Jump to content

Bench Press

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Bmw E46 320d 1999 / Opel astra G 1.7 DTI 2000

Bench Press's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salut, am un sunet ciudat la grup , ca un parait cand cupleaza ambreaju si incerc sa plec de pe loc . am schimbat bucsa mare, doua bucse mai mici laterale si un rulment la cardan... sunetul persista.... am filmat din portbagaj de la roata de rezerva cum se aude, pareri sau ideei sunt binevenite
  2. Salut am un e46 320d 136 cai de cateva zile trage greuuuu de tot incepand cu a 3-a testerele nu imi zic mare lucru, la relanti sau a 1-a a 2-a creste destul de ok in ture dar cu motorul in sarcina incepand cu a 3-a pe la 90 km/h am demaraj foarte slab nu da fum, am schimbat filtru de aer, de motorina, si senzorul de presiune la turbo, parearea mea e ca ar fi debitmetrul, da nu ma incanta sa-l cumpar fara sa stiu sigur ca el este problema, so are cineva un e46 de 136 de cai sa ii scot debitmetru la o tura ? xD , fac cisnte !
  3. Salut am si eu un e46 si nu mai imi merg pozitiile intr-un far (am angel eyes) in farul in care nu mai merg imi sta aprinsa semnalizarea la jumatate din intensitate, contactele par sa fie ok.. m-am uitat la fire, e o cutiuta in care intra firele de la angel eyes, care are o usoara deformare... cred ca a explodat un condensator in ea ceva... posibil sa fie asta cauza, pun aici o poza cu "cutiuta" nu stiu cum se numeste, daca stie cineva de unde o pot cumpara, raman dator P.S. pe cutiuta scrie ccfl angel eyes inverter, iar cutiuta de la celalat far nu prezinda deformarea de care vorbesc
  4. si mie, la rece rece nu patesc nimic, dar undeva la 70-80 de grade am pierderi de putere intre 1800-2000 de ture, cand urca la 90 degrade si ii dau putin cox merge ca scoasa din fabrica, trage foarte frumos si linear, stiu ca ai postat de mult asta, dar daca ai rezolvat revion te rog cu solutia ta ms anticipat
  5. nu-mi dai mie cd-ul?
  6. Exact problema asta o am si eu la un e46 320d Din 99 doar ca fumul alb a coincis si cu o pierdere masiva de putere, parca ramasesem cu 60 de cai si nu a scos fum pentru mult timp, plec de la semafor cu dara de fum dupa mine si abia mai trage, dupa care la urmatoru semafor motorul merge in parametri normali ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat, sa fie turbina sa nu fie turbina, cam care ar fi posibilele cauze ?
  7. Salut am un e46 320d din 99 si mi s-a intamplat de 2 ori in ultima saptamana sa pierd putere la acceleratie, si sa dea cu fum alb asta asta pe perioade scurte gen 30 secunde... dupa care la 5 minute de mers normal si-a revenit, si nu mai are nimic, i-am dat forja si merge brici, nici o problema ma gandesc sa nu fie turbina, alte ideei sugestii ce ar putea fi ?
  8. Salut, am probleme cu un e46 din '99 cu 4 geamuri electrice, oglinzi elecrice, fara trapa , problema consta in faptul ca uneori nu mi se mai descuie masina, se descuie cand vrea.... problema fiind modulul confort, nu vreau sa iau unul Sh ca e posibil sa aiba aceeasi problema si nu ma tine buzunaru sa iau unul nou, asa cam am luat doar releele responsabile de inchiderea centralizata , si vreau sa le schimb, doar ca nu am aparatura nici experienta sa le desfac de pe placa fara sa stric toate contactele, asa ca daca stie cineva un electrician bun, care sa se bage sa schimbe releele de pe modulul confort in bucuresti v-as fi recunoscator multumesc anticipat
  9. Bench Press

    Pareri X6

    nu inteleg aversiunea ta fata de diesel, eu unu as alege 40 d-ul 306 ponei si impozitu e tot ala cilindreea de 3000, avantaj fiind cuplu mai mare pe care il simtti de la turatii joase, ca de-aia ai 2 turbine de la 1700 deja simti ca trage + ca poti sa scoti sub 12 in oras la un condus nu foarte agresiv, cat despre masina arata bestial !!! da nu e tocmai practic.
  10. paii dupa logica asta broasca ar trebui sa fie de vina ca mie nu mi se deschide nici o usa daca invart cheia in ea, singuru mod prin care pot avea acces in masina e sa tin 2-3 secunde cheia invartita pe deschis pana se lasa geamurile in jos.
  11. poi nu stiu... e mecanic cand deschizi cu cheia... credeam ca e tot un contact ceva care se duce in modulul confort dupa care la toate usile, nu zic ca asa e ) posibil sa bat campii da asa cred eu.., btw cand dau sa deschid usile din butonul de pe cheie se aude un click sub torpedou, exact la modulul confort, si se aprind luminile interioare, dar nu se descuie, si cand dau sa descui cu cheia in portiera se ridica foarte putin tamburushu ala care se lasa in jos cand e incuiat, dar nu se ridica de tot doar 3-4 mm asa, anywayy.. daca nu e modulul de confort ce ar putea fi... :-?? broasca ?
  12. am si eu beleaua asta nu se mai deschide nici din cheie nici din butonul de pe cheie, dar se aprind luminile in interior cand dau sa deschid si daca tin mai mult pe deschis se lasa geamurile.... asa intru in masina d 2 zile, stie cineva de unde pot lua pacatosul releu de deschidere ? nu ma tenteaza sa iau tot modulu ) multumesc anticipat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.