Jump to content

rvaler2010

Facebook
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Weissenhorn
  • Interests
    BMW car's

Previous Fields

  • Masina
    e46 325xi 2003

rvaler2010's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut ! am votar RWD. am avut un e39 facelift RWD, acum am un 325xi. nu stiu la ce va referiti voi cand vorbiti de xDrive ? va referiti la tractiunea integrala sau la sistemul xDrive care din cate stiu eu e implementat de cativa ani fata de X-ul meu sa zicem care e din 2002. xDrive-ul e mult mai sofisticat. nu se compara una cu alta. aaaaaa. am inteles intr-un final. comparatia era : tractiune spate, fata versus tractiune integrala. cam sare din discutie xDrive-ul care un altfel de X, quattro, formotion...
  2. salut ! eu am un 325xi e46 si i-am pus instalatie GPL acum vreo 2 saptamani timp in care am facut vreo 2000 km. consumul afara e intre 10.5 si 12 litri in functie de cox aer ... si in bucuresti imi ia cam 17-18 ceea ce inseamna vreo 9 de benzina avand in vedere ca pretul gazului este fix la jumate. pe benzina imi lua afara 9 - 9.5 si in oras 14-15 e ceva diferent, nu ?! salut ! un service bun din cate stiu eu este prin rahova. autogaz se numeste, insa ei monteaza numai instalatii GPL Tomasetto. eu mi-am montat instalatia de gaz la Vernesti, dincolo de buzau spre brasov. profesionisti oamenii. au facut cursuri la BRC in italia ca sa poata avea licenta pentru montaje. masina merge la fel ca inainte, nu se cunoaste diferenta de putere. pornirea se face numai pe benzina si cand apa ajunge la temperatura de 40 grade se trece automat pe gaz. instalatia se poate seta sa treaca automat pe benzina de la o anumita turatie in sus sau de la o anumita viteza in sus. se mai poate seta ca atunci cand ii dai blana 1-2-3-4 sa intre pe benzina si cand se stabilizeaza viteza sa treaca automat pe gaz. bafta ! instalatia m-a costat 5000 lei si o voi amortiza in 20.000 km plus sau minus in functie de unde o sa merg mai mult cu masina. daca e mai mult pe oras o sa se amortizeze in mai putin de 18.000 km pentru cei care gazul rupe, arde, strica tot in calea lui si nu si-ar pune gaz pe masini cred ca nu i-ar deranja M5-ul e60 tunat de HAMMAN si montat pe el 2 instalatii gpl cu 660 cp si consum cu 50% mai mic. :hyper: http://www.promotor.ro/masini-noi/tuning-auto/cea-mai-rapida-masina-pe-gpl-este-un...-bmw-m5-g-power-7895738
  3. salut ! aceiasi problema o am si eu ! din cate am inteles, atunci cand se trece de la benzina la gaz da o eroare pe una din sondele lambda si se incurca in stiinta computerul masinii si de aia da eroarea. nu e o problema atata timp cat masina functioneaza corect. am de cateva zile gpl pe masina si sunt f multumit. instalatia e BRS si baietii de acolo mi-au zis ca nu am eu masina pentru instalatia aia, adica poate mult mai mult. bafta si consum redus !
  4. salut ! 325xi din 2002 cu seria WBAEU31030PF40606 ma intereseaza lichid de servodirectie si ulei de motor + filtrul de ulei + filtrul de polen ! salut !
  5. salutare ! am fost la mecanic si trebuie sa schimb cate ceva pe la articulatie da cred ca o sa schimb toate bieletele si toate bratele ca sa stiu o treaba. ambreiajul nu mai suporta amanare mai mult de 0 saptamana, maxim doua. o accelerez si se tureaza dar nu se infige. clar este dus, plus ca pe langa faptul ca nu se infige mai si consuma benzina degeaba in plus. de abia astept sa ii schimb ambreiajul sa vad ce reactie o sa aiaba sotia mea cand o va conduce
  6. maine merg cu ea la ciolpani pentru o verificare a ambreiajului si a directiei - acici cred ca sunt duse bieletele de directie care am inteles ca nu se pot lua decat cu capetele de bara! o sa mai postez dupa ce ma intorc de la mecanic !
  7. multam ! avem tot timpul din lume s-o alergam. de abia astept iarna. sa vad cum se descurca ! am fost cu ea la vali si mi-a sters unele erori si mi-a mai aratat una alta pe la ea. foarte de treaba baiatul. o sa il recomand daca aud pe cineva ! salutare !
  8. salut ! i-am schimbat freonul. avea 200 g in ea. normal trebuia sa aiba 745 plus/minus 25. acum merge perfect. salutare !
  9. tare rau asta ... acum chiar ca te adaug ca prieten cele bune am fost azi cu ea si i-am schimbat/bagat freon. avea 200g si trebuia sa aiba 745+- 25 acum merge perfect. apoi am fost cu ea la un baietas si i-a facut o diagnoza. senzorul de nivel de ulei este ars si eroare la modulul de lumini care nu poate fi stearsa. in rest e ok masina ! prieten ?! - prieten ! s-a facut ! COX
  10. ba compresorul porneste, m-am uitat eu ca aia de la service zici ca sunt chiori. baga aer rece doar in partea stanaga adica doar lasofer. dar nu e rece cum ar trebui sa fie ! ma duc azi la o diagnoza cu ea ! salutare ! revin cu date !
  11. xsalutare ! vezi ca sigurantele sun in torpedo. acolo cum il deschizi te uiti in sus si vezi ca are 2 suruburi pe care le desfaci cu mana si verifici sigurantele. ar trebui sa aiba si o hartie-carton pe care sa scrie care de unde e si amperajul. mai ai niste sigurante si in portbagaj deasupra bateriei pe aripa da r nu stiu care de unde sunt ! bafta ! o zi buna !
  12. HILL DESCENT CONTROL - HDC 83 The principle HDC is a system that reduces speed on steep downhill gradients, making your BMW even easier to control under these conditions. Without any intervention on your part, the car's speed is kept down to about twice walking pace. You can activate HDC at speeds less than approximately 35 km/h (22 mph). On a descent, the car automatically reduces speed from under approx. 35 km/h (22 mph) to about twice walk- ing pace – approx. 12 km/h (7.5 mph) – and then maintains this constant speed. You can press the brake pedal or open the throttle to vary the car's speed in a range from approximately 5 km/h (3 mph) to 25 km/h (15.5 mph). You also have the option of setting a speed in this range using the +/– but- tons of the cruise control system. HDC is automatically deactivated when the car accelerates to a speed of approximately 60 km/h (37 mph). Activating the system Press the HDC button: the green telltale light in the button comes on. The telltale light flashes when the car is automatically braked. Deactivating the system Press the button a second time; the tell- tale light goes out. HDC is deactivated automatically when the car's speed increases to approx. 60 km/h (37 mph) or when the ignition is switched off. Using HDC Cars with manual shift: Use HDC in first gear and in reverse, because the engine's braking effect diminishes in higher gears. Cars with automatic transmission: you can use HDC with the selector lever in any drive position. In the event of a fault The telltale light in the button goes out while HDC is active or fails to come on when HDC is activated: HDC temporarily unavailable on account of high brake temperatures. The DSC telltale light comes on as well: Failure in the HDC and DSC sys- tem. Visit BMW Service and have the system repaired. multumesc ! aseara am fost la un prieten si l-am dat si pe el o tura cu masina asa cum se cuvine. s-a "chisat" pe el si juma de ora i-au tremurat "chicioarele". apoi i-am dat-o si fratelui meu sa mearga cu ea. i-am zis eu cum sa ii dea asa de pe la 4000 in sus. a ramas traumatizat psihic, mai ales ca el isi doreste un BMW de mic si nu are inca. merge foarte bine motorul, pacat de aia care au condus-o inainte ca nu au stiut sa o exploateze corespunzator si sa o intretina pe interior. era jegoasa rau de tot cand am luat-o si exterior si interior. o tineau pe saraca masinuta singurica intr-un colt intr-un garaj subteran prafuita si plictisita, dar acum s-a trezit la viatza cu mare pofta de cox
  13. salut ! nu stiu ce climatronic are poate imi spuneti voi ce diferente sunt intre cel NFL si cel FL. stiu doar ca am o eroare pe senzorul AUC de pe instalatia de AC si imi baga putin rece doar in partea stanga. in dreapta baga cald cald. freon are, compresorul cupleaza si merge normal.... ma duc azi cu ea la o diagnoza la un baiat. poate se rezolva ceva. daca nu o sa cumpar acel senzor. salutare !
  14. salut ! kilometrii sunt reali. am cartea service a masinii si istoricul de la bavaria. masina a fost luata de noua din germania pentru o firma din anglia cu sediul in bucuresti. o sa trebuiasca sa ii schimb curelele si rolele si bieletele de directie, s-ar putea si ambreiajul ca mi se pare mie ca patineaza, dar poate doar mi se pare. pana acum cateva luni am avut un 520d e39 din 2001 si e cam mare diferenta intre un dizalar puturos si un benzinar mai furios. o sa ne obisnuim cu timpul si eu si sotia mea, pana cand ne obisnuim cu ea se duce si ambreiajul !:hyper: multumesc ! sper sa avem grija unii de altii si pe aici pe forum
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.