pai pe turbina,e prinsa in doua suruburi partea electronica si acolo are un surub peste care este ca un fel de ciuperca metalica din tabla e cam cat degetu mare de groasa si sub mai are ceva am vazut un cauciuc sau nu stiu ce, deci o imbraca ca o camasa si la capa e un mic surubel care strage acea ciuperca sa nu sara afaara si acolo se leaga de asemenea de turbina cu ceva iarasi metalic care o actioneaza in sus si in jos acea ciuperca ,deci in concluzie acolo e cred ca ceva un vacum sau nu stiu ce care deschide mai repede sau mai tarziu si acea ciuperca a fost insirofata pe acel surub pana intr-un anumit punctca se poate strange mai mult sau mai putin si cand am stras mai mult face ca naiba masina daca am lasat mai putin stransa merge motoru ok dar nu se tureaza chiar bine parca o tine ceva si intra turbo mai tarziu de pe la 3000 de ture in sus,inainte intra mai repede si am vb cu ceva mecanici si mi-au zis ca tra sa o strang exact ca inainte ca sa fct. in parametri normali pai pe turbina,e prinsa in doua suruburi partea electronica si acolo are un surub peste care este ca un fel de ciuperca metalica din tabla e cam cat degetu mare de groasa si sub mai are ceva am vazut un cauciuc sau nu stiu ce, deci o imbraca ca o camasa si la capa e un mic surubel care strage acea ciuperca sa nu sara afaara si acolo se leaga de asemenea de turbina cu ceva iarasi metalic care o actioneaza in sus si in jos acea ciuperca ,deci in concluzie acolo e cred ca ceva un vacum sau nu stiu ce care deschide mai repede sau mai tarziu si acea ciuperca a fost insirofata pe acel surub pana intr-un anumit punctca se poate strange mai mult sau mai putin si cand am stras mai mult face ca naiba masina daca am lasat mai putin stransa merge motoru ok dar nu se tureaza chiar bine parca o tine ceva si intra turbo mai tarziu de pe la 3000 de ture in sus,inainte intra mai repede si am vb cu ceva mecanici si mi-au zis ca tra sa o strang exact ca inainte ca sa fct. in parametri normali