Jump to content

Speedo

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    318i / 1995

Speedo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. exact pana la acel nivel. Trebuie verificat pana la ce temperatura rezista concentratia actuala....si in functie de asta completezi cu antigel sau cu apa.
  2. Aceeasi discutie am avut-o zilele trecute la service cand am schimbat antigelul: albastru sau rosu???? Cica cel rosu ar fi special pt. radiatoare din aluminiu, asa ca daca nu aveti radiator din aluminiu nu conteaza de care bagati.
  3. Cum stai cu fata la masina, undeva in spatele radiatorului cam pe la jumatate este semnul de umplere; nu te lua dupa striatiile de pe lateral. Dupa cum ti s-a mai spus verifica inainte de completare concentratia, dar din cate stiu eu produsele de tip antigel de astazi sunt gandite ca si consumabile si dupa 2 ani isi cam pierd proprietatile, asa ca daca il ai in radiator de mai mult cel mai bine il schimbi cu totul. Este foarte simplu si nu-ti trebuie decat vreo 2,5 litri.
  4. La partea cu scartaitul am scris mai devreme. Ventilatorul: cauta pe forum discutii despre vasocuplaj si te lamuresti (in principiu da "se invarte tot timpul") Antigel: aerisirea se face foarte simplu; langa busonul de la radiator ai un surub in forma de cruce care trebuie desfacut putin si cu mototul pornit si caldura deschisa la maxim stai pe langa masina vreo 15 min timp in care mai completezi nivelul in radiator cand este cazul. Cand nu mai suge deloc lichid este gata "ïmpachetezi" tot si bun de drum insa nu uita dupa ce se raceste mototul sau a 2-a zi dimineata sa verifici nivelul de lichid. In mod normal intra cam 2 litri si poate fi pus cum vrei tu concentrat 1:1 , 1:2, 1:3.....depinde pana la ce temperatura vrei sa te tina(scrie pe orice sticla tipurile de concentratii)
  5. 1. De schimbat dureaza cam 20 min. cu tot cu pauza de tigara a mecanicului. Pret max. 100 lei cu tot cu spaga. 2. Scartaitul acela care dispare dupa ce se incalzeste putin motorul l-am obtinut eu dupa ce am schimbat curele si role..)) Explicatia ar fi urmatoarea: curea noua=ceva mai rigida; masina fiind veche probabil fuliile de alternator, pompa apa sunt ceva mai tocite si aluneca cureaua pe ele, iar dupa ce se mai incalzeste un pic motorul normal ca se incalzeste si cureaua si devine mai elastica. Singurul lucru care ar putea fi facut(mai ieftin)sa cauti de la producatorul KENT un spray care se numeste BELT DRESSING care asigura ceva mai multa elasticitate curelei la temperaturi joase. Cica se recomanda mai ales pt. tari ca Ukraina, Rusia....
  6. Cumpar modulul de confort pt. 318i/e36/1995 (Groundmodul IV 61.35-8 360 060). Este cel care vine montat in spatele torpedoului si da comanda la geamuri, inchidere centralizata si lumini interior. Am nevoie de unul care sa aiba acelasi cod cu cel scris mai sus(am incercat cu alte module si nu functioneaza corect)
  7. Salut. Ai cumva modulul de confort pt. 318i/e36/1995 (Groundmodul IV 61.35-8 360 060). Este cel care vine montat in spatele torpedoului si da comanda la geamuri, inchidere centralizata si lumini interior.
  8. Salut. Ai cumva modulul de confort pt. 318i/e36/1995 (Groundmodul IV 61.35-8 360 060). Este cel care vine montat in spatele torpedoului si da comanda la geamuri, inchidere centralizata si lumini interior.
  9. Salut. Ai cumva modulul de confort pt. 318i/e36/1995 (Groundmodul IV 61.35-8 360 060). Este cel care vine montat in spatele torpedoului si da comanda la geamuri, inchidere centralizata si lumini interior.
  10. inca.....Chestia cu sunetul ciudat am patit-o si eu, iar dupa 2-3 sapt. mi-a aparut si eroarea de airbag. Cel mai probabil si la tine banda de la airbag a suferit... Partea cu ingreunatul cand virezi mi se pare ciudata. Nu are legatura cu banda de care am amintit; cred ca este doar o coincidenta....nu stiu ce sa zic; pentru inceput verifica nivelul de ulei de la servo.
  11. desfaci torpedoul si pe acolo ai acces (respectiv in partea stanga-undeva in spatele consolei centrale)la filtru. Pretul este unul normal: 85 lei MANN si gasesti in cutie si o cartulie cu pasii ce trebuie urmati pt. inlocuire. teoretic se poate. Practic....nu vreau sa te dezamagesc, dar e posibil sa triplezi valoarea masinii cu operatiunea asta...daca ma intelegi ce vreau sa zic
  12. mda...e un pic cam anevoios de ajuns la el. Trebuie demontat tot torpedoul; daca te incumeti singur atentie sa nu uiti de cele 2 suruburi care se desfac prin gurile de ventilatie stanga/dreapta si sa fortezi crezand ca este intepenit. Daca spre exemplu iei filtru MANN in cutie gasesti si o brosurica as putea spune cu toti pasii ce trebuiesc urmati pentru schimbare.
  13. Eu unul nu ma plang si treaba sta cam asa (318i/1995): In Bucuresti - la regim de mers PIANO undeva la 9,5% si 11% cu AC - mers sportiv consum intre 14 si 17% (in funtie de cate semafoare prind) In afara - ca idee am avut doua drumuri saptamana trecuta: unul pana la Constanta, nu am depasit de 140 km/h si am calculat consumul la 6,7%; si un drum facut pana la Targu Ocna la care mi-a iesit un consum mediu de 7,3%(folosit cam jumatate din drum la ducere AC). Eu zic ca am facut consumul corect avand in vedere ca am facut plinul de fiecare data la plecare si la intoarcere(ca doar era pe banii de la servici ). Benzina folosita uzual Petrom 99
  14. Salut. Eu stau in Bucuresti, dar e prima masina BMW pe care o am si mai mult decat atat nu o am decat de 2 luni. Recomanda-mi te rog un service......stii cum se spune.....ieftin si bun. Scuze de off topic
  15. Am sunat la amicul de la rutiera. Pt. eroare eu sunt vinovatul. Ceea ce am scris mai sus se aplica incepand cu 1 decembrie 2010 pentru persoanele condamnate cu executare a pedepsei cu inchisoarea. Pentru situatia la care au facut tu referire....... este asa cum s-a scris mai sus. Dupa 1 an de la ramanerea definitiva a sentintei iti faci dosarul si te prezinti la examen. Toate astea sunt scrise in normele si regulamentele de aplicare a legii. Incerc sa fac rost de ele si revin cu postare daca intereseaza pe cineva.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.