Referitor la indicatorul din bord, am si eu o intrebare: am cumparat de o luna masina e36 din 92 M40 de 1800. Am avut o problema la usa de la sofer si a trebuit schimbata clanta. Schimbarea a facut-o tata si cu un mecanic de cartier. Atunci mi-au spus ca a au atins 2 fire si au facut un scurt cand au demontat peretele interior de la usa. De atunci nu mai merge bine indicatorul de benzina: arata mai putin decat e in rezervor, si ramane nemiscat pe la 17-18 litri mai mult decat trebuie (cam vreo 40 km), apoi scade la 15. Sunt momente cand pornesc masina cand arata real (sau cum ar trebui sa fie real dupa calculele mele). Alaltaieri era la 15 litri (asta arata el, eu ziceam cam 20).Bag 20 de litri si-mi arata 40, (atunci mi-a dat dreptate), am mers 10 km si ieri dimineata era sub 30, cam 28. Acum va intreb care ziceti ca e problema, indicatorul din bord sau cel din rezervor (eu cred ca e cel din bord - sa fie mai ieftin de schimbat :)). Problema e ca ma termina psihic, am certuri cu consoarta de la indicatorul ala, si abia acum am bagat 6 milioane in ea pe niste bielete si un pivot, si mai trebuie sa merg si la mare si nu am bani de dat aiurea :blink: