nu cred ca a mai afectat si altceva,pt ca nu s-a rupt total,si am oprit masina imediat ce mi-a aparut in bord ca nu se mai incarca bateria,deoarece si alternatorul e angrenat de aceeasi curea.si zic ca nu s-a rupt total,pt ca inca mergea daca nu porneai compresorul de aer conditionat,dar incepea sa se invarte in gol cand avea ceva mai multi comsumatori ,precum compresorul de aer.si nivelul lichidului de servo e nornal. e foarte probabil sa fie o problema de curea,asa mi-i se pare si mie dupa cum se manifesta,stii cum pot vedea ce fel de curea e cea pusa pe masina,adica scrie pe undeva pe ea ,sa incerc sa o schimb si sa iau una elast de care spui tu..si inca ceva,mi-a mai zis un prieten ca mai e posibil sa fie si de la faptul ca nu am pus o fulie originala ,ci una pe producator,facut de spanioli isj era firma ,si ca fulia asta sa nu aiba cauciucul care preaia vibratiile asa elastic ca una originala,si fiind mai rigida sa imi transmita vibratiile in volan.astept in continuare pareri.