Buna ziua baieti .... In disperare de cauza deschid si eu un topic nou(chiar daca mai sunt cateva deschise pe aceasta tema ..nu am gasit nimic din simtomele pe care le are masina mea)... Masina este un Bmw 318i Nfl e46 din 2000 benzina...luata din Germaniaca Totul a inceput intr-o zi cand am observat ca am nivelul scazut la apa din vasul de expansiune , am complectat vreo 250 ml dupa vreo 50km efectuati a scazut din nou , observand si faptul ca in zilele mai reci temperatura urca foarte greu in bord si nu ajungea la jumatate .....si am mai constatat ca am oarecare presiune pe instalatie . Ieri am fost la un service aici in Oradea la mine cu gandul sa schimb ulei,filtre ,bujii si termostatul pe care il banuiam ca nu isi face bine treaba ... Toate bine si frumoase imi schimba baieti filtrele,bujiile,uleiul si sonda lambda (care pe un tester aparea sa nu functioneze ceck engine-ul aprins ) ..pana aici totul perfect Vine timpul sa schimbe termostatul , cand scoate baiatul furtunul de apa de la termostat "surpriza " arteziana ne imprastie cu antigel (mentionez ca mecanicul desfacut capacul de la vasul de expansiune) ....Citez pe Mecanic:"vaii de capul meu ii o problema mare, ii dusa chiulasa" ...Eu:Shocat!!!!!! Demonteaza corpul termostatului si inca o surpriza masina nu avea termostat era doar corpul din plastic gol ...la care mecanicul spune :Este clar are problema cu chiulasa poate fi deformata degeaba punem termostatul nou o sa fiarba apa ... Am hotarat sa nu ii pun termostatul nou sa nu fiarba apa (fara termostat nu a fiert)...a complectat cu antigel a facut aierisire si am plecat acasa , dupa 20km in dimineata zilei de azi nivel scazut la antigel(fara nici un bec martor aprins in bord) cand am desfacut capacul de la vas sa verific azi dimineata la rece chiar nu era sub presiune instalatia .. Dupa o tura de vreo 10 km azi in forja 4-5000 ture apa sta la jumate , dupa oprire am deschis capota si am pus mana pe radiator care era rece , furtunul gros care vine de la bloculmotor la radiator era cald si sub presiune mai avea putin si trosnea.. Care credeti voi ca ar fi problema ?? Lipsa termostatului(si de ce lipseste)? chiulasa? radiator infundat sau instalatie neaerisita corespunzator?.....Precizez ca totusi exista presiune in instalatie si pierde pe undeva apa si mai precizez ca nu era apa in ulei cand sa facut schimbul....... Astept parerile voastre . Multumesc