Jump to content

czsniper

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320d e46 facelift

czsniper's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Am rezolvat. Era de la releul din torpedou, in spatele tabloului de sigurante. Primul din stanga. Am schimbat pompa intermediara si degeaba, asa ca am mai incercat si faza cu releul pe care un coleg o spusase si asa a fost. Sper sa ajute pe cineva topicul. Bafta.
  2. salut. Am pus-o pe tester, intradevar pe tester imi ds senzorul de presiune in rampa. Am sters erorile, dupa care am pus contactul, pompa nu a pornit dar nu s-a inregistrat nici o eroare, am dat la automat si abea atunci a inregistrat eroare. Acul ramane la locul lui nu se duce pe rosu. Treaba e ca s-a agravat rau de tot, iar problema se pare ca se manifesta grav cand masina e rece. Astazi am pus contactul dr 100 de ori pana a pornit pompa. Acum ma duc sa o schimb. Va tin la curent. Merci
  3. Acum plec catre un tester, mi se intampla cateodata sa se aprinda becul, o data la luna deoarece fac drumuri lungi si pur si simplu uit de motorina. Merci de interventie.
  4. Salutari, Am o noua problema dupa aproximativ un an fara probleme. Acum o saptamana am urcat in masina si am vrut sa o pornesc, surpriza invarte de rupe dar nu porneste, din a 3-a incercare a pornit, fiind aproape pe rezerva am crezut ca se pacaleste masina si eu nu mai am motorina, am fugit repede la OMV am alimentat si totul a fost ok 2 zile, cand iarasi mi-a facut figura asta, din nou eram aproape de rezerva, foarte convins ca masina a luat-o razna cu indicatul motorinei am fugit iarasi si am alimentat, totul ok pana ieri, rezervorul 3 sferturi, dau la automat, degeaba, de 5-6 ori, a 7-a a luat-o. Daca o las jumatate de ora iarasi ma chinui pana porneste, ce am constatat: - Bazaitul de alimentare a motorinei nu exista cand nu porneste masina (cred ca l-ati auzit si voi cand puneti contactul), asa ca am fost cu ea pe rampa, am deshis locul unde este pompa si filtrul de motorina si am pus contactul, bazaitul nu apare, am lasat contactul pus i-am dat cateva lovituri zdravene si degeaba, pompa nu porneste. Cand se aude bazaitul porneste si masina, doar ca trebuie luat si pus de cateva ori contactul. Masina invarte calumea, bateria are 10 luni si este de 110 Amperi, motorina are garantat, filtrele sunt schimbate de ~3800 KM (toate MAN), bujii ok. Intrebare, suspectez 90 % pompa de la prag sub sofer, ce ar mai putea fi inafara de pompa aceasta ? Stiu ca mai am si alte pompe, una in rezervor si una de inalta presiune. Daca cea de inalta presiune nu ar fi mers, ar fi facut figuri in mers, nu la alimentarea pentru pornire, iar daca ar fi fost cea din rezervor, pompa intermediara tot ar fi facut zgomot doar ca nu avea cu ce sa alimenteze. Cei 10 % se indreapta catre senzorul din rampa, care dupa logica mea ii spune pompei intermediare cand sa se opreasca din alimentare si cand sa alimenteze (daca pui contactul si nu pornesti masina ai sa observi ca bazaitul se opreste dupa 7 secunde deoarece ai motorina chiar si pe retur), ma gandesc ca acest senzor se insala si crede ca am destula motorina si ii spune pompei sa nu alimenteze ca exista deja motorina. A mai patit cineva chestia asta ? Nu vreau sa ma duc sa dau 700 lei pe o pompa si sa constat ca e senzorul de vina. Astept cateva pareri, Masina este un E46 320d din 2003 110 Kw. Multumesc.
  5. Salutari tuturor, Am si eu o mica poveste si necesita o lamurire. Acum 3 ani de zile am cumparat un set de faruri care aveau montate lupe fx-r bixenon, balast slim 35w si becuri xenon 35w, la inceput totul a fost perfect lumina puternica, vizibilitate maxima, de ma bufnea si rasul la volan cat de mult puteau sa bata. Dupa 2 ani de zile, cam acum un an, sticla a inceput sa se matuiasca, iar lumina devenea mai slaba, si am schimbat sticlele cu unele de pe internet. Dupa vre-o alte 8 luni (asta cam acum 3-5 luni) au inceput sa lumineze exagerat de prost, am schimbat becurile, cred ca s-a simtit o mica diferenta, si acum iarasi se vad ca doua lumanari. Proiectoarele de ceata lumineaza mai tare decat faza scurta, nu inteleg ce se intampla. Imi puteti da un sfat ? Exista posibilitatea sa se fi dus lupele, balastul sau becurile ? Vreau sa schimb lupele cu unele FXR 3.0 (oare se potrivesc direct in locul celor vechi 2.0?) si as vrea sa stiu daca se merita sa schimb si balastul cu unul pe 55w. Precizez ca merg cu masina zilnic si cu lumina aprinsa si ziua. In 3 ani de zile am facut 110.000 KM, iar farurile au fost tot timpul aprinse. Va multumesc pentru atentie si sper sa am puteti ajuta. Masina: e46, 320d din 2003.
  6. @Ionatan grabeste-te ) Si eu le-am scos acum 8 luni de zile, am pus blank-uri cumparate tot de pe forum. Pe langa faptul ca au ele niste garnituri am preferat sa adaug si un silicon negru (rezistent la 500 grade C si presiune) pentru a evita orice pierdere de presiune. Nu observati nici o diferenta, cel putin eu nu. Bineinteles ca am pus blank-uri dupa ce o clapeta a ajuns in capul unuia dintre pistoane, si am schimbat motorul.
  7. am rezolvat cat de cat, am folosit un spray de curatat debitmetru` acum nu mai da fum asa rau, doar cand ii dau foarte mare forja. sper sa si tina chestia asta, daca nu am sa cumpar un debitmetru nou.
  8. Salutari, am si eu aceeasi problema ca si cel de a pornit topicul. Masina este un e46 din 2003 320D 110kw, cand sunt pe loc si o turez nu scoate fum, insa in sarcina da foarte mult fum, iar daca o iau treptat scoate foarte putin. Sa fie si la mine de la ecu ? Unde pot face si eu resoftarea standard ?
  9. Da acum 2 saptamani am dat jos admisia sa imi pot schimba furtunasele, am curatat egr`ul, am verificat clapitele, am vazut ca sunt ok cand trageam de tija aia, se inchideau perfect, asa ca am preferat sa nu curat admisia. Uite ca ar fi trebuit sa o curat. Masina o am de 1 an si 4 luni, am schimbat un motor acum 7 luni de zile. acum urmeaza inca unul. km fac in jur de 100 000 pe an. Si inca ceva ... sa imi pregatesti si mie un set de clapete pentru motorul urmator.
  10. Daca as fi citit si eu topicul asta mai devreme ... Abea am rezolvat si problema masinii, am mers cu ea 1 saptamana in stare perfecta si aseara am avut parte de o mare mare surpriza, am plecat de pe loc si cand sa bag in treapta a 2-a s-a auzit un buff, si motorul trepida serios si batea foarte grav, l-am oprit instant, si astazi am primit diagnosticul, o clapeta din admisie a ajuns in supape, a distrus 2 supape nu stiu ce scaun la _chiulasa_ si un piston, masina este un 320d din 2003, am sa ii schimb motorul (din nou), dar de data asta il las fara clapetele de admisie.
  11. Salutari Dan, ma intereseza si pe mine un debitmetru nou si un filtru epurator pentru e46 sedan 320D 2002.06, 5+1 trepte. Astept raspuns cu preturile si cand mi le poti aduce.
  12. Nu credeam ca mai vine si ziua asta ... Am rezolvat in sfarsit, verdict CLAR si RESPICAT, intercoolerul, nu credeam ca poate fi asa de grav din cauza la o mica fisura. L-am schimbat si totul este mai bine ca inainte, fuge de rupe asfaltul. Pe langa asta, problema pornirii era de la electromotor, care a cedat astazi de tot, nu a mai pornit masina, se auzea doar un "tac". Am fost la un service, mi-a schimbat intercooleru, a pus debitmetrul din dezmembrari, a schimbat un cablu (pentru electromotor) si cam atat. Eram aproape de pragul de a renunta la bmw, dar acum parca il iubesc mai mult. Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu pareri. Ce am facut pana acum la masina din cauza acestui motiv: - Schimbat toate cabluri de vacum si nu numai. - Curatat egr - Curatat galeria de evacuare - Schimbat electrovalva admisie - Curatat electrovalva egr - Curatat electrovalva turbo - Curatat regulator motorina - Schimbat toate filtrele - Schimbat debitmetru (cauza secundara) - Schimbat intercooler (cauza principala) Acum totul pare ok, sper sa ramana asa.
  13. Astept oferte. Intercoolerul sa nu aibe indoituri, sparturi etc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.