Jump to content

liviu_cristi

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    opel astra h

liviu_cristi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. daca erau crapate,testandu.le pe tubo,nu trewbuia sa mai faca presiune turbo sau nu trebuia sa mai actioneze tija de la actuator este cineva din galati sau din zona care sa aiba dis v44 ?:-s sa incerc un coding? cei de la bavaria mi-au zis ca nu se pot conecta la masini mai vechi de anul 2000 plus un pret la test de vreo 3mil
  2. ori o dezmembrez ori ti-o aduc sa o rezolvi tu sau sa o dezmembrezi tu )) o sa instalez testo ca am gasit in alt topic direct download cred ca pus de tine sau BROASKA
  3. am uitat sa poste si pozele astea. catalizatorul l-am scos demult turbo zic eu ca isi face treaba 11.bmp
  4. am gresit cu presiunea de la pompa de motorina . presiunea la carte e 0.5 bari si a mea scoate cam 1 bar. pusa direct pe 12 v scoasa de pe masina.
  5. sal. cum ai pus pompa la punct ? sau unde ai fost ? massyfoc daca rezolvi ceva te rog sa ne scrii. se pare ca si eu am aproape aceeasi problema si probsbil si altii. topicul meu http://www.bmwclub.ro/forums/topic/159802-320d-e46-136-cp-lipsa-putere-multe-teste-in-zadar/
  6. masima merge ca la 80 cai .sa enumar testele: 1 schimat injector cu fir ca aveam eroare pe tester . eroarea nu a mai aparut dupa stergere dar nu s.a schimbat nimic in mersul motorului 2 verificat furtunase vaccum 3 verificat electrovalve EGR si TURBO prin schimbare intre ele 4 electrovalva egr nu se deschide din cauza comenzii ECU pt ca electrovalva este buna testata. 5 curatat senzor MAP. motorul nu merge rotund in accelerare daca scot mufa de la MAF deci ar fi bun senzorul 6 schimbat debitmetru cu altul acelasi cod bosch F00 C2G2 063 daca nu ma insel. am mai citit pe forum si ar trebui adaptat ...dar in INPA nu am aceasta optiune pt DDE 3.0 pentru alte DDEuri mai noi au si functia ADAPTATION si atunci cred ca nu ar trebui. doar plug&play .pe unde am fost pe la alte testere toti au zis ca nu se poate. am inpa si dis v57... am mai inteles ca doar cu dis v44 se poate face coding dar nu reusesc sa il instalez, nu pot trece de o eroare. 7 POMPA DE INJECTIE reconditionata la o firma din buzau specializata. am fost cu masina au dat.o jos reconditionat au zis ca arata bine doar niste garnituri pe nu stiu unde care ajuta la pornirea la rece si intradevar iarna dadeam 10 chei acum doar 1. dar nimic niciun rezultat au dat.o iar jos iau au probat.o nu am vazut daca au bagat.o pe banc nu cred nu stiu ce sa zic.INAINTE de a o reconditiona pe a mea am luat alta din dezmembrari am pus.o pe masina si absolut la fel mergea. m.am legat de pompa pt ca am span in filtru de motorina. culmea si acum dupa reconditionare.POATE DA SPAN POMPA DIN REZERVOR DAR MAI PUTIN PROBABIL 8 actuatorul (supapa) turbo lucreaza tija in turatii furtunul se umfla se umfla bine bine. axul turbinei are un joc f f f mic normal zic eu 9 verificat toate sigurantele releele 10 verificat presiune pompa motorina din rezervor cca. 2 bari. in descrierea unei pompe noi scrie 1.5 bari. 11 NU MAI STIU CATE AM FACUT SI DE CATE ORI AM DEMONTAT MOTORUL ... DUPA CE AM TRECUT PRIN 10 SERVICEURI SI TESTERE SI UN SINGUR RASPUNS : DEBITMETRUL
  7. daca scot mufa de la debitmetru merge mai prost adik trage rotund sta relantiul bine dar trage mult mai greu...cu el mai simt putina putere ...iar de la 2500 la 3000 are chiar mai multa putere dar deodata de la 3000 parca ar da in nas usor si creste constant incet turatia pana la maxim
  8. ms pt informatii...azi am mai facut niste probe...logic masina trebuie sa traga mai bine fara egr...pentru k nu mai bara gazele arse...ideea e k la mine oricum nu face vaccum electrovalva din cauza informatiilor care ajung in ecu ...pt ca el o actioneaza si nu o deschide...ma gandesc k ar fi din cauza debitmetrului iarasi pt ca el trimite acele informatii despre aer la ecu...si daca el nu citeste deajuns aer atunci nu mai deschide valva...ce imi arata pe tester era la debitmetru o valoare de 400 ( mg\l ) sau ce unitate de masura o fi...si baietii ziceau k valoarea trebuie sa varieze intre 200 si 800 la turatii....dar ea cam ramane constata la 400....insa recunosc k am probat alte debitmetree insa nu am resetat ECU ...nici nu stiu cum...trebuie facut din tester ?
  9. salut.am un 320d 98 136cp. problema e lipsa de putere. am inceput cu ulei filtre etc,,,apoi am umblat prin serviceuri,,,nici unul nu ii da de cap doar pareri sa schimb anumite piese.....si acum urmeaza descrierea primul test primul service...da eroare la injectorul cu senzor dar nu e problema...alta eroare nu da... dar ELECTROVALVA DE LA EGR nu face Vaccum ...intra vaccum dar nu iese pt egr...cealalta electrovalva merge bine de la turbo..concluzia....sa schimb electrovalva...am zis prima data sa incerc la dezmembrari...am luat una ...la fel ..am luat0 si pe a doua...la fel ...si a 3 a si a 4 a deci nu cred k toate au fost defecte..ci si a mea trebuie sa fie buna si sa nu fie problema de la ea...al doilea service...test...DEBITMETRUL...ok la fel la dezmembrari .... test cu 1 ,2 ,3 nimic ...totul la fel...ba chiar baiatul de la dezmembrari a vandut intre timp unul pt k altuia chiar ii mergea...deci si debitmetru era bun...al treilea service...tester peste tester.... o tona de erori la baiat...tot debitmetru si multe alte gen releu de la bujii injectorul cu senzor etc...cik alea erau proaste debitmetrele ..hai iau de la unul 320d care mergea bine ...il imprumut nimic...am mai inteles ca ar trebuie readaptat si debitmetrul la parametri masinii dar in fine trebuia sa se vada diferenta ..dar totul identic...am fost apoi la un ELECTRICIAN... a masurat omul pe acolo pe la ecu ...rezistentele de la electrovale care sunt pe langa ecu....ca pe unul asa la rezolvat ..si masoara tensiunea de la mufa electrovavei si este 8V si cik nu ar fi in regula... practic eletrovalva nu face vaccum spre egr...sub electrovalva este o mufa identica a scoso si a bagato la electrovalva si face un vaccum de nota 10 dar nu e ok pt k nu este comandata de ecu ...ar fi pe DIRECT si nu e ok ...electricianul crede k ar si o problema din ecu sa nu comande bine tensiunile catre electrovalva aceste tensiuni fiind reglabile de ECU pt a deschide egr mai tare mai incet mai repede mai rar mai cum ii trebuie...practic impulsuri...firul de la mufa la ecu nu e intrerupt ...si mie mie greu sa cred ca \ECU poate sa aiba o asa problema ori cedeaza partea aia ori merge nu poate sa mearga practic pe jumatate ..... P.S. TOATE PIESELE AU FOST VERIFICATE TURBO INTERCOOLER EGR CURATAT DEBITMETRU CURATAT FURTUNASE VACCUM SENZOR PRESIUNE ADMISIE ETC... RAMAS DATOR CU MULTE BERI DACA CINEVA MA AJUTA CU O IDEE PE CARE SA NU O FI PUS IN PRACTICA
  10. nu stiu de ce nu iti pot trimite un PM ...dak vrei imi lasi n nr de telefon ...dca doresti sa ma informezi mai bn..ms
  11. salut vreau sa imi iau si eu un kit de asta din vitan dar vreau sa imi explici mai bine pe unde e pt k eu sunt din galati...si marti am un drum la buc..ms
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.