Jump to content

blizzard

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

blizzard last won the day on June 12 2015

blizzard had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    something

blizzard's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

26

Reputation

  1. Corect si bun sa ai dar problema nu e tractarea si ca ramai "stranded" ci ca daca iti crapa asta in mers ai sanse maxime sa ai dauna la cutie de transfer, cutie de viteze si chiar motor, dupa cum se vede pe forumurile mai din vest, unii au fost atat de ghinionisti incat le-a stricat pe toate 3 dintr-un foc, in functie de cum se nimereste sa-ti loveasca pe acolo cand se rupe. Intr-un caz de-asta e cam dauna totala masina... cu tractare sau netractare.
  2. cat costa acest upgrade pe un E70 2010 LCI (facelift) cu CIC pe el ?
  3. Normal ca nu e normal... Mergi la un control.
  4. la E70 40d am consum extra urban 8.5-9 daca merg batraneste si 10-11 mai apasat. Urban Bucuresti intre 13 si 16 in functie de conditii trafic etc. Nu stiu cat e la 30d
  5. X5 a avut LCI (facelift), moment in care a trecut de la euro 4 la euro 5, si de la cutia zf 6hp la zf 8hp, din luna Martie 2010, data de fabricare. Ceea ce vezi in anunturi in general este first registration care nu e acelasi lucru, dar cel mai simplu e sa te uiti daca masina e facelift sau nu. Daca e facelift sigur e zf 8hp. Presupun ca si pt X6 E71 e cam aceeasi data, si cu siguranta incepand tot cu LCI facelift.
  6. Salut, ne spui si noua ce ai facut cu bateria pana la urma ?
  7. Vezi ca dupa ce deconectezi și conectezi la loc bateria, la pornire vei avea eroare de 4x4 malfunction. Este normal și ca sa disparĂŁ trebuie sa virezi de volan maxim stânga și apoi maxim dreapta (pe loc).
  8. Ok haideti sa nu o mai lungim. Rezultatele testelor facute de catre ADAC. Anvelopele in ordinea numerelor de pe tricou. Cred ca oricare din primele 4-5 sunt the same. https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2015_winterreifen_205_55_r16.aspx?ComponentId=245459&SourcePageId=31821
  9. Salut, Modelul E60 a fost fabricat si in varianta Euro 5 spre sfarsitul vietii in 2009/2010 cumva ? Multumesc
  10. A mea cea originala este Banner (tot din 2010), nu stiu despre Exide. Si eu va trebui sa o schimb in curand, sunt f tentat sa merg tot pe un AGM insa Rombat. Am mai avut rombat (Premier) si am fost f multumit de ele. Rombat AGM VRLA 92Ah este in jur de 700 lei, Premier 95Ah in jur de 450. Din ce am masurat eu bateria originala ar fi in jur de 190mm inaltime, 350mm lungime si in jur de 173 sau 175mm latime. Atat rombatul AGM cat si rombat Premier de 95Ah (daca nu vrei sa mergi pe AGM) au aceleasi dimensiuni din ce am vazut. Curentul de pornire la cea originala este de 900 A, la Exide vad ca este 800 iar la Banner 850, doar la Rombat e 900... de luat in calcul. As tinde sa cred ca e mai bine cu un AGM... probabil ca poti sa iei si una normala cum e Premier si sa o schimbi mai repede. Sa ne spui si noua ce ai luat si cum s-a potrivit.
  11. blizzard

    e38 730d

    Arunci cu banii aiurea, faci improvizatii, nu rezolvi problema si in final cheltui mai mult decat te-ar fi costat sa o repari pe a ta. Cutiile se repara, sunt 3-4 service-uri bune doar in Bucuresti care iti pot repara cutia unul chiar Service Premium mai sus care incearca sa te ajute, unul in Timisoara si cu siguranta mai sunt multi prin tara. Intreaba daca nu stii si te ajutam. Du cutia si calculatorul inapoi si repara-ti propria cutie ca nu e un capat de lume. Iti fac diagnoza, o desfac, vad ce e stricat si iti spun cat te costa.
  12. In state exista un concept care la noi nu prea e: leasing-ul la masini este extrem de ieftin (comparat cu un leasing similar la noi si comparat cu veniturile). Ati fi surprinsi ce masini poti sa-ti iei acolo cu cateva sute de dolari pe luna. Obiceiul este ca dupa ce iese din garantie normala sau extinsa, sau dupa ce se termina leasing-ul (de obicei in acelasi timp) sa se renunte la masina si sa se faca upgrade la modelul mai nou pentru aproximativ aceeasi rata lunara. Ba in plus, sunt multi care isi cumpara garantia extinsa ce cuprinde si intretinerea a.i ei doar merg si lasa masina in service si acolo i se face tot ce este nevoie fara ca proprietarul sa isi bata capul. E un fel de "Car as a Service", un concept de altfel foarte civilizat si deocamdata prea avansat pentru piata din RO. In conditiile astea nu prea are sens nici financiar nici logic sa ii faci nimic in plus fata de ce spune BMW ca trebuie facut...
  13. Daca nu ai toate actele nu poti inmatricula. Brief-ul mare = cartea masinii de la noi, nu se vinde fara. Trebuie sa mergi inapoi la cel care ti-a vandut masina sa iti dea si actul care iti lipseste, altfel sa iti dea banii inapoi si sa ii predai masina. Esti sigur ca nu ti-a dat tot ? Poti sa-ti faci o idee despre cum trebuie sa arate actele aici : http://inmatriculari-bulgaria.ro/sfaturi/acte-import-auto-ue/ scroll mai jos pana la Germania sau Danemarca in functie de ce acte ai tu
  14. - schimba uleiul la cutie - nu umbla la distributie, ai motorul N57 (?), pentru care nu s-au raportat probleme la distributie. Daca vrei neaparat o poti schimba dupa ce ii mai dai niste km, multi, de tot ...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.