Jump to content

panadan

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Roman

Previous Fields

  • Masina
    bmw e91 2006

panadan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. salutari! am inteles bine ca ai un link cu harta europa est ptr business? ma poti ajuta si pe mine?

    panainte.danut@hotmail.com

    multumesc in avans

  2. Multumesc inca odata ptr promtitudine. problema care ma agaseaza este ca orice as incerca sa fac cu ista=p mereu in toate planurile propuse se opreste la reinstalarea modulelor. de ex integrarea ipod in media masinii sau interfata video pe optica.un nr de tel ar fi mult mai eficient daca ai cateva minute libere.0773944934 este al meu
  3. as fi vrut sa @aliniez@ calculatoarele . nu am stiut ca ista p nu poate face acest lucru, ba din contra= este recomndat la upgrade. deci totdeauna cand voi folosi ista p nu voi putea face nimic , converie sau orice altceva, pentru ca im va cere mai intai sa repun vechile module? multumesc ptr raspunsul promt
  4. am un BMW E91 din 2006. Masina a avut schimbata navigatia si eu am schimbat modulul de lumini PLFRM cu FRM2. Cand incerc sa codez masina cu ISTA P, programul imi cere, pentru a putea executa planul propus, vechile module si pentru ca nu le mai am sa le reinlocuiesc nu trece la pasul urmator din plan. Interfata este ICOM A2, este clona si softul este cu ultimul update. Am declarat masina cu NCS Expert ca fiind din anul 2006, 2007 sau 2008 si mereu actiunea de codare este aceeasi. La verificare cu INPA la modulul FRM, desi este declarata ca fiind din 2007 sau 2008, ma anunta ca nu poate interoga acest modul deoarece ar fi trebuit sa gaseasca vechiul modul PLFRM. Cum pot rezolva problema? Ce anume trebuie schimbat in FA pentru ca INPA sau ISTA P sa nu mai imi ceara reinstalarea vechilor module?
  5. am un e91 "pentru femei". Pentru unii soferi, usor de recunoscut in trafic pentru felul ciudat de a conduce, barbatia sta in schimbator manual. Pana la aceasta masina am avut doar masini manuale pentru ca toti sustineau ca automatele sunt defectuase. aceste generatii mai noi de cutii automate sunt excelente, extrem de fiabile si nu inteleg deloc de ce barbatii adevarati nu folosesc cutia pe semiautomat, unde pot "simti" ca au controlul. Despre demaraj, scartait si alte prostii d-astea care nu au ca efect decat sa iti distrugi masina nepreparata pentru drift, se poate obtine si cu automata. Un demaraj normal, fara modul sport, am plecat 0-100 in 9 sec. Oricum in "sport" probabil ca pleaca mai iute decat o manuala. Despre comfort pot spune ca nu se poate pune macar in comparatie. Am condus prin Roma si cu automata si cu manuala si pot spune ca nu as mai alege nicicum o manuala. Este doar o parere personala
  6. salut! Mai intai, respect pentru efortul de a ajuta pe altii. am citit multe din posturile tale si am inteles ca ce zici este cunoastere si nu din parerile altora. din acest motiv, te rog daca poti sa ma indrumi cu o chestie pe care nu o pot deslusi> am schimbat frmfa cu frm2 pe e91 2006. ce trebuie sa fac inainte de a coda(alinia) calculatorul cu ista p ? ce trebuie codat cu winkfp?un ...
  7. am incercat un upgrade impotriva plictiselii ! nu stiu ce mi-a iesit din mana pana la urma!
  8. foarte tare masina. sa te plimbi multe sute de mii in siguranta
  9. salutari. sunt din roman si am rugamintea daca mai stii nr de tel al lui cristi onofrei sa mi-l dai si mie.multumesc anticipat. tel> 0773944934 sau email panadan3969@gmail.com
  10. asta indica sigur sonda de mers inapoi de pe cutie daca este una manuala de cele mai multe ori se rup firele din mansonul de trecere de la sasiu la portbagaj. unghiul de inchidere al cablurilor este foarte mic. frm este dupa cas urmatorul calculator important al masinii.daca a iesit din program-foarte putin probabil- este din cauza scurt-circuitelor produse de firele rupte. deci prima verificare este mansonul de trecere
  11. detin e 91 din 2006 cu idrive si as dori sa instalez o interfata alpine pentru ipod. am conectat-o in optic ring ( eu cred ca este mai simplu spus - se inseriaza input cu output- in circuitul optic oriunde in masina. as dori sa mi se confirme de care stiu intr-adevar cum functioneaza most, daca am sau nu dreptate), am adus in vo $672 , adica cd changer. am inteles ca functionaza in locul cd changer-ului- youtube.insa nu am cablu de conectare ipod catre interfata. are la capete mufa ipod 30 pin obisnuita si la celalalt capat o mufa patrata cu 12 pini. ma poate ajuta cineva cu semnificatia pinilor la mufa 12 pini patrata??? sau cablu de cumparat? chiar as dori sao vad daca functioneaza!
  12. asta nu se poate face din setarile masinii. dealtfel este totul foarte logic: drl actioneaza pe timpul zilei apoi raman aprinse ptr ca esti pe auto, adica se aprinde faza scurta pe drumuri intunecoase, adica noaptea
  13. panadan

    Butoane

    "beculetul" din spatele oglinzii este senzorul de lumina ptr farurile celor din fata sau lumina ambientala cara impreuna cu senzorul de pe fata oglinzii retrovizoare pornesc efectul heliomat al oglinzii cand te orbesc farurile din spate. ca o confirmare, ziua nu ai efectul de oglinda heliomata
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.