Jump to content

HLK

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 320d sedan

HLK's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. imi place cand vad multi "mecanici" pe aici pe forum care isi dau cu parerea: "e furtunul ala intre egr si intercooler fisurat...pe acolo iti da ulei". wtf man? uleiul ala vine din turbina, aia e problema grava -turbina da ulei. Intr-adevar cand ai o fisura pe circuitul turbina-admisie pierzi compresie si ca atare creste consumul de motorina+scoate fum negru(motorina nearsa). Consumul tau de ulei este la fel ca la mine(eu pun cam 1,5 l intre schimburi). Am aceeasi prolema cu turbina, aceea ca imi arunca ulei in admisie (si mult ulei). Pe acolo se consuma uleiul. Cand rezolvi cu turbina imi spui si mie ce ti-au gasit la ea te rog. Multumesc
  2. In urma unui accident am fost nevoit sa schimb airbag sofer, pasager, centuri, siguranta baterie. Le-am inlocuit pe toate cu altele din dezmembrari (ca tot romanul ) iar acum imi sta martorul de airbag aprins. Dupa ce am pus tester-ul imi da la toate eroarea de "resistance too high". Ce este de facut?
  3. HLK

    E46

    ce inseamna "intra" la voi? ea merge tot timpul...in functie de cum apesi acceleratia simti mai puternic cuplul(geom variabila)
  4. Pt. BMW 320 Serie sasiu: WBAAS71090FY41220 TERMOSTAT :11517805811 ULEI BMW LONGLIFE 5w30, FILTRU ULEI, filtru de polen, filtru motorina, filtru aer CUREA ACCESORII: 11287786075 +ROLA 11287799464 CUREA COMPRESOR : 64557785212
  5. domnule inginer turbina merge tot timpul, nu numai dupa 2000. Simti ca intra turbina in functie de cum apesi acceleratia (vezi cum functioneaza geometria variabila). Nu trage nici un aer fals....eventual pierde presiunea care o face turbina pe admisie... Verifica tot ansamblul de furtune turbo-intercooler-egr. Eu am avut furtunul de la intercooler la EGR spart si avea aceleasi simptome ca si a ta masina. Scade presiunea pe admisie -> amestec bogat motorina
  6. eh... daca mai ai si vreo pustoaica pe acolo merge sa bati drumul
  7. ai lucrat cu cei de la cluj?
  8. ce te ataci frate? nu e vb de cand esti pe forum... tre sa ai habar de niste treburi si apoi sa te apuci sa faci comentarii la posturile altora... intr-adevar, am bmw din mai 2011 dar am citit multe si chiar mi-am bagat nasul prin mecanica... sa stiu ce vorbesc... hai pace!
  9. cum iti spune si statusul "incepator" mai citeste...ambreiajul este actionat hidraulic si foloseste lichidul de frana...mai citeste
  10. schimba lichidul...e comun cu ala de frana...am un prieten si asta a schimbat...oricum pentru eficienta franarii e recomandat sa schimbi lichidul la 2 ani. salut
  11. aia e...asa se auzea si la mine...dar nu am inceput sa imi pun intrebari decat dupa ce a inceput sa apara ulei pulverizat pe motor...verifica repede ca o sa ti se duca turbina...
  12. vezi sa nu pierzi presiune pe la intercooler sau furtunele de rigoare... eu am avut furtunu intercooler-EGR spart si astfel scadea presiunea facuta de turbina in admisie si nu ardea toata motorina...plus ca a inceput turbina sa imi bage ulei...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.