Jump to content

manasse

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    scuba-diving

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E91 LCI (2009)

manasse's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Neata! Am dat o cautare rapida, dar nu am gasit nimic de actualitate in ce priveste problema: rog recomandati o vopsitorie in Bucuresti pt ciupituri pietricele capota, o bara, schimb parbriz si decont cu casco! Va multumesc!
  2. In urma cu 25-30.000 km. Daca ar fi asta de vina, nu ar trebui sa se simtĂŁ si la alte turatii ori in modul sport?! Intreb si eu ... Multam pt reply!
  3. Salut! Recomandare pt firma de reparat cutii automate in Bucuresti? Nu stiu daca e problema de convertizor, cutie ori distributie. Am schimbat uleiul la cutie la vreo 230.000 km, fĂŁrĂŁ sa fi dat vreun semn, a mers perfect pana la schimbarea distributiei, cand au ĂŽnceput sa aparĂŁ la cald oscilstii ale turatiei pe la 1400-1800 si 40-50 km/h ori 60-70 km/h, la accelerare constanta. In modul sport nu are nimic. Multam mult!
  4. Nu, poze nu am facut. Nu prea ma pricep la mecanica, dar ce am inteles e ca lantul vechi era mai lasat, avea ceva abatere de la punct, iar patinele nu aratau dezastruos. Din ce am priceput de pe net, fata de primul model de patine, cele din "generatia" motorului meu erau ceva mai ok. Oricum, in ultima jumatate de an se accentuase zgomotul, lantul se lasa, iar nervii mei se intindeau. Mecanicul mi-a zis ca, fata de altele, la masina mea nu se auzea rau, dar asta nu e, din cate am priceput, un criteriu precis. Faptul ca urmeaza sa ies din tara cu masina incarcata a fost hotarator in a grabi schimbul. Sper ca noul kit sa reziste cel putin pe jumatate din cat a rezistat cel original. Btw, multumesc tuturor celor ce m-au ajutat, prin postarile lor la obiect, sa-mi formez o parere cat mai aproape de adevar, atat in privinta modelului de masina (caci sincer oscilam acum 3 ani si ceva intre A4, seria 3 sau Honda Accord), cat si in ce priveste utilizarea, mentenanta si ce trebuie sa caut/sa cer de la un mecanic! Bafta tuturor si drumuri faine!
  5. Ultima oara la reprezentanta mi-au zis si mie ca ar fi aparut la un moment dat eroarea asta si ca trebuie sa schimb ceva de vreo 1000 ron. De-asta intreb si eu daca v-ati lamurit 'au ba. Multam!
  6. E91, cutie automata, 04.2009, 261.000 km. Schimbat distributie acum 2 zile. Incepuse sa clantane mai tare (cel mai bine se auzea la iesirea din parcarea de la mall, cu geamul deschis, cand se reflecta sunetul de lant). Acum e alt sound, si la relanti, si in parcare, parca putin alta vlaga (si nu cred ca e doar placebo). Sper ca si nervii mei sa se relaxeze de-acum in privinta asta.
  7. Ok, multam mult! Ramane intrebare ajutatoare: recomandare de service independent in Bucuresti, pret estimativ?
  8. A facut cineva asta recent in Bucuresti? Eu sunt interesat, am un E91 320d LCI, 240.000 km, cutie automata, fabricat in 04.2009 si sunt f interesat!
  9. Salutare! Pt un e91, 320d, DPF, 230.000 km ce recomandati? Pana acum am pus Bmw longlife. Conduc "mixt", 3 zile naveta, la cca 100 km de Bucuresti, restul ... pe stradute sau pe loc, in Bucuresti. Multam!
  10. Salut! Trebuie sa schimb amortizoarele pe fata la un E91, 2009, 213500 km. Sunt interesat in primul rand de un grad de confort cat mai mare (fac naveta), apoi tinuta de drum nu as vrea sa se inrautateasca. Ce imi recomandati, oem sau Sachs, Bilstein samd? Aveti idee ce marca, model sunt cele standard? Multam! PS: Nu stiu daca are importanta asta, dar masina e model Efficient Dynamics.
  11. ce lichid de frana recomandati pt E91 LCI? multam!
  12. Si la mine se aude un tzacanit la motor cand pornesc clima. Care e buba? Am un e91 lci, 320d 2009, cutie automata, 160.000 km, luata la 155.000 km din Germania, din reteaua Bmw
  13. salut. am o problema similara de alegere a unui 320d intre manuala-automata, motor de 163-177 hp, piele-stofa, limuzina-touring. mai am si o nelamurire (nu radeti, chiar nu stiu): exista roata de rezerva (la limuzina sau touring) sau toate au rft-uri? eu, pt ca am ceva probleme cu spatele, ma gandeam sa schimb eventualele rft-uri pe gume normale, dar nu stiu daca 3er-ul are compartiment pt roata de rezerva. in caz contrar, ar mai fi varianta de 520d (asta are roata de rezerva ?), dar ceva mai veche, sa se incadreze in cam aceeasi bani (15-16.000 euro, cu tot cu drum in germania si inmatriculare), daca nu cumva sunt departe de realitate. multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.