Jump to content

Scoro

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.icloud.com/photostream/ro-ro/#A15oqs3qGe5v7n

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    320d e46 NFL 1999

Scoro's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Unde se gaseste acest CDV ? 320d nfl are asa ceva? Ma ajuti cu un cod sa o schema realoem? Multumesc.
  2. Salut! Te rog, preturi pentu: Ulei 5w30 BMW filtru ulei Filtru aer Filtru motorina Filtru polen Bieleta antiruliu fata Regulator presiune vacuum (EGR sau turbo) Masina e 320d 136HP, VIN WBAAY71090FZ59489 . Multumesc.
  3. Salutare! Se gaseste acumulator de schimb pentru cheie de e46 (forma de romb)? As cumpara si eu 2. Baterii cu Litiu sigur se gasesc, dar incerc sa gasesc acumulatori.
  4. Salutari tuturor! Scriu acest post pentu a folosi si altora experienta mea. Am 320d din 1999 (136 cp). Era lenesa, atat de lenesa incat nu ma tineam dupa prietenul meu cu Logan de 1.4 benzinar prin oras. Cu acceleratia in podea nu voia nicicum sa demareze, iar dupa 2800 rpm se plafona. Am citit nopti si zile pe forumuri, imi faceam calcule cat ma costa sa schimb electrovalve, sa reconditionez turbina, sa cumpar debitmetru, etc. Toate astea se intamplau in conditiile in care am schimbat toate furtunele de vacuum, am curatat temeinic electrovalvele si filtrele lor, am curatat debitmetrul cu spray special, am demontat cu curatat senzorul de presiune admisie, catalizatorul atat cat s-a putut, am inversat electrovalvele intre ele, deci m-am straduit cat am putut sa redau viata masinii mele, insa fara succes. Un coleg scria undeva despre necesitatea respectarii diametului interior al furtunelor, adica sa fie 3,5 mm asa cum specifica producatorul masinii. Asta mi s-a parut foarte logic si mi-a dat de gandit, pentru ca eu pusesem peste tot furtun de 3,2 mm. Am cautat in tot orasul furtun corespunzator, caci nu se prea gaseste, toate magazinele vand de 3,2. Intr-un final am gasit de 3,5, tot din acela panzat pentru combustibil. Am mai cumparat si o bucata de cca 1,5 m, dar cu diametrul de 4 mm, nepanzat. Pe cel de 4 mm l-am montat intre distribuitorul cu 3 ramificatii de pe coloana principala de vacuum si rezervorul de vacuum al turbinei, iar celelalte au fost toate inlocuite cu furtun de 3,5. Asta a fost tot ce ii trebuia masinii mele, acum trage de rupe, asa cum a vrut neamtul cand a proiectat-o. Sper sa va fie de folos si voua aceste informatii.
  5. Salut! Stiu ca e veche discutia, dar am nevoie si eu de manualul de reparatii pentru 320d din 1999 (136 cp) in engleza, daca il are cineva, caci din link-urile de mai sus nu l-am putut obtine. Va multumesc anticipat.
  6. Filtrul epurator al gazelor de carter trebuie schimbat daca e cel original. Daca e original, elementul filtrant trebuie sa fie facut din pasla. Modelul nou, care e mai bun, are elementul filtrant din plasa deasa din plastic si poate fi spalat si refolosit. Se pare ca e destul de important ca acesta sa fie in stare buna, fiindca am vazut ca, de exemplu, daca iti cumperi turbina noua nu beneficiezi de garantia acesteia decat daca schimbi simultan si filtrul epurator. Nu stii daca trebuie schimbat sau curatat? Vezi daca ai ulei in intercooler si hotarasti in functie de asta.
  7. Nu sunt mecanic, dar din cate am studiat, se pare ca nu exista masina dotata cu sistem EGR care sa nu aibe un film subtire de ulei acolo. Sistemul nu poate fi perfect, dar Important e sa nu fie prea mult si sa se acumuleze cumva in tubulatura si intercooler, fiinda ar exista riscul sa fie aspirat in admisie acel depozit. Daca e doar pelicula de la gazele recirculate, nu e o problema. Repet, asta e parerea mea personala, dar s-a mai discutat pe forum chestiunea, nu mai stiu exact unde.
  8. Daca ai diesel ca al meu de 136 cp, il gasesti in dreapta filtrului de aer, imediat langa el cum te uiti din fata masinii cand lucrezi la ea, dar se vede numai dupa ce dai jos capacul de plastic al motorului, ca si cand ai vrea sa schimbi filtrul de aer.
  9. Omul spunea: "Cel care care intra in admisie pleaca un pic in jos si intra intr-un alt distribuitor si nu este prea vizibil si fix ala, era aproape rupt,se tinea doar intr-o bucatica de aprox 2mm(era clar ca pe acolo scapa vacuum).". Eu l-am rugat sa ma ajute sa-l gasesc, indicandu-mi-l pe o diagrama din realoem.com, pentru ca, dupa cum am scris mai sus, am schimbat si eu o gramada de furtunase de vacuum, dar cred ca tocmai ala despre care vorbea ca e rupt, mi-a scapat mie neobservat. All clear now ? :twitch:
  10. Vlad, ai curatat, se simte diferenta? Ai gasit si tu furtunas rupt? Intreb pentru ca is eu am urmat cu ceva timp in urma toti acesti pasi, insa n-am gasit inca furtunasul de vacuum rupt. Dev, poate nu m-am uitat suficient de atent, pe care l-ai gasit rupt? Poti sa mi-l indici pe o schema realoem? Multumesc mult.
  11. meola, dragule, aceeasi problema o am si eu, exact asa cum spui tu. Inca nu am facut diagnoza, dar sunt momente cand merge foarte bine, in general cu motorul cald, dupa ce o calc mai tare. Sunt foarte curios sa aflu rezolvarea. Am 320d din 1999.
  12. Salutare, colegi forumisti! Eu am cest sistem electric de incalzire auxiliara la masina, dar nu mai functioneaza. As vrea sa cumpar altul bun, iar daca cineva ma poate ajuta in acest sens, il rog sa raspunda sau sa ma contacteze. 0743030600. Multumesc.
  13. Salut! Te rog din suflet, da-mi si mie manualul de reparatie 318 tds. Multumesc mult. scoro2000@yahoo.com
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.