Jump to content

Ady24

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 520 i

Ady24's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Revin cu aceeasi problema insa foarte ciudata in legatura cu schimbare motorului.Este vb de 520i an 2001 motor 2171 cmc 170 cp. Locuiesc in italia si fac des drumuri it-ro...ajunsese motorul sa consume 3 litri la mia de km..am hotarat ca este dus si sa l schimb.avea 300000km.Am venit in tara si am cautat un motor ..am gasit acelasi motor de 2171cmc dar din 2002 noiembrie.Deci mult mai tanar fata de masina aceasta fiind 201.ok..Motorul era perfect fara semne ee uzura l am desfacut i am schimbat semeringurile nu erau duse dar am zis sa fie totul nou apoi garnitura de _chiulasa_ ..tot ce inseamba garnituri pana sus la capac..bujii si bobine noi ..senzori noi ..(mentionez ca am pus toata partea electrica a mașinii originale cu tot cu ecu ) am schimbat toate furtunele de la admisie care erau coapte filtre filtrul de benzina valva pcv debitmetru garnitura galerie admisie ..practic totul nou fara produse after market .Cutia am pastrat o schimbandu i kitul de ambreaj ..pomba de benzina si filtrul schimbate.Totul repet nou gandindu ma ca la cati km fac eu pe an merita si ea..Bun..sa nu o mai lungim...dupa toate schimbarile a pornit la sfert de cheie .mersul motorului perfect rotund chiar perfect.Am fost incantat ca totul a iesit perfect.Am mets la tester dedicat bmw sa sterg toate erorile..sau sters totul a ramas perfect..Dupa o saptamana si cam 2500de km parcursi ro it..surprizĂŁ ..masina a inceput sa trepideze in relantiu fara sa oscileze turometrul .scoate fum la relantiu dupa 5 min alb albastrui cu miros intepator (nu imi scade antigelul deloc .deci nu mi intra apa in motor) si merge intrerupt.Am scos mufa de la senzorul axei cu came ..trage bine insa fumul si trepidat ul au ramas..am schimbat senzorul gandindu ma ca i dus dar la fel ..acum merg cu mufa scoasĂŁ consum de benzina nu am trage bine insa nu mi se pare in regula ...Am ramas insa cu celelalte probleme 1.scoate fum in relanti alb albastrui cu miros intepator 2.bineinteles ca arde ulei ....1l la 1mie 3.trepideaza la relanti dupa 5 min de la pornire fara sa mi oscileze turometru. IN CONCLUZIE rog pe cineva priceput sa mi dea cateva sfaturi ca m am saturat imi vine sa i dau foc ..la cati bani am bagat in ea si tot nou fara after market. pb este ca sunt in it si tester aici nu gasesc sunt niste retardati de mecanici it care cer o gramada de bani si habar nu au de bmw ... las adresa mea de email : Ct24bmw@gmail.com poate ma ajuta cineva cu sfaturi ..va multumesc !
  2. Aceeasi probblema o am si eu la un 520i din 2001 motorul este 2171 cmc (m54) din cate am inteles cu 170cp..Mergea intrerupt cam in 5 si nu se accelera scotea fum alb si intepator si manca 1 l de ulei la 1mie de km..am decis sa schimb semeringurile de la supape , garniturile de la capac culbutori toate ,valva pcv ,debitmetru tot ce inseamna furtune apoi bujiile schimbate cu bobinele .curatat clapeta acceleratie si regulator relanti..garnitura de admisie..absolut tot original nu after marchet. Dupa pornirea motorului acelasi simptome insa cu mai putin fum dar un trpidat usor la relantiu fara oscilatii ale turometrului. (Suporti motor si cutie sunt schimbati).Am scos mufa de la senzor axa cu came si motorul si revenit merge perfect..cand o pun la loc nu mai trage deloc ...am schimbat senzorul am facut tester nici o eroare nu mai da ..si aceeasi pb dupa 1 zi..Prin urmare m am saturat pana peste cap..acum merg cu mufa scoasa de la ax cu came ..trage bine consum de benzina nu am dar fum scoate ulei mananca la fel trepiidatii apar din cand in cand de obicei dupa 5 min de stat in relanti..antigel nu consuma...ce poate fi ??? Mai am de schimbat valva DISA ..si regulatorul de relanti...in rest totul este nou..sper sa ma ajute cineva ..daca nu cred ca un alt motor ar fi solutia!
  3. Semeringurile de la supape au fost schimbate (originale nu after market) si problema este aceeasi.scoate acelasi fum alb cu miros de ulei ars ..mai nou senzorul de la axa cu came daca are mufa scoasa motorul merge perfect ..in momentul cand o pun la loc ..motorul merge intrerupt si nu se accelereaza ...am schimbat senzorul si aceeasi simptoma..motorul este m54 benzina ..toate furtunele sunt schimbate ..valva pcv noua ..si merge mine doar cu mufa scoasa de la axa cu came ..poate ma ajuta cineva ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.