Jump to content

cos12

Members
  • Posts

    64
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 520d LCI

cos12's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. multam colegilor! Am curata si strans bine contactul , totul pare ok acum
  2. am fost la Apan BMW pt verificarea si schimbarea distributiei, le-am spus atunci si de cablu pentru ca stiam ca este recall la un cablu electric din portbagaj. Nu stiu daca l-au verificat dar voi suna maine
  3. Salutare, Am schimbat astazi bateria cu una noua, EXIDE EK800 ce are aceleasi caracteristici precum cea originala si AGM in plus, si am observat ca la borna de plus e topit plasticul. Dupa montarea noii baterii , initializarea ei si un drum scurt prin oras am simtit miros de fum venind din portbagaj. Fumul venea de la aceeasi borna topita , vezidpoza alaturata. Poza Borna topita duce la panoul de sigurante din portbagaj. Masina este un 520d din 2008 si nu are START-STOP. E posibil ca bateria sa fie incompatibila chiar daca am inregistrat-o?
  4. Aceeasi situatie si la mine. Cauza este o rotita din plastic, ce face parte din agrenajul de retractare, si care se rupe. Rezolvarea consta in desfacerea carligului, confectionarea unei alte rotite in locul celeia care s-a rupt. Preferabil din material mai solid decat plasticul. Eu l-am desfacut, am gasit rotita rupta in trei, am confectionat una, am motat-o in angrenaj, asamblat carligul, a mers de doua ori si iarasi a crapat. Data viitoare voi face rotita din metal.
  5. Salutare Azi dimineata la pornirea masinii am avut neplacuta surpriza sa nu mai mearge cum trebuie motorul. Timp de 1 min a trepidat usor dupa care ventilatorul din fata a inceput sa sa tureze la maxim. Am fost la BMW imediat si nu au stiu ce sa-i faca, m-au programat pe luni dar in seara aceasta trebuie sa parcurg un drum de 140km. Din momentul in care pornesc masina ventilatorul se tureaza maxim si dupa cv mers imi da atentionare in bord de incalzire motor si nu mai trage. Am verificat antigel si e ok. Masina e e60 n47. Abia am schimbat galeria de admisie ca sa nu am stres cu swirlflapsurile. Pareri?
  6. Deja nu mai merita continuata discutia, orienteaza-te spre altceva.
  7. Pai nu ai inteles ca are 20 de intrari in service? Sau poate ti se pare inedit sa mergi cu ea in service odata la 2 luni, poate dezvolti si reflexe de a intra la fiecare service pe care il vezi. Cine stie poate era foarte introvertit omul si ii placea sa socializeze cu mecanicii. LOL
  8. Iti inteleg perfect punctul de vedere dar nu e aceeasi situatie. La 27.000 euro ai multe alternative si pretentii.
  9. Nu e "aberatie", e un mod pragmatic de a vedea lucrurile. Masina trebuie cumparata si cu cap nu doar cu inima.
  10. Iti fac o recomandare cu mentiunea ca masina din urmatorul link poate fi negociata mai mult ca sigur la 27.000 euro. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-520d-limousine-aut-navi-prof-bluetooth-sportsitz-d%C3%BCsseldorf/199783500.html?lang=en&pageNumber=3&__lp=56&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&features=XENON_HEADLIGHTS&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine&noec=1
  11. O masina fabricata in serie mare cu un rulaj de 150.000km si un pret de 27.000 euro, este, din punctul meu de vedere, o achizitie neinspirata. Cu banii astia iti poti lua un VW PASSAT 2014 nou, repet NOU. Daca vrei neaparat seria 5, care este o legenda in lumea auto, cauta unul pana in 100.000 km cu un pret pana in 22.000 euro, 520d sau 530d (daca iti permite bugetul cumpara unul aproape nou) . Sa ai in vedere faptul ca orice piesa de pe orice masina rezista un nr limitat de km dupa care trebuie schimbata/inlocuita.
  12. Nu iti recomand, dpf-ul la N47 e si pe post de catalizator. Fara Dpf gazele ies din motor direct in evacuare fara nici un fel de filtrare.
  13. Salutare! Poate sa imi spuna cineva daca pot pune cauciucuri 225 50 r17 pe fata si 245 45 r17 pe spate , pe aceleasi jante respectiv 'V-spoke 245' de 17" fara sa am probleme cu sistemele de stabilitate ? Momentam am montate gume 245 45 r17 pe toate cele patru roti si directia e cam tare, grea. Masina in cauza e un e60 LCI 520 d
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.