Jump to content

radio on

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

radio on last won the day on November 2 2015

radio on had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 528i

radio on's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

22

Reputation

  1. S-a vandut. Se poate inchide, multumesc.
  2. Buna Mihai, Taxa e platita si nerecuperata. Taxa a fost aprox 75-80 euro, din cauza normei mici de poluare 128g CO2/km si a faptului ca e Euro 5. Masina e in Cluj si poate fi vazuta / verificata etc. oricand dupa-masa (PM pentru detalii).
  3. Din pacate nu ma intereseaza schimburi.
  4. Da. Ar mai fi o chestie, mi-a fost furat un capacel de la ventil in parcare (era capacel metalic cu sigla BMW) Revin: Cauciucurile pe fata sunt 225/40/R18 in loc de cum am scris in anunt: 225/35/R18 iar cele pe spate: 255/35/R18
  5. La un moment dat a aburit putin farul stang, si am fost la service cu ea. Atunci au schimbat nustiu ce garnitura + au verificat unitatea de control la xenon. Atunci cred ca a fost dat spoilerul jos. In plus nustiu daca nu se observa din poze dar cineva a dat cu spatele si mi-a indoit cu carligul numarul din fata in dreptul cifrei 9. S-ar putea sa fie si de acolo !?
  6. Salut, Multumesc Cristie35 pentru observatiile pertinente. Te asigur ca greselile din anunt sunt fara intentie. - Optiunea cu LED-uri este o gresala, am luat optiunile cu copy-paste de pe un site unde am mai pus anuntul, si am senzatia ca initial optiunea era "Lumini de zi" fara paranteza. Am facut corectia in ambele locuri. - O.T. de ce nu i-ai pus cum scrie pe stalp si anume 225 / 40 ?? Toate dimensiunile cauciucurilor de pe masina sunt in certificatul de inmatriculare. Cu intrebarea ta m-ai pus pe ganduri pentru ca dimensiunea talonului am scris-o din memorie la cauciucurile de vara. Am sa o verific in dupa-masa aceasta si revin cu un update (poze). - O.T. nu cred ca are faruri adaptive masina,asa cum ai scris mai sus.Cel putin dupa vin decoder nu rezulta asa ceva. Am observat ca atunci cand urcam sau coboram un deal, farurile ajustau automat campul luminat. Insa se poate ca modificandu-se distributia greutatii in masina sa fi intrat defapt reglajul automat pe inaltime. (nustiu daca tine de adaptivitate sau nu). Ca sa eliminam confuzia am scos acest aspect din anunt. @SKW, inteleg de unde vine sarcasmul :frantics: Navigatia este Professional (eu eram cu CIC vs CCC, insa mi s-a incetatenit faza cu Business Professional din surse dubioase ). Mersi ptr observatie, imi dau seama cat de penibil suna ptr cineva care cunoaste diferenta. "whisky" vs "whiskey" nu cred ca are rost sa deturnezi topicul inspre engleza britanica vs cea americana, insa poti incepe prin a citi pentru tine aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Whisky Cat despre poze, creditul merge unui prieten, care este un fotograf foarte talentat, nu eu le-am facut. Insa remarca ta, ma face sa pierd o bere in pariul pe care l-am facut cu un alt prieten: El zicea ca: "Daca pui poze faine cu masina, sperii lumea pentru ca numai samsarii fac asta." *disclaimer* - nu ma ocup cu vanzare de masini, si dupa greselile pe care le-am facut in anunt, cred ca se observa asta :twoup: Rog moderatorii sa ma ajute sa modific acest post astfel: - sa elimine "Lumini de zi (LED)" - la Lumini: Bi-Xenon adaptiv => Bi-Xenon - La Multimedia: replace la Business Professional cu Professional Cu stima
  7. Pret: 13.500 euro negociabil (in functie de roti) Telefon: 0743.591.939 Motor: 1995 cmc Diesel Kilometri: 200 387 km Putere: 177CP Caroserie: Coupe BMW E92 320D: WBAWD11020P486513 Masina este intr-o stare foarte buna, gata de drum! Background: Masina provine din Belgia, a fost rulata in Romania aproximativ un an din 2013 pana la finele lui 2014. Din ianuarie 2015 am adus masina in Olanda, unde am folosit-o pentru excursii. Masina a revenit in Romania asteptandu-si noul proprietar. Service: Am schimbat lichidele si filtrele la 200.380 km: ulei, filtre (aer, polen, motorina), lichid de frana. Toate discurile de frana + placutele au fost schimbate in anul 2014 (au aprox. 10000 km). In iunie 2015 am schimbat parbrizul (senzori de ploaie), intrucat a avut niste ciupituri de pietricele. Motor: Masina este Efficient Dynamics (franare regenerativa, start + stop automatic -> desi sincer prefer sa il tin dezactivat la opririle scurte pentru a menaja motorul). Consumul mediu este de 4.7-5l/100 km. Multimedia: Navigatia este Business Professional, wide mare 3D, am reactualizat harta Europei in 2015 (cu toate orasele, points of interest, etc). Nu mai aveti nevoie de GPS aditional. 2 subwoofere sub scaunele din fata, surround system (calitatea sunetului este exceptionala). Masina este dotata si cu HardDisk din fabrica (poate stoca 20GB muzica mp3). Totodata are Aux input, usb player, DVD player. Lumini: Masina are pachetul de lumini interior (leduri ambientale portocalii pe sub formele reliefate de pe usi, lumini pentru citit, etc. ) si lumini exterioare: la manerele usilor, follow me home, s.a.m.d. Ambianta din interiorul masinii noaptea este senzationala. Bi-Xenon adaptiv + spalator faruri. Alte dotari si observatii: Interior piele culoare whiskey (a fost ingrijita cum se cuvine, dupa fiecare interior, am tratat-o cu produse pentru piele) Senzori de ploaie, pilot automat, incalzire in scaune 3 trepte. Cup holdere retractabile pentru sofer, pasageri (fata + spate). Cauciucuri aproape noi vara fata 225/35/R18 + spate: 255/35/R18 (jante de aliaj 335i) Cauciucurile de iarna sunt uzate: Michelin Alpine Pilot 3 225/45/R17 (jante tot de aliaj) Masina se vinde cu jantele de 18 si cauciucurile aferente. Ptr jantele de 17 negociem. La vanzarea acestei masini, voi prezenta si toate facturile cu consumabilele care au fost schimbate, service facut atat in Olanda cat si in Romania. In masina nu s-a fumat. Dotari: ABS Aer conditionat doua zone Airbag-uri cortina Airbag-uri laterale fata Bluetooth Comenzi volan Controlul stabilitatii (ESP) Servodirectie Faruri automate Geamuri cu tenta Geamuri laterale spate fumurii Inchidere centralizata Intrare auxiliara Lumini de zi (LED) Oglinda retrovizoare interioara electrocromatica Oglinzi retrovizoare exterioare electrocromatice Parbriz incalzit Proiectoare ceata Scaune fata incalzite Stergatoare parbriz automate Aer conditionat Airbag genunchi sofer Airbag-uri frontale Airbag-uri laterale spate CD Computer de bord Controlul tractiunii (ASR) DVD Faruri Xenon Geamuri fata electrice Imobilizator electronic Interior din piele Jante din aliaj usor Navigatie GPS Oglinzi retrovizoare ajustabile electric Oglinzi retrovizoare incalzite Pilot automat Radio Senzori parcare spate Imagini:
  8. Salut, Tocmai am achizitionat un Dakar din 2006...superba jucaria. La o inspecite mai atenta, am observat insa ca toba din stanga (cum te uiti in spate), are niste lamele pe interior sub forma de obturator (complet inchis) care nu perimt gazelor sa fie evacuate pe acolo - par sudate acolo. E normal asa ceva? Uitandu-ma pe niste scheme de pe net, deduc ca ar trebui sa evacueze gaze si pe toba stanga. Rog pe cine mai are GS/Dakar daca poate sa confirme/infirme daca e normal (functional) ca toba stanga sa fie obturata!? Se si vede in poza de mai jos ca toba stanga e "neafumata" pe cand cea din dreapta e arsa:
  9. Astazi am patit-o si eu la E92 (iarna fiind). La semafor, dau 1 (intra perfect) ma duc putin mai calcat ca dehhh...asa era situatia..., si cand sa-i dau 2 scurt...nimic...turez masina ca maniacu - trebuia sa fie treapta 2 - , mai incerc odata zicandu-mi ca nu am apasat bine ambreiajul de prima data... la fel... las acceleratia (masina mergea din inertie); cand incerc mai relaxat, ce sa vezi? Intra perfect. Fac cateva incercari, si la fel, intra perfect. Tin sa mentionez ca si la masina anterioara, un Alfa GTV, am avut exact acelasi comportament al cutiei cand forfecam rapid 1 - 2, si suspectez 2 posibile chestii in cazul meu: 1. Fie e cursa schimbatorului care difera fata de cea conform uzurii normale, fiind sub actiunea unei trageri mai puternice/ bruste... pur si simplu poate agata undeva timoneria. 2. Fie e piesa dintre scaun si volan: desincronizare intre momentul cand ambreiajul decupleaza complet si momentul cand incepe schimbarea treptei de viteza. Ambreiajul cupleaza f. bine la pedala si nici nu caraie sau patineaza...deci nu cred ca se poate pune problema de kit de ambreiaj. Ce mi se mai intampla cateodata in schimb, e sa intre - as zice nenatural - de greu in marsarier la rece.
  10. Super! Unde l-ai facut? Si ce echipare aveai la origine? Am auzit ca desi blocul motor e la fel, outputul e diferit dupa acest upgrade intre echiparea n47 stock de 163 si cea de 177.
  11. Deschid acest topic pentru ca planuiesc sa achizitionez acest kit pt motopropulsor pentru un E92 320D (177CP Efficient Dynamics E5). Kitul consta in soft + ceva upgrade la hard (ecu, intercooler marit, ventilator de 750 W ) ce are ca efect: 200+ CP si 420Nm Am citit pe alte forumuri (de prin afara tarii) impresii "dupa" si pare sa fie o modificare cu impact mare asupra performantei masinii / fara aspecte negative cu privire la motor (tinand cont ca e produs de BMW). La Autotransilvania (Cluj) am primit oferta de vreo 2500 euro (fara montaj), insa pe bmw.at am gasit kitul incepand de la 960 euro (cred ca e stage 1 - numai soft, si stage 2 vine si cu partea hard care ar fi numai pentru 335, insa am citit pe alte formuri ca si la 320 componentele hard erau incluse in pachet), timp de montaj intre 2h-6h...deci si sa fie 100 euro ora de service + drumul, am senzatia ca as iesi mai ieftin decat la noi. M-ar interesa sa stiu daca cineva de pe forum are acest pachet pe masina, (curios daca l-a achizitionat/montat in Romania) si poate oferi ceva mai multe detalii?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.