Jump to content

Dohotari Paul

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bistrita

Dohotari Paul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Azi am cumparat si eu o toba Marmittezara PoWerFul (asa scrie pe ea :blink:) si maine dimineata la 8 am programare la mecanic sa mi-o instaleze. Am dat pe ea 350 RON si e toata din INOX. Abia astept sa vad cum suna! Plus ca are numai filtre longitudinale (adica ma pot uita dintr-o parte in alta fara probleme) si ar trebui sa creasca puterea la motor cu vreo 5 %, teoretic...
  2. Cureaua de la alternator a fost. Am strans-o si e OK. Acum mi-a intins-o la maxim, daca mai incepe sa sune trebuie sa o schimb. Multumesc de sfaturi.
  3. Rulmantul de presiune l-am schimbat vara asta! Ala suna cand apasam abreiajul, acum suna cand e ambreiajul nu e calcat. E sunetul ala pe care-l au masinile vechi iarna (nu ca a mea ar fi veche :blink:) de se aude tare de tot. Intoarce lumea capul dupa mine...
  4. De cand au inceput sa fie sub -5 grade, dimineata dupa ce pornesc si depasesc 1500 de ture incepe sa suiere tot mai tare cu odata cu cresterea acceleratiei. Daca tin apasat ambreiajul nu mai suna. Am facut un test si am tinut apasat ambreiajul si am calcat-o, iar de la 2500 a inceput sa sune si asa. Daca apas si las de cateva ori ambreiajul sunt momente cand se linisteste si ajung >2000 fara nici o problema. Azi si ieri au fost in BN - 21 grade: de pornit, nici o problema, dar suieratul ma omoara. Ajung la servici si ma chinui sa nu o fac sa suiere ca se uita oameni la mine si ma fac de rusine :blink: Masina e E36 cu M40 bezina din 11/92. Daca aveti niste sfaturi....
  5. Multumesc de informatii.Eu sunt interesat de principiul de functionare. Ar fi vreo problema daca continuam aici, sau trebuie un topic nou?
  6. Salut, Si eu am aceeasi problema cu benzina. In stanga raman cam 25 de litri de care nu se atinge. Cand imi indica acul pe bord ca am sub 30 de litri trebuie sa ma duc sa bag benzina. Acum mi-am luat o canistra de 5 litri si umblu cu ea dupa mine. Am fost la mecanic, si mi-a verificat pompa si senzorii si functioneaza bine. Problema e ca nu trece benzina dintr0o parte in alta. Acum nu mai am bani de mecanic, eu o sa o las pana la primavara. Daca rezolvi problema, te rog spune-mi si mie, ca eu de 5 luni sunt satul! Multumesc.
  7. Am schimbat si eu pompa de servo la un E36 din 92, 318. Exact dupa ce am schimbat-o nu a sunat nimic (acum 2 zile). Ieri dimineata, am virat cu motorul pornit dar fara sa ma misc si a inceput sa sune tare urat. Am invartit cam o jumate de volan si intr-o parte si in alta. M-am uitat la ulei in borcan si era plin de bulbuci. Dupa ce am plecat de pe loc, la primele 2 curbe de 90 de grade (iesirea din curtea blocului) a mai sunat, iar apoi nimic. Insa cand am ajuns la servici si am virat din nou pe loc, iarasi suna. Azi dimineata la fel. Sa fi ramas aer in instalatie? Sau are probleme la virarea in sarcina (la masina nemiscata e mare forta de frecare intre roti si asfalt) ? A mai patit cineva asa ceva? p.s: si cand suna urat si parca vibreaza volanul, tot am servo!
  8. Am si eu o intrebare: am probat si eu la mine apsataul pe buton si cu contact, dar nu mi-a aparut nimc.:blink: Masina e E36 din 11.1992, M40, 318, fara computer de bord. Numai la cele cu computer merge treaba asta?
  9. Multumesc. Imi arata in hopuri, ceea ce inseamana ca e slabita piulita si nu e dusa sonda. Prima data o sa desfac bordul si sa vad cat de tare e stransa piulita si daca asta nu rezolva, o sa o duc la un mecanic sa-mi desfaca sonda. Acum incep sa ma obisnuiesc cu treaba asta...:blink:
  10. Referitor la indicatorul din bord, am si eu o intrebare: am cumparat de o luna masina e36 din 92 M40 de 1800. Am avut o problema la usa de la sofer si a trebuit schimbata clanta. Schimbarea a facut-o tata si cu un mecanic de cartier. Atunci mi-au spus ca a au atins 2 fire si au facut un scurt cand au demontat peretele interior de la usa. De atunci nu mai merge bine indicatorul de benzina: arata mai putin decat e in rezervor, si ramane nemiscat pe la 17-18 litri mai mult decat trebuie (cam vreo 40 km), apoi scade la 15. Sunt momente cand pornesc masina cand arata real (sau cum ar trebui sa fie real dupa calculele mele). Alaltaieri era la 15 litri (asta arata el, eu ziceam cam 20).Bag 20 de litri si-mi arata 40, (atunci mi-a dat dreptate), am mers 10 km si ieri dimineata era sub 30, cam 28. Acum va intreb care ziceti ca e problema, indicatorul din bord sau cel din rezervor (eu cred ca e cel din bord - sa fie mai ieftin de schimbat :)). Problema e ca ma termina psihic, am certuri cu consoarta de la indicatorul ala, si abia acum am bagat 6 milioane in ea pe niste bielete si un pivot, si mai trebuie sa merg si la mare si nu am bani de dat aiurea :blink:
  11. Eu m-am indragostit de ea acum 3 ani, cand am vazut-o in fata blocului, atunci era a vecinului :). Acum a ajuns a mea... O am doar de o luna, dar parca ne-am cunoaste dintotdeauna :blink:)
  12. Am avut si eu un pariu cu coleg la servici ca o masina cu ABS are distanta de franare pe drum drept uscat mai lunga decat o masina fara ABS la care se blocheaza rotile la franare. Argumentului lui era ca la Formula 1 nu exista ABS, tocmai din aceasta cauza. Eu am cautat pe net si nu am gasit scris clar ca pe drum uscat o masina cu ABS franeaza mai scurt decat una fara. Am gasit doar ca avantajele ABS-ului se vad la franare brusca in curbe sau pe drumuri alunecoase (zapada, ploaie). Poate cineva, care are ABS functional, sa-mi infirme sau confirme cum e franarea pe drum drept uscat?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.