Jump to content

Mol

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw

Mol's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Va mai deranjez cu inca o intrebare. De 320Cd FL 150CP ce parere aveti? Este mai bun/reusit ca N42? Vad ca sigur este mai reusit ca 320d NFL
  2. Destul de trist ce pot sa spun...eu in prezent am un clk 270 cdi si pot spune ca motorul este cel mai bun motor pe care l-am intalnit/condus pana acum...consum mic .. cuplu mare ..numai ca impozitul si asigurarea au ajuns sa fie problematice. Sa trec pe un 318i de 118 cai ar fi un soc sa zicem...cand apas pedala de acceleratie...Mai vorbeam cu cineva de pe forum despre un Mini cooper S Mk1 dar...asta intra la alta categorie de discutii. Deci ca sa concluzionam ca nu putem vorbi la nesfarsit pe subiectul asta... ca si fiabilitate ar fi pe primul loc 318ci(118 cai) urmat de 320i(150 cai) si apoi problematicul 318ci (143 cai)...
  3. si de cel de 118 cai ce parere aveti? am vazut ca este destul de raspandit prin romania. am si eu cateva cunostinte cu aceasta motorizare si din ce vad pana acum nu au schimbat nimic la motor. deci la un n42 sunt peste 50% sanse sa ma apuc sa schimb ceva. nu am cautat in tara pana acum. Si chiar de ar fi sa iau din tara...sunt sanse mari sa dau peste o ragalie.
  4. Acum chiar ca sunt derutat. Adevarul este ca daca 320ci-ul de 150 de cai chiar imi iese Euro 3 , nici nu ma gandesc sa dau 1700 de euro pe taxa de inmatriculare la un vehicul asa vechi. M-am gandit si la cel de 2.2 dar mare afacere pentru mine nu este.... tot am sa platesc impozit mare ca in prezent(deci exclus 2.2). Avantajul fata lui n42 fata de m52 din ce vad pe mobile este ca n42 vin mai dotate si sunt mai noi... Dupa cum am spus daca chiar 320ci este euro 3 mai ramane in discutie 318ci de 118cai si cel de 143 de cai. Si sincer l-as alege pe cel de 143 de cai...ma gandesc ca daca pe masina sa zicem ca dau 5.000 si mai pastrez 1.500 pentru reparatii....ce poate sa se strice si sa nu pot repara cu banii ramasi...Voi ce spuneti? Nu cred ca as intampina problema cu consumul de ulei pentru ca daca stau sa ma gandesc la o masina de 170.000 km ar fi trebuit sa fie rezolvata de mult aceasta problema de posesor...din ce am inteles este o problema frecventa care apare in primii 5-6 ani.
  5. Siugur iese EURO 3 320Ci-ul de 150 de cai? Pentru ca pe mobile am vazut ca majoritatea sunt iesite euro 4 si daia zic(stiu pe cineva cu un CLK 200K din 2000 care l-a inmatriculat pe RO si a iesit Euro 4..ma rog asta nu poate fi o regula nu?)...Am caulculat acum si daca ar iesi euro 3 taxa ar fi 1,758...enorm pentru o astfel de masina zic eu. Daca ar iesi Euro 4 cum ar fi si normal sa iasa taxa e 600-700 de euro pe acolo din ce vad. Cat despre motorizare am avut pe cineva cu un 318ci de 143 de cai si era foarte problematic plus ca ii manca o gramada de ulei si masina era cumparata de la primul proprietar cu tot ce ii trebuie inclusiv istoria reviziilor , asta acum 4 ani. In fine...am deviat de la subiect. Ideea este ca din ce am auzit 6cyl de la BMW este mult mai bun ca un 4cyl. Plus ca din ce vad pe wiki acest model de motor in 6 cyl a iesit multi ani la rand printre cele mai bune motoare din lume produse la vremea aceea. Cat despre cumparatul din tara...prefer sa ma feresc de aceasta experienta de mult incercata. Nu am dat de o masina proasta dar drumurile din romania si-au spus cuvantul ca sa zic. Prefer o masina rulata pe drumuri civilizate si cu motorul in mintile lui + o istorie service (care poate fi manarita din pacate chiar si in germania). Ma intereseaza in mod special experienta voastra cu aceast model. Multumesc de raspuns P.S Citez din ce spunae un coleg de aici de pe forum....deci referitor la avel 318ci de 143 de cai, se pare ca este chiar adevarat ce mi-a spus acel prieten " Posted 26 December 2012 - 09:48 N42 B20, cel de 143 CP, este considerat cel mai prost motor de la BMW! este vorba de valvetronic, 8 din 10 masini sunt cu probleme, gen consum marit de ulei, simeringurile la supape se strica ffff repede( sunt confectionate dintr-un plastic de proasta calitate), segmentii pica si aia des, intinzatorul la lant, etc!!! dar cea mai mare problema este consumul de ulei.Nu vorbesc din auzite, am avut acest model!!! "
  6. Buna ziua, ma intereseaza sa achizitionez in viitor un M52TUB20 1998-2001 E46 320Ci. Nu am mai avut BMW pana acum deci chiar nu stiu multe lucruri despre E46. As dori sa aflu daca fac o alegere bun avand in vedere ca m-am orientat spre o masina veche de 13-14 ani. Am ales acest model pentru ca vreau o motorizare mai puternica decat cea de pe 318Ci dar cu cilidreea nu mai mare de 2.000 cmc pentru ca tot ce este peste arde la impozit. Masina intentionez sa o achizitionez din Germania de la privat maxim mana a 2-a sa fie si cu istoria completa a reviziilor. As dori sa aflu cat de fiabila este aceasta masina si daca intretinerea ei este mai mare ca la un CLK W209 270 CDI.(cine stie ??) De asemenea as vrea sa aflu mai multe despre acest motor daca este sau nu cu probleme , pentru ca peste tot unde am intrebat am gasit numai oameni multumiti si nu cred ca exista masina perfecta...Ca si pret am vazut ca in Germania un astfel de model este cam 4500-6.000 de euro. Multumesc anticipat si astept parerile voastre. P.S : Ca si km real... una intre 160.000-200.000 km ar fi ok de exploatat inca 50.000 km fara prea mari investitii? Voi cati km ati mers cu o astfel de masina?
  7. Mol

    320D 2004

    salut am observat ca ai faceliftul si sunt interesat sa achizitionez o astfel de masina si as dori sa te intreb daca este la fel de problematica ca varianta de 136 de cai?sau daca si la aceasta sunt probleme cu turbina?
  8. Am o intrebare merita un 320d Facelift 2003 august la 200.000 km sau sa ma astept sa imi cada turbina?
    1. tRaFic™

      tRaFic™

      iti poate pica toata masina :p
    2. Silviu1980

      Silviu1980

      DA, daca a fost intretinuta bine
    3. turmentatu

      turmentatu

      conform celor spuse mai sus, daca masina a fost intretinuta bine iti poate pica toata....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.