Jump to content

crotm

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    crotm@yahoo.com

crotm's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. crotm

    jante 17" pe e46

    Stie cineva care e diferenta dintre jantele originale BMW si replica? E doar o chestie de producator sau sunt chestii mai nasoale precum rezistenta structurala a materialului, calitatea aluminiului, finisaj? Replica: http://www.performancealloys.com/images/products/wheels/large/209.jpg sau replica: http://i22.ebayimg.com/02/i/03/37/dc/6e_1_b.JPG arata ca originalul, bineinteles diferenta de pret. http://www.partsgateway.co.uk/nnm/images/nnm_863.jpg
  2. crotm

    Moto GP 2005

    Eh, vara trecuta... :) A inceput formula 1 asa ca pana in aprilie cand incepe gp-ul am cu ce sa ma tin ocupat. Schumi e pe 18 la prima runda. acum insa am probleme cu bimerul. Am postat la tehnice despre aventura cu motorul fara ulei si senzorii de 2 bani. Imi pare rau ca am vandut 320 din 86. M-a dus peste tot in EU vreo cinci ani cu minime interventii mecanice. Tu mai tragi de motoare pe vremea asta? Am pus ochii pe un R1200GS dar inca ma gandesc. Nu prea sunt fan cardan... :) Cum merge masina oficiala, esti multumit?
  3. e drept adi, dar de la ultimul servis de ulei am facut doar 2mii kilometri ca o folosesc rar. Mecanic lenes ce sunt, daca n-am vazut pata de ulei pe locul unde o tin parcata, nu mi-am mai murdarit degetele la joja. :blink:
  4. crotm

    Moto GP 2005

    bravo, frumoasa masina ti-ai luat. :)
  5. si eu m-am gandit la fel, ca-i dus senzorul. Nu stiu de ce mecanicul mi-a zis ca modelul meu nu-i dotat cu senzor pentru chestia asta. M-a facut sa ma simt ca la scoala...pai de ce nu verifici uleiul saptamanal la joja???? Nene, de aia mi-am luat beemve cu computer de bord sa trag la joja cand afara e minus 10?
  6. am un computer de bord cu afisaj electronic, dar el declara sus si tare "control check OK" :) Cand colo, mai sa fac pilaf de segmenti. :blink: Interesant totusi ca raposatul E30 din 86 avea un panou computerizat sus langa trapa care imi indica nivel scazut la ulei, becuri, frane, etc.
  7. daca un E36 din 1996 nu e dotat cu senzor ptr. nivelul de ulei in baie (nu de temperatura) se poate adauga chestia asta? pare stupida intrebarea dar am fost gata sa distrug motorul mergand cu nivel scazut de ulei. Cand am intrebat mecanicul de ce nu mi-a indicat nivelul pe bord sau computer, mi-a zis ca depinzand de model s-ar putea sa n-am acel senzor pe motor. M-a lasat masca. Credeam ca in 96 bmw a evoluat de la joja-senzor. :blink: crotm
  8. crotm

    Preturi E90

    :blink: violent? vai de mine, acum tu reactionezi cam tare. Cred ca am fost destul de respectuos sa raspund la glumele lui lipsite de haz. Si ce-i big deal ca lucreaza la bmw. Trei vecini de-ai mei lucreaza la bmw, doi sunt ingineri specialisti din germania si unul e mare goanga la fabrica bmw-mini de la noi din oras. Vai s'amar de viata lor, ca trag de ei ca de animale. Nu-i invidiez o clipa...
  9. crotm

    Preturi E90

    Ar trebui sa o lasi mai moale cu volanul si cu Anglia, ca deja e rasuflata gluma. Cat despre observatiile vis-a-vis unde e mai bine sa traiesti si sa cumperi, nici astea nu au nici o legatura cu subiectul de care discutam. Daca nu ai ceva substantial de contribuit la subiect atunci te sfatuiesc sa-ti vezi de treaba.
  10. crotm

    Preturi E90

    Din cate stiu eu un BMW se face in serie, si doar un numar redus se fac la comanda.
  11. crotm

    Preturi E90

    Pai daca in Romania nu se vand modele SE si ES atunci cum le spun la modelele imbunatatite? Ca doar nu cumpara nemtii modele standard ne-preconfigurat si apoi le baga in servisuri sa-si traga jante...
  12. crotm

    trotineta mea

    bun spirit de observatie. a fost un incident in care s-au combinat cativa factori (cauciuc rece, sosea uda, viteza si o biciclista care a traversat strada printre masinile ce asteptau la semafor). Am avut de ales intre a o 'zbura' pe biciclista sau a culca motorul ...pe stanga. M-a costat o avere sa schimb carenele...si casca. eh, murphy nu doarme. :blink:
  13. crotm

    trotineta mea

    hai sa-mi pun si eu poze cu troscoleta... Kawasaki ZX6-R Ninja de 599cmc, 4 cilindri, 16 valve, 110 CP, viteza maxima 258 kmh, si 0-100kmh in 3.8 secunde. crotm p.s. fiica-mea are nevoie de prelungitoare la pedale, dar se descurca si fara ele... :blink:
  14. Sa nu uitam ca din perspectiva istorica noi suntem cei pe dos. Anticii imperiului roman foloseau partea stanga a drumului,iar de-a lungul istoriei calaretii si birjarii obisnuiau sa mearga pe partea stanga a drumului pentru a avea mana dreapta libera sa foloseasca arme de aparare (sabii) impotriva celor cu care se intersectau, daca era cazul. In Europa Napoleon a dat o lege prin care a cerut folosirea partii din dreapta a drumului. Din cauza numarului mare de trupe ce tranzitau Europa folosind drumuri si poduri inguste, cand doua astfel de coloane de trupe armate se intersectau pe un drum se intamplau accidente fiindca majoritatea soldatilor purtau sabiile sau lancile atarnand spre dreapta, ceea ce rezulta in impacte si rani. Solutia practica a lui Napoleon a fost sa ordone folosirea partii drepte a drumului. In America, europenii care au mers acolo foloseau deja armele de foc si era mai usor sa se intoarca spre stanga de pe cal cu patul pustii in mana dreapta pentru a lupta sau a se apara. In cele din urma, Henry Ford a batut in cuie problema, cand a decis ca Fordul model T produs in masa sa aiba volanul pe stanga. Asa au inceput sa foloseasca yankeii partea dreapta a drumului. In fine, fiindca majoritatea pistelor de pe circuitele de concurs auto au fost construite in sensul acului de ceasornic, masinile de concurs au fost fabricate cu volanul pe dreapta, pt ca pilotul se afla mai tot timpul in partea din interior a circuitului. In Italia, chiar dupa ce europenii trecuse complet la condusul pe dreapta, masinile pt. concurs erau fabricate cu volan pe dreapta. In concluzie englezii au mentinut traditia istorica in timp ce americanii si europenii continentali au trebuit sa se adapteze la situatiile generate de drumurile inguste sau de folosirea pustii, intorcand lucrurile pe dos. crotm
  15. Interesant ca in loc sa pomenesti de Rolls Royce, MG, Bentley, Jaguar, etc., aduci vorba de Rover, care pentru 8 ani a fost produs in cooperare cu firma BMW... :blink:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.