Jump to content

Zapacila

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e90, 2008, 318d

Zapacila's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Multumec Myx. Asa ma gandeam si eu, singura chestie care m-a intors din drum a fost un articol despre Otopeni cum ca l-ar fi renovat sau retehnologizat recent Feb 2012. Singura frica care o am este sa nu se vada vreo diferenta la vopsire.
  2. Salut, Pe scurt trebuie sa revopsesc usa dreapta spate si spoiler. (e90 2008) Dilema mea este daca sa o duc la BMW Filaret (foarte aproape de casa) sau Bavaria Otopeni. In cea ce priveste costul este cam la fel, iar atat timp cat plateste CASCO nu ma intreseaza. Asadar ceea ce m-ar interesa este daca exista vreo diferenta intre dotatrea tehnica/profesionalismul dintre cele doua. Va rog acordati o parere in legatura cu dilema de mai sus. Multumesc.
  3. Problema s-a rezolvat astfel: My link Nota: Ventilatorul porneste la 100 grade
  4. S-a rezolvat problema Senzoru era defect. Cost 80 ron senzor, 20 ron montare, 68 ron stergere erori. Acelasi senzor a cauzat si urmatoarele probleme : Ventilator radiator nu porneste 68 grade Cost schimbare termostat (De retinut ca intai trebuie verificat senzor) Am fiert motoru transfagarasan. e90 Va multumesc!
  5. Ma gandesc ca fumul ala poate sa fie si de la antigel scapat pe langa termostat si ajuns pe galerie(s-a umblat la el in service in urma cu 1 luna. Am vazut acum ca la orice pornire a motorului scoate foarte putin fum .. pt o jumate de sec dupa care nu mai scoate.. (Fumul este app insesizabil)
  6. Paul nu sper la nimic, am dat deja comanda de el, cum spuneam la sfarsitul postului.. Poate sa mai fie ceva? un alt factor care a dus la stricarea senzorului..
  7. Am spus: Am mers vreo 300 km cu (dupa toate cele intamplate, am mers 300 km, nu se auzea nimic, nu iesea fum, doar o usoara lipsa de putere si tremura cand pornea prima oara cu motoru rece) Eu imi explic fumul ca fiind de la evacuare, computeru de bord crezand ca motoru este incins a facut combinatia de aer/motorina diferit astfel rezuland excesul de fum .. acum nu sunt inginer dar asta este banuiala mea..
  8. Salut, Stiu ca am scris mult, dar am vrut sa dau abs toate detaliile. Va rog sa aveti putina rabdare.. Multumesc Ieri dimineata la -3 grade, am pornit motoru, am stat 2-3 min sa se incalzeasca, am mers vreo 2-3 km, am stationat (la relanti) si am obs ca acul de turatie a inceput sa vibreze la fel si masina (dadea sa moara), eram nedumerit ce se intampla si am mai stat 20-30 de sec, dupa care am obs ca iese ceva fum de la motor, din partea dreapta (spre far) cam in dreptul filtrului de aer, dupa care am oprit motoru, am deschis capota , miroasea putin a ars (cred) dar nimic nu parea sa fii luat foc, iar fum nu mai iesea. Avand ceva probleme mai demult cu motoru care se supraincalzea, chiar l-am fiert de vreo 2 ori, mi-a dat in cap sa verific temperatura din meniul electronic (OBD), si am vazut 90 de grade (foarte ciudat avand in vedere ca atunci cand mi-a fiert motoru acelasi indicator arata abia 82), dupa 15 secunde arata 99, dupa alte cateva zeci de secunde a sarit la 115-118 ramand apoi acolo. Am plecat de pe loc in speranta ca se raceste, masina se auzea ca un trambat si dadea sa moara, iar temperatura a urcat la 120, aparand si martoru in bord, dupa care am oprit. Am stat 15-20 de min pe loc (motor oprit, cu ventilatoru pornit el nu mai oprinduse) am pus contact din nou iar temp era tot 120 (la -3 grade), m-am uitat cateva secunde la el, varia cu cate 3 grade instant de la 117 la 120 dupa care nu a mai coborat deloc. Am deschis capota am pus mana pe motor si pe furtunurile care intra in radiator, totu era rece, cateva furtune caldutze, nici vorba de motor fiert, am pus mana inclusiv pe cateva elemente de fier, de care stiam ca ar arde daca motoru ar fii cel putin cald.. totu era "calai"/rece. M-am dus spre ceva service, cu masina facand tot felu de zgomote ciudate (trambant), nu mai tragea cand cand aceleram putin mai tare se auzea ca un diesel din '70. La service mi-au scos cablu din senzorul (sonda) de temperatura a apei (cel de pe _chiulasa_, partea de sus a motorului, a NU se confunda cu temostatul mecanic de pe furtul care iese din motor si intra in radiator), ne-am suit in ea si am dat o tura, masina parea acum sa mearga normal incepuse chiar sa traga (dar totusi nu la acelasi nivel). Am mers vreo 300 km cu masina fara probleme (fiind nevoiti sa ajunem acasa). Masina tremura (parca tuseste) cand pleca pt prima oara atunci cand motoru este ff rece. Din ce mi-am dat eu seama clar s-a defectat acea sonda/senzor, injectia nu mai este facuta cum trebuie masina crezand ca motoru este cald, cand defapt el este rece s.am.d. Mentionez ca am mai incercat sa recuplez senzorul, iar temp sare direct la 125 si cand il scot scade instant la -10 (iar dupa cateva sec cu senzoru SCOS, temp ramane la 79 grade, desi nu stiu de unde isi ia el valoarea asta). Seonzorul este ieftin 80 de lei, m-ar interesa care ar mai putea fii problema inafara de senzor ?
  9. Cert este ca la momentu cand a sarit apa.. a iesit 20 de min abur ca la o locomotiva.. clar trecuse de 100. Iar in manual scrie ca K-TEMP ar fii "Coolant temperature" nu al uleiului..
  10. In service dupa 25 de min a plecat ventilatorul foarte timid (dar nu sunt sigur daca aveam sau nu AC pornit). Cum spuneam nu stiu care e marja de eroare a indicatorului de temp electronic.. dar e singurul
  11. Motorul a fiert (sarit apa prin vasul de expansiune cum era la dacie ) la 79, temp de deschidere a spus la reprezentanta ca este de 88 grade C. Din cate am inteles afisajul ala electronic a temperaturii de lichidului de racire nu ar fii tocmai exact. Acum incercam sa depistez daca nu cumva ar fii ceva inneregula si cu ventilatorul..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.