Jump to content

marckuss

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    sighisoara

Contact Methods

  • Yahoo
    mickey_74mb

Previous Fields

  • Masina
    rover 75

marckuss's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. senazorul de pe axul cu came este unul electromagnetic care inchide un circuit la masa in momentul in care cama de pe ax trece prin dreptul senzorului . acest senzor este folositor doar la pornire dupa care se poate scoate mufa de la el si nu se va intampla nimic .daca senzorul de pe axul cu came este bulit motorul nu va mai porni . rezolvare de moment ... dintr-o bucata de cauciuc si un cablu de frana de bicicleta ...se trece cablul prin cauciuc . lungimea cablului trebuie sa fie cu 10 mm mai lunga decat lungimea originala a senzorului . la partea opusa a cablului se prinde un papuc si se conecteaza in mufa senzorului pe pinul din mijloc i-mi cer scuze daca am gresit cu ceva la postare ... daca motorul se opreste in mers (in cel mai intalnit caz pe franare ,la semafor) problema vine de la senzorul de pe volanta !
  2. rover 75 diesel,,,motor bmw ,fabricat de bmw ,,,,falimentat de bmw...insa intradevar de la 116 la 131 ,,e doar un resoft ! multumesc celor care m-au ajutat cu ideii !
  3. tot ce am aflat pina acum e ...cdt ar fi model mai vechi cdti model mai nou insa amindoua ar fi aceasi treaba ,,,,,!
  4. m-ai inteles gresit ,,,,nu criticam pe nimeni ! nu am zis k rover ar fi facut gainarii . am dat doar un exemplu la bmw care e cam asemanator cu rover 75 .amindoua au aceasi motorizare insa mai multe variati de cp . ....(si rover 75 e common rail )... sper k nu am suparat pe nimeni !
  5. e doar parerea mea ...asta nu inseamna k e valabila ....totusi ink astept un raspuns la diferenta dintre cdt si cdti ....poate totusi stie cineva !.....si sper sa gresesc insa la bmw 320 d din 1998 - 2003 motor 1997 cc ,cred k e cam acelasi lucru ... unele 136 cp altele 150 cp ..chiar si 163 cp ....
  6. normal ar trebuii sa difere ceva dar am verificat si piese si tip de motoare ....nu stiu ce sa zic ,,,tind sa cred k e doar "cipuit" ....
  7. sint 2 motorizari 116 cp si 136 .....2 tipuri de motor ,,,M47R si 204D2 . e cam amestecata treaba . poate fi ttip motor m47r cu 116 cp si cu 136 cp si mai poate fi si invers tip motor 204d2 cu 116 cp si cu 136 cp si amindoua pot fi si cdt si cdti .....eu doream sa stiu care e diferenta intre cdt si cdti ,,,,,sa fie ECU ? (intreb )
  8. scz ,,,trebuia sa dau detalii ...nu am gresit ,,, cdt sau cdti ....era vb de motoarele bmw pt rover 75 ! adik m47 r si 204 d2,,,, cdt = common rail diesel turbo si cdti= common rail diesel turbo injection ,,,, insa vroiam sa stiu in ce consta diferenta , ,,,inca odata imi cer scz ! si...cdti - common rail diesel tuebo injection de la opel ,,,,, e motorul de la bmw .....
  9. salut la toata lumea ,,, am o rugaminte ,,,, dak ma poate lamuri cineva care e diferenta intre cdt si cdti,,, ?
  10. Am facut masina. Nu a fost senzorul de la axu cu came, nici de la vibrochen cum ati zis toti. A fost senzorul din spatele motorului nush cum ii zice ceva lega de alimentare, nush care exact ca nu eu am fost cu masina la mecanic. Oricum a zis taicameo ca ceva din spatele motorului pe langa galeria de admisie, in spatele galeriei. asta e rezolvarea ?
  11. 2001 cdt 116 cp buna . ms de info . pot sa-l comand si sa-l schimb eu sau necesita saervice ?
  12. buna tuturor ! sper ca nu supar pe nimeni daca postez aici.de curind m-am ales cu un rover 75 motor bmw 1950 diesel. aceleasi simtome ,,,, subturata nu merge mai deloc si intrerupe , am observat ca daca apas pedala de ambreaj in momentul in care se manifesta fenomenul dispare ,la relanti daca sta pe loc nu face,problema e doar in mers si se simte la mersul in oras unde trebuie sa schimbi mereu si sa reduci .daca e sub 2000 rot/min in momentul in care vreau sa plec dupa ce am incetinit apare "zguduitul " .problema a apurut brusc nu progresiv. am crezut ca e filtrul de motorina insa ..... am schimbat tot .. ulei , filtre (aer,ulei si motorina ), tot face . trebuie s-o tin turata ca pe un benzinar si atunci nu se manifesta . inca odata imi cer scz pt ca am postat aici. astept totusi citeva info . ms
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.