Aceeasi probblema o am si eu la un 520i din 2001 motorul este 2171 cmc (m54) din cate am inteles cu 170cp..Mergea intrerupt cam in 5 si nu se accelera scotea fum alb si intepator si manca 1 l de ulei la 1mie de km..am decis sa schimb semeringurile de la supape , garniturile de la capac culbutori toate ,valva pcv ,debitmetru tot ce inseamna furtune apoi bujiile schimbate cu bobinele .curatat clapeta acceleratie si regulator relanti..garnitura de admisie..absolut tot original nu after marchet. Dupa pornirea motorului acelasi simptome insa cu mai putin fum dar un trpidat usor la relantiu fara oscilatii ale turometrului. (Suporti motor si cutie sunt schimbati).Am scos mufa de la senzor axa cu came si motorul si revenit merge perfect..cand o pun la loc nu mai trage deloc ...am schimbat senzorul am facut tester nici o eroare nu mai da ..si aceeasi pb dupa 1 zi..Prin urmare m am saturat pana peste cap..acum merg cu mufa scoasa de la ax cu came ..trage bine consum de benzina nu am dar fum scoate ulei mananca la fel trepiidatii apar din cand in cand de obicei dupa 5 min de stat in relanti..antigel nu consuma...ce poate fi ??? Mai am de schimbat valva DISA ..si regulatorul de relanti...in rest totul este nou..sper sa ma ajute cineva ..daca nu cred ca un alt motor ar fi solutia!