Jump to content

atreidex

Members
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Female

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 3330i

atreidex's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. debitmetrul , ai idee care e starea lui ?filtru aer...poate si carburant de calitate proasta :) filtrul de aer stiu ca trebuie schimbat, nu stiu insa care e starea debitmetrului. pot afla singur daca are ceva? nustiu ce model de debitmetru ai la masina ta...ori trebuie curatat ori schimbat...eventual trebuie sa aibe o mufa care intra in el...scoate mufa...si da o tura cu masina vezi cum se comporta si vezi si relantiul cum e. ok, mersi de sfaturi n-are nimic daca merg cu mufa aia scoasa afara, nu? :blink:
  2. debitmetrul , ai idee care e starea lui ?filtru aer...poate si carburant de calitate proasta :blink: filtrul de aer stiu ca trebuie schimbat, nu stiu insa care e starea debitmetrului. pot afla singur daca are ceva?
  3. am rezolvat, se pare ca intr-adevar erau bujiile de vina, le-am ars pe aragaz, le-am curatat si a pornit relativ usor dupa ce le-am pus la loc. totusi ceva nu-mi place la ea in sensul ca la relanti are usoare fluctuatii, nu suficient de mari incat sa oscileze acul de la turometru foarte mult, insa totusi se simte ca nu merge 100% cursiv. aveti idee ce ar putea fi? PS: bujiile sunt BERU cu 4 chestii de-alea (cum li se zice, contacte?! :blink: :) ) si au aprox. 10 mii de km. Credeti ca a venit vremea sa le schimb?
  4. ooooky, mersi :) ai idee daca pot face rost de numarul acelui mecanic? n-ar strica tinand cont ca nu sunt convins sa schimb bujiile all by myself :blink:
  5. e verificat, incarca in parametrii normali. oricum problema nu e bateria, asta e clar. a ramas alimentarea cu carburant sau bujiile, insa eu cred ca e varianta din urma. by the way, ovy318i, ai idee cum as putea verifica daca se alimenteaza cu benzina? :blink: ca idee asa eu cred ca-i vine benzina ca dupa ce am dat la automat ceva timp a inceput sa miroase puternic a benzina.
  6. am un e36 320i. stiu in mare unde sunt localizate bujiile si cum se scot ca l-am urmarit pe mecanic (florica_nsl) cand le-a schimbat ultima data, mi s-a parut relativ simpla operatiunea cand a facut-o el insa eu am un total antitalent cand vine vorba de reparat si/sau modificat ceva (de obicei pe ce pun mana stric :) ) si de-asta vroiam sa fiu sigur daca imi trebuie sau nu cheia aia dinamometrica :blink:
  7. nu stiu unde ar trebui sa fie indicatorul de bujii, insa nu se aprinde nimic suspect pe bord. am incercat sa las contactpul pus mai mult, insa nimic :blink:
  8. pai asta cautam un tutorial stiu ca erau o multime pe forum dar acum nu-l gasesc pe cel pentru bujii... poti sa-mi dai linkul pls... probabil sunt eu mai tantalau :blink: :) PS: Gata, l-am gasit :) Totul pare logic si relativ simplu daca esti atent la ce faci, insa vreau sa stiu daca cheia dinamometrica it's a must... Nu ma descurc fara ea? MS
  9. wow, treaba cu infiletatul bujiilor are ceva din legenda cu calcaiul lui ahile... :blink: ma apuc maine sa le scot, mai caut niste tutoriale pe net si va anunt maine seara daca-mi trebuie motor nou :) by the way, am sa caut tutoriale pe forum aici si prin alte parti, dar poate cineva sa-mi spuna scurt pe 2 daca imi trebuie vreo scula speciala pentru extragere? mersi mult
  10. La scos nu, la reinfiletat e mai dificil. Daca nu potrivesti exact bujia, risti sa strici filetul... si rezultatul nu vrei sa-l stii. :) ok got it, din tonul tau banuiesc ca daca stric filetul ajung sa trebuiasca sa schimb jumatate de motor :) :) ce sfat imi dai, sa le bag cu grija si sa incerc sa infiletez manual sa vad daca intra smoothly, right? :blink: mersi, cip
  11. nu e bateria sigur sigur, am avut probleme cu bateria si stiu cum se manifesta :) e posibil sa fie si alimentarea, dar ideea e ca dau la cheie si electromotorul roteste acolo de nebun, insa incepe sa miroase puternic a benzina, de-asta am ajuns la concluzia ca e posibil sa fie de la bujii. dau un copy/paste cu rol informativ de pe un alt forum de profil: reply 1 - "Am vbit intre timp cu un specialist inlegatura cu pornitul masinii. Am fost sfatuit sa scot bujiile si sa le curatz. Eu am decis sa imi cumpar bujii noi. Un sfat: dupa ce scoti bujiile da-i la cheie unpic sa se "spele" ce e in camera de ardere. Daca si tu ai aceeasi problema inseamna ca e o chestie tipica la masini. De aici vine si nevoia de a mai porni masina din cand in cand. As vrea totusi sa aflu de ce se intampla fenomenul asta. La masinile noi nu am auzit problema asta... " reply 2 - "Am curatat bujiile - le-am pus pe aragaz, le-am sters bine cu o perie de sarma, le-m pus la loc si vrrrammmm la prima cheie. Inca nu merge rotund si banuiesc ca e de la vreo bujie proasta, drept pentru care azi cumpar set nou. Acum se mai inneaca in accelerare si aud si rateuri. Dupa ce schimb bujiile postez. Sper sa o rezolv asa. Daca are cineva vreo idee despre rateuri rog mult sa posteze. Sa nu lasam monstruletzul asta fara coitze." N-am avut timp sa le scot azi si acum s-a lasat noaptea si strada pe care e parcata nu e luminata cum trebuie asa ca nu vad nimic oricum, las pe maine si vedem daca asta e cauza exacta. By the way, nu prea am incredere in calitatile mele tehnice&mecanice... nu stric nimic daca scot bujiile singur, nu? :blink:
  12. am inteles ca e probabil sa fie de la bujii, a mai avut cineva problema asta si s-a rezolvat cu o curatare a bujiilor... sa speram ca se rezolva :blink:
  13. o intrebare: cum iti dai seama ca-ti merge masina in 3 pistoane?
  14. Multumesc tuturor pentru sfaturile date, atunci am rezolvat problema cu o incarcare pe redresor. Imi aparuse peste noapte un consumator de 2,5 A care a disparut dupa vreo 3-4 zile :) Ce sa-i faci asa e cu masinile astea, parca ar fi facute de Microsoft si s-ar numi Windows :) Acum revin cu o alta intrebare ca sa nu mai deschid un topic nou. Am folosit search-ul dar nu am gasit nici un raspuns relevant pentru problema mea... Ideea e ca nu prea am folosit masina in ultima vreme, n-am mers vreo 3 saptamani cu ea (am fost plecat de craciun and revelion). Cand am venit era nebunia cu zapada in bucuresti. Am incercat sa fac o plimbare dar n-am cauciucuri de iarna si patina masina incredibil asa ca n-am mai mers cu ea inca vreo 2 saptamani. Azi cand m-am dus la ea avea o roata desumflata total :) Nu am inteles de ce, in fine schimb roata si dau sa pornesc masina cand... surpriza! Nu mai vrea sa o ia din loc... Sa va explic pe scurt cum se manifesta poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta: bag cheia, imi apar toti martorii de bord ok, nimic neobisnuit. Dar cand dau sa pornesc se "invarte" in gol, nu o ia din loc, nu porneste. Da semne ca ar vrea "sa o ia" dar nu se lasa convinsa... Am insistat ceva timp, am tinut-o mai multe secunde in speranta ca e o problema la alimentare si o sa porneasca in final, insa n-am avut succes... (nu stiu cum sa va explic exact, sper ca intelegeti) Desi experienta mea in mecanica tinde spre zero, banuiesc totusi ca ar fi 3 motive principale pentru care nu vrea sa porneasca: electrica sau alimentarea cu benzina & aer :blink: Sa fie oare bujiile? Cum as putea sa-mi dau seama ce se intampla macar sa stiu de unde sa incep? Ar fi perfect sa reusesc sa o pornesc, macar cat sa o duc la un service ceva, sa nu fiu nevoit sa o iau pe platforma... Multumesc foarte mult pentru orice sfat sau ajutor, Ciprian
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.