranteza, de unde pot lua si eu un set de angel ayes pe neon? mai noi gasesc doar pe smd, dar nu as vrea sa dau mai mult de 120 lei pe ele
  7. Am motor de 2.0 vanos de pe 520 dar nu stiu daca se potriveste la instalatia electrica, plus ca acesta era limitat la 4000 rpm si mi sa spus ca e limitat electronic, ma gandesc sa nu imi limiteze si motorul care il pun si sa imi bag unghia in gat singur cu motor de 150cp din care nu pot folosi decat vreo 100... In plus nu am idee cat ar putea sa ma coste schimbarea motorului, imi e frica de operatiunea asta, masina ne-a servit bine pe mine si fratele meu de 3 ani incoace si la banii pe care iam dat pe ea( 800 euro) ne-a facut cei mai fericiti liceeni... Sincer ma doare sufletul sa o vad parcata si cum sta degeaba :hmm:
  8. Voi reveni saptamana viitoare cu dimensiunile dar de curiozitate puteti face un set cu alpina? adica capota, portbagaj, jante, volan si la schimbator sa apara in loc de sigla bmw sigla alpina? astept oricat va dura si platesc in plus daca e nevoie, va voi preciza in cursul saptamanii toate dimensiunile
  9. am nevoie de o emblema de schimbator de 5 trepte cu bmw nu m si una de portbagaj de e34 touring, cunoasteti dimensiunile sau le masor eu?
  10. Chiar imi era frica de asta, nu am gasit de aceeasi serie decat in Anglia la 170 lire. Va multumesc pentru ajutor.
  11. Am o intrebare legata de calculatorul motorului de pe bmw e34 518i modelul de 115cp, al meu sa prajit, am avut scurgerile infundate si a stat in apa o buna bucata de timp iar cand am pornit motorul s-a prajit... Masina o voi duce la un tester sa vad daca este intradevar calculatorul dar, pentru orice eventualitate, cum se poate schimba? Un mecanic mi-a zis ca trebuie sa aiba aceeasi serie ca cel vechi, este adevarat sau poate fi orice calculator de 518i de 115cp? eu nu prea as crede ca trebuie aceeasi serie...
  12. Buna ziua din nou, dupa esecul meu cu 520i vanos e34 care avea probleme la suspensie, un amic de al meu a fost destul de amabil sa dea cu ea de un gard de beton si sa o aranjez pentru totdeauna.... Acum amicul m-ia cumparat in locul ei un 525 tds e34 tot touring bineinteles de un albastru superb zic eu numit de cei de la bmw orientblau metalic.... Problema mea e ca masina are mici imperfectiuni de vopsea pe bara fata si pe o parte si pe cealalta si va cer opinia in legatura cu niste site-uri sau persoane care imi pot imbutelia aceasta vopsea la spray pentru retusarea stersaturilor de pe bara... Va multumesc
  13. mai am 2 probleme si pot spune ca miam reparat, reconditionat si personalizat bebelusul am trapa panoramica, dubla si nu functioneaza, cand am cumparat masina am incercat sa o deschid si partea interioara sa deschis 2 degete iar cea exterioara nu sa deschis, probabil s-a miscat un pic deoarece imi ploua in masina , am incercat sa o inchid, motorasul se misca, incearca sa o traga dar panourile nu se misca, nu stiu cum sa procedez, daca este dubla are 2 motorase sau doar unul si cum pot demonta plafoniera? stie cumva un posesor de combi unde sunt exact clemele si suruburile sa nu ma apus de smuls si rupt..... a doua problema este bordul, iluminarea bordului mai exact, in timpul mersului imi fluctuiaza lumina si apoi se intrerupe, revine la socuri sau la un anumit interval de timp, o perioada cand semnalizam sau o puneam pe avarii revenea si iluminarea dar acum nu mai merge nici asa....
  14. am achizitionat o parte din piese pentru suspensie, telescoape fata pe gaz firma gabriel si pe spate tot pe gaz de la monroe, nu am mai auzit de firmele astea dar sper sa fie bune de ceva, amicul meu are sachs pe ulei, bieletele antirului tot noi leam gasit dar acele brate superioare si inferioare leam gasit la 200 lei bucata... nu stiu ce sa spun si de preturile astea.... am mai gasit si farul stanga electric la 100 lei, al meu nu se regla faza scurta, era rupt din motoras, parbrizul la 100 lei si bandourile laterale de pe bara fata la 60 lei, ce ziceti de aceste preturi? piesele leam gasit la dezmembrari, doar amortizoarele si bieletele sunt noi
  15. m-am uitat pe manualul bentley pentru e34 si acolo scria cum sa recunosti modelele cu sls dupa bidonasul cu lichid de servo si dupa ce m-am uitat la bidonasul meu masina nu este model cu sls, in cazul asta pot pune telescoape de sedan? daca capacul e dintr-o singura bucata si cu vergea lipita de el masina nu are sls, daca e vasul mai lung si capacul compus din mai multe bucati atunci masina e cu sls
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.